
Εργαστήριο Δημοσίων Σχέσεων και Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης
Dubai, Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα
ΔΙΆΡΚΕΙΑ
5 Days
ΓΛΏΣΣΕΣ
Αγγλικά
ΡΥΘΜΌΣ
Πλήρης απασχόληση
ΠΡΟΘΕΣΜΊΑ ΕΦΑΡΜΟΓΉΣ
Προθεσμία υποβολής αιτήσεων
ΠΡΩΙΜΌΤΕΡΗ ΗΜΕΡΟΜΗΝΊΑ ΈΝΑΡΞΗΣ
Ζητήστε την πρωιμότερη ημερομηνία έναρξης
ΔΊΔΑΚΤΡΑ
USD 3.695 / per course *
ΜΟΡΦΉ ΜΕΛΈΤΗΣ
Στην Πανεπιστημιούπολη
* Φ.Π.Α. για ένα εργαστήριο πέντε ημερών που πραγματοποιήθηκε στο χώρο του συνεδριακού ξενοδοχείου στο Ντουμπάι, συμπεριλαμβανομένων των διακοπών Πιστοποιητικού, Γεύματος και Καφέ.
Υποτροφίες
Εξερευνήστε ευκαιρίες για υποτροφίες για να βοηθήσετε στη χρηματοδότηση των σπουδών σας
Εισαγωγή
Σε ανώτερο επίπεδο, υπάρχει ανάγκη να εφαρμοστούν στρατηγικές επικοινωνίας που είναι ιδιαίτερα εντυπωσιακές. Αυτό περιλαμβάνει τη γραπτή και προφορική επικοινωνία καθώς και τη γλώσσα του σώματος, τις αντιδράσεις, την επιλογή των λέξεων, τη συλλογιστική και οτιδήποτε άλλο.
Ενώ τα μέσα μαζικής ενημέρωσης και οι δεξιότητες δημοσίων σχέσεων απαιτούνται όλο και περισσότερο για κάθε οργανισμό, οι διαχειριστές πρέπει επίσης να προετοιμαστούν για να υπερέχουν σε σχετικές δεξιότητες.

Στόχοι
- Δημιουργήστε μια ολοκληρωμένη στρατηγική PR
- Προωθήστε τις δεξιότητες συνέντευξης
- Κάντε αποτελεσματική χρήση των επιλογών PR online
- Διαχείριση ηλεκτρονικών μέσων
- Μεγιστοποιήστε τη δύναμη των μέσων σας
- Κατανοήστε τους κανόνες για εκστρατείες πίεσης
- Διαχειριστείτε τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα της άμεσης ηλεκτρονικής αλληλογραφίας
Ποιος πρέπει να παρακολουθήσει
Αυτό το εργαστήριο είναι απαραίτητο για άτομα μάρκετινγκ και δημοσίων σχέσεων, διευθυντές που έχουν να ασχοληθούν με τα μέσα ενημέρωσης, εκπροσώπους χωρών και διευθυντές που πρέπει να εκπροσωπούν την οργάνωσή τους στα ΜΜΕ.
Ενότητες
Ημέρα 1
- Επικοινωνιακές προκλήσεις στις επιχειρήσεις
- Επιτυχημένες στρατηγικές μάρκετινγκ και PR
- Πώς να ενσωματώσετε το PR με το μάρκετινγκ;
- Χρησιμοποιώντας το Internet PR και το μάρκετινγκ ιών αποτελεσματικά
Ημέρα 2
- Προηγμένες τεχνικές συνέντευξης που λειτουργούν
- Επικοινωνία με το σώμα σας
- Επιτυχείς συνεντεύξεις τύπου one-to-one
- Παρέχοντας ελκυστική ομιλία
- Έλεγχος συναισθηματικών απαντήσεων
Ημέρα 3
- Πραγματοποιήστε τις πύλες ειδήσεων και τις υπηρεσίες ειδήσεων Web για εσάς
- Ανασκόπηση κοινών αρχών γραφής
- Λάθη με ηλεκτρονικό ταχυδρομείο PR - και πώς να τα αποφύγετε
- Χειρισμός του Τύπου - οι χρυσοί κανόνες
- Δελτία Τύπου που λειτουργούν
Ημέρα 4
- Χρησιμοποιώντας τις φωτογραφίες αποτελεσματικά
- Παροχή πληροφοριών PR
- Χρησιμοποιώντας ραδιόφωνο και τηλεόραση
- Web Marketing και PR
Ημέρα 5
- Πολιτιστικές διαφορές στη γλώσσα του σώματος
- Παροχή ενός "ΚΑΚΑ ΝΕΑ"
- Προηγμένη διαχείριση κρίσεων
- Αντιμετώπιση κρίσης PR
- Επιλογή και χρήση ενός πρακτορείου PR
Σχετικά με το Σχολείο
Ερωτήσεις
Παρόμοια Μαθήματα
Βραβείο Ικανοτήτων στις Δημόσιες Σχέσεις
- Santa Barbara, Ηνωμένες Πολιτείες
Προηγμένη Στρατηγική Διαχείριση Δημοσίων Σχέσεων
- London, Ηνωμένο Βασίλειο
Διαχείριση Στρατηγικών Επικοινωνιών και Δημόσιες Σχέσεις
- Barcelona, Ισπανία
- Online