Πιστοποιητικό Μεταπτυχιακών Σπουδών στο Μάρκετινγκ - Διαχείριση εταιρικού λογαριασμού (Προαιρετικό Co-op)
Centennial College
Πληροφορία κλειδί
Επιλέξτε τοποθεσία
Τοποθεσία πανεπιστημιούπολης
Online Canada
Γλώσσες
Αγγλικά
Μορφή μελέτης
Στην Πανεπιστημιούπολη
Διάρκεια
1 έτος
Βήμα
Πλήρης απασχόληση
Δίδακτρα
CAD 4.118 / per year *
Προθεσμία εφαρμογής
Ζητήστε πληροφορίες
Πρωιμότερη ημερομηνία έναρξης
Ζητήστε πληροφορίες
* δίδακτρα 2 εξάμηνα Καναδοί φοιτητές? 15.693 CAD - δίδακτρα 2 εξάμηνα Διεθνείς φοιτητές
Εισαγωγή
Λεπτομέρειες προγράμματος
- Κωδικός Προγράμματος: 2846
- Σχολή: The Business School
- Διαπιστευτήρια: Πιστοποιητικό πτυχίου του Ontario College
- Τύπος Προγράμματος: Πρόγραμμα Μεταπτυχιακού Πιστοποιητικού
- Διάρκεια προγράμματος: 1 έτος / 2 εξάμηνα
- Τοποθεσία: Progress Campus
Centennial CollegeΤο πρόγραμμα Marketing – Corporate Account Management θα σας προετοιμάσει για μια συναρπαστική και οικονομικά ανταποδοτική σταδιοδρομία ως διαχειριστής λογαριασμών/επαγγελματίας πωλήσεων στις αγορές business-to-business (B2B), business to Consumer (B2C), κυβέρνηση και θεσμικές αγορές.
Σε αυτό το πρόγραμμα μεταπτυχιακών πιστοποιητικών επιχειρήσεων, θα μάθετε ότι επειδή οι σημερινοί πελάτες είναι καλά ενημερωμένοι και αναμένουν πιο προσαρμοσμένες λύσεις, οι διαχειριστές λογαριασμών πρέπει να έχουν γερές βάσεις σε όλους τους τομείς των πωλήσεων, του μάρκετινγκ και των υπηρεσιών. Αυτό περιλαμβάνει δραστηριότητες αναζήτησης, δικτύωσης, οικοδόμησης σχέσεων, κλεισίματος και δραστηριότητες μετά την πώληση.
Ως εκ τούτου, σε διαδραστικά και πρακτικά μαθήματα, θα μάθετε πώς να βάζετε τον πελάτη πρώτο με μια επιχειρηματική νοοτροπία που προσαρμόζεται στις διαφορετικές ανάγκες των πελατών, ενώ αναπτύσσετε και εξασκείτε δεξιότητες στα εξής:
- Διεξαγωγή ανταγωνιστικών αναλύσεων και αναλύσεων αγοράς που οδηγούν στην κατανόηση των αναγκών και των συμπεριφορών των πελατών.
- Προφορική και γραπτή επικοινωνία.
- Πώληση και παρουσίαση (αφήγηση και πρακτικές μεθοδολογίες).
- Χρησιμοποιώντας εργαλεία ανάλυσης και διαχείρισης σχέσεων με πελάτες (CRM).
- Επιχειρηματικός και χρηματοοικονομικός γραμματισμός για τη δημιουργία συναρπαστικών προτάσεων αξίας για τους πελάτες.
- Προσέλκυση αγοραστών και επηρεαστών μέσω ψηφιακού περιεχομένου και μάρκετινγκ παντός καναλιού.
- Προσδιορισμός διαφορετικών εργασιακών περιβαλλόντων και προσαρμογή στυλ επικοινωνίας για τη διασφάλιση σαφούς και αποτελεσματικής επικοινωνίας με τους αγοραστές.
- Κατανόηση των διαπραγματεύσεων από την οπτική γωνία του αγοραστή.
- Ηγεσία με γνώμονα το σκοπό (κατανόηση των κινήτρων και των επόμενων σταδιοδρομιών σας).
Εάν είστε προσανατολισμένοι στο στόχο, οργανωμένοι, περίεργοι και επίμονοι με δεξιότητες επικοινωνίας άνω του μέσου όρου, σκεφτείτε μια καριέρα στον ποικίλο κόσμο του κλάδου των επαγγελματικών πωλήσεων, της διαχείρισης λογαριασμού και πολλών άλλων ρόλων που αντιμετωπίζουν πελάτες.
Η επιλογή co-op σε αυτό το πρόγραμμα θα σας δώσει την ευκαιρία να αποκτήσετε πρακτική εμπειρία ενώ ολοκληρώνετε μία θητεία ως υπάλληλος στον τομέα. Αυτή η εμπειρία όχι μόνο σας επιτρέπει να κάνετε πράξη τη μάθηση στην τάξη, αλλά θα παρέχει επίσης πολύτιμες επαφές για τη μελλοντική σας καριέρα.
Για να συμμετάσχετε σε αυτήν την επιλογή co-op, θα πρέπει να ολοκληρώσετε μια διαδικασία αίτησης κατά το πρώτο εξάμηνο . Εάν έχετε ακαδημαϊκά προσόντα, μπορεί να γίνετε δεκτοί στο πρόγραμμα co-op.
Απαιτήσεις Co-op
- Ελάχιστη αθροιστική ΣΔΣ 3,0 στο τέλος του πρώτου εξαμήνου
- Επιτυχής ολοκλήρωση του 100% των μαθημάτων πρώτου εξαμήνου
- Επιτύχετε έναν ελάχιστο βαθμό Β (GPA 3.0) στο BUSN-702
- Οι φοιτητές πρέπει να είναι νομικά επιλέξιμοι για εργασία στον Καναδά
- Οι φοιτητές που πληρούν τις παραπάνω προϋποθέσεις θα υποβάλουν την αίτησή τους για το co-op στο τμήμα Career Services & Co-operative Education στο 1ο εξάμηνο
Σημείωση: Η εκπλήρωση των ελάχιστων απαιτήσεων του προγράμματος co-op δεν εγγυάται την είσοδο στο πρόγραμμα co-op.
Εισαγωγές
Διδακτέα ύλη
Εξάμηνο 1
- BUSN-702 Coop / Απασχόληση
- MKTG-716 Μάρκετινγκ
- MKTG-723 Λύση Πώληση I
- Βασικά στοιχεία διαχείρισης λογαριασμού MKTG-750
- MKTG-755 Επιχειρηματική Δεοντολογία & Δεξιότητες Διαπραγμάτευσης
- MKTG-756 Στρατηγικό CRM
Εξάμηνο 2
- MKTG-731 Σχεδιασμός εμπειρίας πελατών
- MKTG-734 Capstone διαχείρισης εταιρικού λογαριασμού
- MKTG-747 Ψηφιακές στρατηγικές μάρκετινγκ
- MKTG-751 Solution Selling II
- MKTG-752 B2B Μάρκετινγκ
- MKTG-754 Διαχείριση λογαριασμού και ηγεσία
Αποτέλεσμα προγράμματος
Κύρια σημεία του προγράμματος
- Χάρη στην πρακτική εκπαίδευση του προγράμματος Corporate Account Management στο λογισμικό αυτοματοποίησης της πλατφόρμας Salesforce CRM, θα μπορείτε να κάνετε μια ομαλή μετάβαση στο χώρο εργασίας.
- Οι καθηγητές του Business School έχουν εκτενή εμπειρία στις πωλήσεις και τη διαχείριση λογαριασμών σε περιβάλλοντα επιχείρησης σε επιχείρηση.
- Διαδραστικά μαθησιακά περιβάλλοντα σας επιτρέπουν να συνδεθείτε με τα μέλη της σχολής και τους συναδέλφους σας.
- Μάθετε να ευδοκιμεί υπό πίεση και να αναπτύσσει εξαιρετικές δεξιότητες διαπροσωπικής, ακρόασης και προφορικής επικοινωνίας.
Αποτελέσματα Επαγγελματικής Μάθησης του Προγράμματος
Τα Αποτελέσματα Επαγγελματικής Μάθησης του Προγράμματος περιγράφουν τι έχουν αποδείξει οι απόφοιτοι του προγράμματος ότι μπορούν να κάνουν με τις γνώσεις και τις δεξιότητες που έχουν επιτύχει κατά τη διάρκεια των σπουδών τους. Τα αποτελέσματα συνδέονται στενά με τις ανάγκες του χώρου εργασίας. Μέσω της αξιολόγησης (π.χ. αναθέσεις και εξετάσεις), οι μαθητές επαληθεύουν την ικανότητά τους να εκτελούν αξιόπιστα αυτά τα αποτελέσματα πριν αποφοιτήσουν.
- Διεξάγετε έρευνα για τους πιθανούς πελάτες και το περιβάλλον τους, προκειμένου να προσδιορίσετε τις ανάγκες τους.
- Σχεδιάστε και παραδώστε συλλογικές παρουσιάσεις πωλήσεων και γραπτές προτάσεις που ταυτίζονται με τις ανάγκες του κοινού.
- Δημιουργήστε και κοινοποιήστε την αξία ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίας για έναν στοχευμένο πελάτη.
- Αναπτύξτε και εφαρμόστε μια συστηματική διαδικασία πώλησης σχέσεων εμπιστοσύνης, προσαρμοσμένης ώστε να ανταποκρίνεται στη μοναδική κατάσταση κάθε πελάτη.
- Αναπτύξτε μοντέλα αξίας πελατών με βάση τις διαφορετικές ανάγκες των πελατών, τους αγοραστές, τους παράγοντες επιρροής και τους υπεύθυνους λήψης αποφάσεων, εφαρμόζοντας θεμελιώδεις οικονομικές και λογιστικές έννοιες.
- Δημιουργήστε μια ολοκληρωμένη στρατηγική διαχείρισης εταιρικού λογαριασμού που προσφέρει αξία τόσο στον πελάτη όσο και στον οργανισμό.
- Αναπτύξτε την εμπιστοσύνη και τον αμοιβαίο σεβασμό ασκώντας την ηθική πώληση και τη λήψη αποφάσεων.
- Χρησιμοποιήστε προϊόντα και διαδικασίες μέσων κοινωνικής δικτύωσης και διαχείρισης πελατειακών σχέσεων (CRM) που βασίζεται στον ιστό για να βελτιώσετε την αξία των πελατών.
- Αναπτύξτε στρατηγικές για συνεχή προσωπική και επαγγελματική ανάπτυξη για να βελτιώσετε την απόδοση εργασίας σε έναν ρόλο διαχείρισης εταιρικών λογαριασμών.
Ευκαιρίες καριέρας
Προοπτική σταδιοδρομίας
- Διαχειριστής λογαριασμού
- Υπεύθυνος λογαριασμού
- Συντονιστής Πωλήσεων
- Εκπρόσωπος πωλήσεων (Μέσα / Εξωτερικό / Εμπορικό / Κυβέρνηση)
- Σύμβουλος πωλήσεων
- Εκπρόσωπος Επιχειρηματικής Ανάπτυξης
- Εκπρόσωπος των χρηματοπιστωτικών υπηρεσιών
- Αντιπρόσωπος πωλήσεων επικράτειας
Τομείς Απασχόλησης
- Πωλήσεις υλικού και λογισμικού
- Τηλεπικοινωνίες
- Χρηματοπιστωτικές υπηρεσίες
- Φαρμακευτικές εταιρείες
- Εταιρείες συσκευασμένων προϊόντων
- Οργανισμοί μεσαίου προς μεγάλου μεγέθους από επιχείρηση σε επιχείρηση (B2B) με τη δική τους δύναμη πωλήσεων
- Εταιρεία ιατρικής και οδοντιατρικής τεχνολογίας
- Οργανισμοί μεσαίου προς μεγάλου μεγέθους από επιχείρηση σε επιχείρηση (B2B) και από επιχείρηση σε καταναλωτή (B2C) με τη δική τους δύναμη πωλήσεων
Μαρτυρίες Φοιτητών
English Language Requirements
Πιστοποιήστε την επάρκειά σας στα αγγλικά με το Duolingo English Test! Το DET είναι ένα βολικό, γρήγορο και προσιτό διαδικτυακό τεστ αγγλικών που γίνεται αποδεκτό από περισσότερα από 4.000 πανεπιστήμια (όπως αυτό) σε όλο τον κόσμο.