Ιδρυτικό Πτυχίο Σχεδιασμού και Παραγωγής Παιχνιδιών
Online United Kingdom
ΔΙΆΡΚΕΙΑ
2 up to 3 Years
ΓΛΏΣΣΕΣ
Αγγλικά
ΡΥΘΜΌΣ
Πλήρης απασχόληση, Μερικής απασχόλησης
ΠΡΟΘΕΣΜΊΑ ΕΦΑΡΜΟΓΉΣ
Προθεσμία υποβολής αιτήσεων
ΠΡΩΙΜΌΤΕΡΗ ΗΜΕΡΟΜΗΝΊΑ ΈΝΑΡΞΗΣ
Sep 2025
ΔΊΔΑΚΤΡΑ
GBP 7.450 *
ΜΟΡΦΉ ΜΕΛΈΤΗΣ
Στην Πανεπιστημιούπολη
* μερικής απασχόλησης: 11.100 £ (3.700 £ ετησίως)
Εισαγωγή
Εμπνευσμένο από το πλαίσιο προγράμματος σπουδών του International Game Developers Association, ενημερωμένο από τα σχόλια των μαθητών και ανταποκρινόμενο στις απαιτήσεις του κλάδου, αυτό το Ιδρυτικό Πτυχίο καλύπτει το σχεδιασμό και την παραγωγή ηλεκτρονικών παιχνιδιών. Με τον ίδιο τρόπο που ο κλάδος απαιτεί συνεργατική εργασία σε εξειδικευμένους τομείς, θα συνεργαστείτε με φοιτητές από άλλους κλάδους, όπως οι επιχειρήσεις και το μάρκετινγκ, προκειμένου να προωθήσετε ένα προϊόν στην αγορά. Στο τέλος αυτού του μαθήματος, θα έχετε σχεδιάσει και δημιουργήσει ένα προϊόν παιχνιδιού για κυκλοφορία στην αγορά.
Εισαγωγές
Διδακτέα ύλη
Course content
Το μάθημα περιλαμβάνει τα ακόλουθα θέματα:
- Εννοιολογικός σχεδιασμός παιχνιδιών – τα κινητήρια στοιχεία του ηλεκτρονικού παιχνιδιού όσον αφορά την αφοσίωση και το κίνητρο των παικτών.
- Έννοιες προγραμματισμού – οι γενικές αρχές και έννοιες του προγραμματισμού C++.
- Αλληλεπίδραση ανθρώπου-υπολογιστή – με έμφαση στις γραφικές διεπαφές, τη χρηστικότητα και την ανατροφοδότηση.
- Προγραμματισμός για παιχνίδια – οι γενικές αρχές και έννοιες του προγραμματισμού παιχνιδιών θα επιτρέψουν στους μαθητές να εφαρμόσουν μεθόδους προγραμματισμού 2D και 3D που χρησιμοποιούνται στα παιχνίδια.
- Αφήγηση παιχνιδιού και παιχνίδι με βάση τα συμφραζόμενα – μέθοδοι υλοποίησης της αφήγησης μέσω της προσαρμογής του παιχνιδιού και του περιβάλλοντος του παιχνιδιού.
- Δισδιάστατη και τρισδιάστατη τέχνη για παιχνίδια στον υπολογιστή – μεταφέρετε γραφικά του παιχνιδιού μέσω ψηφιακής σχεδίασης εννοιολογικής τέχνης και δισδιάστατης τέχνης παιχνιδιών και χρησιμοποιήστε τεχνικές τρισδιάστατης μοντελοποίησης για να δημιουργήσετε εξαρτήματα παιχνιδιού χαμηλού τεχνάσματος.
- Μηχανές παιχνιδιών – με εστίαση σε μηχανές 3D, όπως το UDK και το Unity, αξιολογώντας την αρχιτεκτονική και τις δυνατότητές τους για την ανάπτυξη ενός μικρού παιχνιδιού.
- Μελέτες παιχνιδιών – το gaming και ο ρόλος του στην κοινωνία να αποκωδικοποιεί τη σημειωτική και το λεξιλόγιο των ηλεκτρονικών παιχνιδιών προκειμένου να προτείνει το δικό του σύστημα παιχνιδιού.
- Πλατφόρμες παιχνιδιών – τύποι πλατφορμών και η ανάπτυξή τους, διερεύνηση αρχιτεκτονικών τόσο υλικού όσο και λογισμικού, εγκατάσταση, διαμόρφωση και αντιμετώπιση προβλημάτων.
- Ήχος και κινούμενα σχέδια – η ψυχολογία του ήχου για παιχνίδια, τεχνικές δημιουργίας ήχου, τεχνικές και αρχές κινουμένων σχεδίων.
- Παραγωγή παιχνιδιού – συμμετοχή στην παραγωγή ενός παιχνιδιού εργασίας, επιλογή μελών της ομάδας, παρακολούθηση και επίτευξη στόχων προκειμένου να παραδοθεί το αποτέλεσμα του έργου.
- Προώθηση και επιχείρηση – προσδιορίστε τομείς για εμπορική ανάπτυξη, εικονική δικτύωση, μέσα κοινωνικής δικτύωσης και τεχνικές για την προώθηση και το μάρκετινγκ του δικού σας παιχνιδιού.
Ευκαιρίες καριέρας
- Επιχειρηματικοί αναλυτές πληροφορικής, αρχιτέκτονες και σχεδιαστές συστημάτων
- Προγραμματιστές και Επαγγελματίες Ανάπτυξης Λογισμικού
- Σχεδιαστές γραφικών και πολυμέσων
Παράδοση προγραμμάτων
Assessment methods
Η αξιολόγηση θα γίνει τόσο μέσω μαθημάτων όσο και με επίσημες εξετάσεις.