MasterPhDLawBachelorMBAHealthcareOnline
Keystone logo
Business Academy Aarhus Πτυχίο AP στο σχεδιασμό πολυμέσων
Business Academy Aarhus

Πτυχίο AP στο σχεδιασμό πολυμέσων

Aarhus, Δανία

2 Years

Αγγλικά

Πλήρης απασχόληση

Προθεσμία υποβολής αιτήσεων

Ζητήστε την πρωιμότερη ημερομηνία έναρξης

Στην Πανεπιστημιούπολη

Υποτροφίες

Εξερευνήστε ευκαιρίες για υποτροφίες για να βοηθήσετε στη χρηματοδότηση των σπουδών σας
Διαβάστε περισσότερα

Εισαγωγή

Για όσους θέλουν να συνεργαστούν με ψηφιακά μέσα.

Θα θέλατε να εργαστείτε επαγγελματικά με την ανάπτυξη και εφαρμογή ψηφιακών εμπειριών χρηστών, ψηφιακού σχεδιασμού και προγραμματισμού; Στη συνέχεια, γίνετε σχεδιαστής πολυμέσων.

Όλο αυτό το πρόγραμμα διδάσκεται στα αγγλικά.

Αποκτήστε τις απαραίτητες ψηφιακές ικανότητες

Το πρόγραμμα σχεδιασμού πολυμέσων είναι μια τριετής τριτοβάθμια εκπαίδευση για άτομα που θα ήθελαν να αποκτήσουν γνώσεις και δεξιότητες στο σχεδιασμό διεπαφής χρήστη (UI), το σχεδιασμό εμπειρίας χρήστη (UX), ψηφιακό περιεχόμενο, προγραμματισμό και επιχειρηματική κατανόηση. Θα λάβετε υψηλό ακαδημαϊκό επίπεδο και πρακτική εργασία που αποτελείται από σκίτσα και εξετάσεις.

Να είστε προετοιμασμένοι για θέσεις εργασίας στον κλάδο της πληροφορικής και των μέσων ενημέρωσης

Ως σχεδιαστής πολυμέσων, θα έχετε πολλές ευκαιρίες απασχόλησης στον τομέα της πληροφορικής και των μέσων ενημέρωσης. Θα είστε καλά προετοιμασμένοι για μια δουλειά όπως ένας σχεδιαστής ή προγραμματιστής, ένας σχεδιαστής UX ή ένας διαχειριστής περιεχομένου.

Αποκτήστε πτυχίο σε 1½ έτος

Το πρόγραμμα πτυχίου AP στο Multimedia Design είναι τα πρώτα 2 χρόνια ενός προγράμματος Bachelor. Με την ολοκλήρωση αυτού του προγράμματος, έχετε την ευκαιρία να υποβάλετε αίτηση για το συμπληρωματικό πτυχίο Digital Concept Development Bachelor για να κερδίσετε ένα πλήρες πτυχίο.

Πηγαίνετε στο εξωτερικό ως μέρος του πτυχίου σας

Μπορείτε να σπουδάσετε, να συμμετάσχετε σε θερινό σχολείο ή να κάνετε πρακτική στο εξωτερικό κατά τη διάρκεια του προγράμματος.

Πρόγραμμα

Ένα Πρόγραμμα Πτυχίου AP στη Σχεδίαση Πολυμέσων πληροί τους μαθητές για βασικές λειτουργίες σε μια σειρά επαγγελμάτων και βιομηχανιών. Τυπικοί τομείς εργασίας θα μπορούσαν να είναι εταιρείες ψηφιακών μέσων, πάροχοι υπηρεσιών, εταιρείες παραγωγής και εκπαιδευτικά ιδρύματα, τόσο στον ιδιωτικό όσο και στο δημόσιο τομέα. Θα εργαστείτε με θέματα όπως ο ψηφιακός σχεδιασμός, η παραγωγή περιεχομένου, ο σχεδιασμός εμπειρίας χρήστη (σχεδιασμός UX), η ανάπτυξη προσόψεων και ο προσανατολισμός.

Το πρόγραμμα καλύπτει τέσσερα εξάμηνα - το καθένα διάρκειας 6 μηνών - και περιέχει ένα υποχρεωτικό μέρος και ένα επιλεκτικό μέρος.

Το υποχρεωτικό μέρος περιλαμβάνει μαθήματα στους ακόλουθους θεματικούς τομείς:

  • Σχεδιασμός και προγραμματισμός ψηφιακών διεπαφών χρήστη I:… προσφέρεται στους μαθητές να κατανοήσουν και να εφαρμόσουν τις βασικές αρχές του σχεδιασμού και του προγραμματισμού ψηφιακών λύσεων με ιδιαίτερη έμφαση στη δομή του περιβάλλοντος χρήστη. Οι μέθοδοι με επίκεντρο τον χρήστη για τη δοκιμή του σχεδιασμού και των λύσεων καλύπτονται επίσης μαζί με τις μεθόδους ανάπτυξης και την εισαγωγή τεχνολογιών που σχετίζονται με το σχεδιασμό και τον προγραμματισμό ψηφιακών διεπαφών χρήστη.
  • Σχεδιασμός και προγραμματισμός ψηφιακού περιεχομένου Ι:… προσφέρεται στους μαθητές να κατανοήσουν και να εφαρμόσουν το σχεδιασμό και τον προγραμματισμό, ενώ παράγουν λύσεις ψηφιακού περιεχομένου που απευθύνονται σε επιλεγμένες πλατφόρμες μέσων. Το περιεχόμενο παράγεται με την κατανόηση των χρηστών μέσω δεδομένων. Οι λύσεις σχεδιάζονται, προγραμματίζονται και παράγονται με βάση το περιεχόμενο - και την επιχειρηματική στρατηγική. Οι μαθητές εισάγονται στις τεχνολογίες που σχετίζονται με το σχεδιασμό και τον προγραμματισμό ψηφιακού περιεχομένου.
  • Σχεδιασμός και προγραμματισμός ψηφιακής διεπαφής χρήστη II:… προσφέρεται στους μαθητές να κατανοήσουν και να εφαρμόσουν το σχεδιασμό και τον προγραμματισμό πολύπλοκων ψηφιακών λύσεων με ιδιαίτερη έμφαση στη διεπαφή χρήστη. Εφαρμόζονται μέθοδοι για τον έλεγχο της εμπειρίας του χρήστη σε ψηφιακές λύσεις, καθώς και μεθόδους και τεχνολογίες ανάπτυξης που υποστηρίζουν τη συνεργασία ομάδων.
  • Σχεδιασμός και προγραμματισμός ψηφιακού περιεχομένου II:… προσφέρεται στους μαθητές να κατανοήσουν και να εφαρμόσουν το σχεδιασμό και τον προγραμματισμό σύνθετων λύσεων ψηφιακού περιεχομένου που απευθύνονται σε πολλαπλές πλατφόρμες πολυμέσων. Η εστίαση είναι σε διάφορους τύπους ψηφιακού περιεχομένου, πολλαπλές πλατφόρμες πολυμέσων και σχετικές μεθόδους παραγωγής. Οι τεχνολογίες παραγωγής και δημοσίευσης περιεχομένου εφαρμόζονται μαζί με την απεικόνιση δεδομένων σε συνδυασμό με την παραγωγή ψηφιακού περιεχομένου.

Πρακτική άσκηση σε εταιρεία

Κατά το τέταρτο εξάμηνο, πρέπει να ολοκληρώσετε πρακτική άσκηση 10 εβδομάδων σε εταιρεία είτε στη Δανία είτε στο εξωτερικό. Αυτό σας δίνει την ευκαιρία να αναπτύξετε ένα μοναδικό προφίλ μέσω μιας σε βάθος μελέτης θεμάτων που σας ενδιαφέρουν ιδιαίτερα.

Μετά την πρακτική σας άσκηση, ολοκληρώνετε τις σπουδές σας προετοιμάζοντας ένα τελικό πρόγραμμα εξετάσεων, το οποίο συχνά ολοκληρώνετε σε συνεργασία με μια εταιρεία στη Δανία ή στο εξωτερικό.

ΜΕΘΟΔΟΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ

Στο πρόγραμμα πτυχίου, θα συνεργαστείτε με το σχεδιασμό, τη διαχείριση και την ολοκλήρωση έργων πολυμέσων. Θα μάθετε να εφαρμόζετε θεωρίες επικοινωνίας, αφηγηματικές τεχνικές και μέσα επικοινωνίας και θα αποκτήσετε πρακτική εμπειρία με τον προγραμματισμό και θα βελτιώσετε τις δεξιότητές σας στην ανάπτυξη και σχεδιασμό ιδεών.

Η διδασκαλία εναλλάσσεται μεταξύ της διδασκαλίας στην τάξη, των εργασιών, των περιπτώσεων, των εργαστηρίων και της τελευταίας, αλλά όχι ασήμαντης, εργασίας έργου. Για κάθε εξάμηνο, αρωματίζουμε τη διδασκαλία με μια σειρά από εμπνευσμένες παρουσιάσεις και διαλέξεις από εκπροσώπους της επιχειρηματικής κοινότητας και ερευνητικών ιδρυμάτων.

Ως φοιτητής στο πρόγραμμα σχεδιασμού πολυμέσων, αναμένεται να φέρετε το δικό σας φορητό υπολογιστή που είναι κατάλληλος για παραγωγή πολυμέσων.

Υψηλό θεωρητικό επίπεδο και «χέρια»

Στοχεύουμε σε υψηλό θεωρητικό επίπεδο χρησιμοποιώντας την αρχή της «πρακτικής». Είναι σημαντικό να παίζετε με στυλό και πληκτρολόγιο και να έχετε πρακτική εμπειρία.

Πολλοί άνθρωποι με διαφορετικό επαγγελματικό υπόβαθρο συχνά εργάζονται μαζί σε έργα πολυμέσων. Ως εκ τούτου, πολλές διδασκαλίες περιλαμβάνουν αλληλεπίδραση σε ομάδες. Αυτό δημιουργεί ένα δυναμικό περιβάλλον με βέλτιστες ευκαιρίες για μάθηση μεταξύ τους.

Περιπτώσεις και εργασίες έργου

Η διδασκαλία εναλλάσσεται μεταξύ της διδασκαλίας στην τάξη, των εργασιών, των περιπτώσεων, των εργαστηρίων και της τελευταίας, αλλά όχι ασήμαντης, εργασίας έργου. Σε κάθε εξάμηνο, αρωματίζουμε τη διδασκαλία με μια σειρά από εμπνευσμένες παρουσιάσεις και διαλέξεις από εκπροσώπους της επιχειρηματικής κοινότητας και ερευνητικών ιδρυμάτων.

Μπορείτε να περιμένετε μεγάλες εργάσιμες ημέρες, αφοσιωμένους δασκάλους, ενδιαφέροντα ομαδικά έργα, ανεξάρτητη μελέτη μπροστά στον υπολογιστή, βοήθεια συμμαθητών και εμπνευσμένες διαλέξεις. Σας υποσχόμαστε δύο δυναμικά χρόνια στα οποία θα αναπτύξετε τον εαυτό σας, τις γνώσεις σας και τις δεξιότητές σας σε όλες τις πτυχές των πολυμέσων.

Υποβάλετε αίτηση για εισαγωγή

Ακολουθούν πληροφορίες σχετικά με τις απαιτήσεις εισδοχής και τον τρόπο υποβολής αίτησης για το πρόγραμμα σχεδιασμού πολυμέσων στο Business Academy Aarhus .

Απαιτήσεις εισδοχής

Οι μη Δανοί υποψήφιοι πρέπει να υποβάλουν αίτηση εισδοχής με τους ίδιους όρους με τους Δανούς αιτούντες. Είστε επιλέξιμοι για εισαγωγή εάν έχετε είτε μια Δανική κατατακτήρια εξέταση είτε προσόντα αναγνωρισμένα ή αξιολογημένα ως συγκρίσιμα με τα Δανικά προσόντα εισόδου.

Αγγλικές απαιτήσεις

Υποψήφιοι με ειδική εξέταση από ξένη χώρα

Όλοι οι υποψήφιοι πρέπει να έχουν περάσει Αγγλικά σε επίπεδο ισοδύναμο με το Αγγλικό επίπεδο Β της Δανικής ανώτερης δευτεροβάθμιας εξέτασης με GPA τουλάχιστον 3,0 στη Δανική κλίμακα. Αυτό σημαίνει ότι οι διεθνείς υποψήφιοι πρέπει να είχαν αγγλικά για τουλάχιστον 210 ώρες τα τελευταία τρία χρόνια της ανώτερης δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.*

Επιπλέον, οι υποψήφιοι με ξένη ανώτερη δευτεροβάθμια εκπαίδευση πρέπει να περάσουν ένα διεθνώς εγκεκριμένο τεστ ως εισαγωγική εξέταση που χρησιμοποιούμε ως κριτήριο επιλογής. Δεχόμαστε αυτές τις δοκιμές με τις ακόλουθες ελάχιστες βαθμολογίες:

  • IELTS: 6,5
  • Δείκτης IELTS: 6,5
  • TOEFL: 83
  • TOEFL iBT Home Edition: 83
  • Cambridge C1 Advanced: 180 (παλαιότερα γνωστό ως Cambridge English Advanced: Grade A, B or C)
  • Cambridge C2 Proficiency: 200
  • Δοκιμή τοποθέτησης Oxford Online Placement: C1 (ελάχιστο 85 σε κάθε μέρος). Δεχόμαστε αυτό το τεστ μόνο όταν ολοκληρωθεί στο Business Academy Aarhus (εγγραφείτε εδώ) ή μέσω επίσημα εγκεκριμένου συνεργατικού γραφείου.

Λάβετε υπόψη ότι το τεστ Αγγλικών ισχύει για 2 χρόνια.

Για υποψήφιους εκτός ΕΕ, δεχόμαστε μόνο IELTS και TOEFL.

Οι εγγενείς αγγλικοί ομιλητές, οι υποψήφιοι με Δίπλωμα IB και οι υποψήφιοι με σκανδιναβικές εισαγωγικές εξετάσεις (συμπεριλαμβανομένων των υποψηφίων με ειδική εξέταση από τις ΗΠΑ, τον Καναδά, την Αυστραλία, τη Νέα Ζηλανδία, τη Μεγάλη Βρετανία, τη Σκωτία ή την Ιρλανδία) εξαιρούνται από ένα τεστ Αγγλικών. Λάβετε υπόψη ότι οι υποψήφιοι με ειδική εξέταση από όλες τις άλλες χώρες (συμπεριλαμβανομένων των αφρικανικών και ασιατικών χωρών, όπου η γλώσσα διδασκαλίας είναι τα αγγλικά) πρέπει να υποβάλουν ένα τεστ.

*Σημειώστε ότι μαθήματα μικρότερα των 60 λεπτών, πρέπει να μετατραπούν σε ολόκληρες ώρες.

Υποψήφιοι με ειδική εξέταση από τη Δανία

Όλοι οι υποψήφιοι πρέπει να έχουν περάσει αγγλικά στο επίπεδο Β από τη Δανική ανώτερη δευτεροβάθμια εξέταση με GPA τουλάχιστον 3,0.

Μαθηματικά ή Οικονομικά

Μαθηματικά σε δανέζικο επίπεδο C. Αυτό σημαίνει ότι οι διεθνείς υποψήφιοι πρέπει να έχουν μαθηματικά για τουλάχιστον 125 ώρες (μαθήματα μικρότερα των 60 λεπτών, πρέπει να μετατραπούν σε ολόκληρες ώρες) κατά τα τελευταία τρία χρόνια της ανώτερης δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.

Ή

Οικονομικά σε επίπεδο Δανίας Γ. Αυτό σημαίνει ότι οι διεθνείς υποψήφιοι πρέπει να έχουν οικονομικά για τουλάχιστον 125 ώρες (μαθήματα μικρότερα των 60 λεπτών, πρέπει να μετατραπούν σε ολόκληρες ώρες) κατά τα τελευταία τρία χρόνια της ανώτερης δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.

Εάν δεν είστε βέβαιοι, ότι τα οικονομικά που είχατε είναι εγκεκριμένα, μπορείτε να επικοινωνήσετε με τους φοιτητικούς συμβούλους μας, οι οποίοι θα κάνουν μια αξιολόγηση.

Πώς να εφαρμόσει

Υπάρχει είσοδος σε αυτό το πρόγραμμα μία φορά το χρόνο, με τη μελέτη να ξεκινά τον Αύγουστο. Κάνετε αίτηση μέσω του optagelse.dk. Μπορείτε να υποβάλετε αίτηση από την 1η Φεβρουαρίου.

Προθεσμίες υποβολής αιτήσεων - έναρξη σπουδών τον Αύγουστο

15 Μαρτίου στις 12 το μεσημέρι

  • Εάν έχετε ξένη κατατακτήρια εξέταση.
  • Εάν είστε υπήκοος από χώρα εκτός ΕΕ,
  • Εάν έχετε προκριματική εξέταση Δανίας και επιθυμείτε να υποβάλετε αίτηση για ποσόστωση 2,
  • Εάν έχετε πρόγραμμα επαγγελματικής εκπαίδευσης και κατάρτισης.
  • Εάν υποβάλλετε αίτηση για εισαγωγή με ειδική έγκριση.
  • Εάν υποβάλλετε αίτηση για επανεισδοχή για το ίδιο πρόγραμμα.

5 Ιουλίου στις 12 το μεσημέρι

Εάν έχετε εξετάσεις Λυκείου που πληρούν τις προϋποθέσεις της Δανίας και θέλετε να υποβάλετε αίτηση για την ποσόστωση 1.

Πότε ξεκινά η μελέτη;

Η έναρξη σπουδών είναι τη Δευτέρα 29 Αυγούστου 2022 για όλα τα προγράμματα πτυχίου AP και Bachelor.

Την εβδομάδα πριν από την έναρξη της μελέτης, θα κανονίσουμε Ημέρες Προσανατολισμού για όλους τους νέους διεθνείς φοιτητές. Σας συνιστούμε ανεπιφύλακτα να συμμετάσχετε.

Πρακτική

Στο 4ο εξάμηνο, θα κάνετε πρακτική άσκηση σε μια εταιρεία.

Στην πρακτική σας άσκηση, θα έχετε τη δυνατότητα να δοκιμάσετε τις νεοαποκτηθείσες δεξιότητές σας σε μια εταιρεία και να πάρετε μια εικόνα για μελλοντικές εργασίες και ευκαιρίες σταδιοδρομίας. Θα μπορείτε να συνδέσετε τις θεωρητικές σας γνώσεις με την πρακτική εμπειρία και ταυτόχρονα να ενισχύσετε το βιογραφικό σας.

Στην πρακτική άσκηση, μπορείτε να δοκιμάσετε ένα συγκεκριμένο πεδίο εργασίας και στη συνέχεια να εστιάσετε το πρόγραμμά σας σε σχέση με τα σχέδια σταδιοδρομίας σας. Ως μέρος της πρακτικής σας άσκησης, πρέπει να συντάξετε μια έκθεση έργου η οποία βασίζεται σε μια δήλωση προβλήματος από την εταιρεία. Εδώ, θα έχετε την ευκαιρία να ειδικευτείτε στα συγκεκριμένα ενδιαφέροντά σας.

Η πρακτική άσκηση είναι υποχρεωτικό μέρος του προγράμματος σας και είναι δική σας ευθύνη να βρείτε μια εταιρεία πρακτικής άσκησης. Για να βοηθήσουμε, διαθέτουμε ένα ευρύ φάσμα εργαλείων και επαφών, π.χ. μέσω του κέντρου καριέρας μας.

Επιλογές καριέρας

Ο σχεδιαστής πολυμέσων έχει εκπαιδευτεί να δουλεύει με ψηφιακό σχεδιασμό, εμπειρία χρήστη, front-end ανάπτυξη και front-end σχεδιασμό. Ένας σχεδιαστής πολυμέσων μπορεί να συνδυάσει κείμενο, ήχο, εικόνες, κινούμενα γραφικά και βίντεο, έτσι ώστε το μήνυμα να παρουσιάζεται αποτελεσματικά μέσω οποιουδήποτε διαδραστικού μέσου.

Ως εκ τούτου, πληροίτε τις προϋποθέσεις για εργασίες στους τομείς του σχεδιασμού, του σχεδιασμού, του ελέγχου και της εφαρμογής διαφορετικών τύπων παραγωγών πολυμέσων. Οι σχεδιαστές πολυμέσων θα απασχοληθούν σε διάφορους επιχειρηματικούς τομείς, συνήθως εντός ψηφιακών μέσων.

Ανάλογα με το προφίλ σας, ο μελλοντικός τίτλος εργασίας σας θα μπορούσε να είναι:

  • Σχεδιαστής UX
  • Frontend Developer
  • Ψηφιακός Σχεδιαστής
  • Προγραμματιστής εφαρμογών
  • Διαχειριστής κοινωνικών μέσων ή ειδικός
  • Web Developer
  • Υπεύθυνος Digitalηφιακής Επικοινωνίας

Σχετικά με το Σχολείο

Ερωτήσεις

Παρόμοια Μαθήματα