Μεταπτυχιακό Πιστοποιητικό Διαχείρισης Πελατών και Διαχείρισης Πωλήσεων
Fanshawe College
Πληροφορία κλειδί
Τοποθεσία πανεπιστημιούπολης
London, Καναδάς
Γλώσσες
Αγγλικά
Μορφή μελέτης
Εξ αποστάσεως εκπαίδευση, Στην Πανεπιστημιούπολη
Διάρκεια
1 έτος
Βήμα
Πλήρης απασχόληση, Μερικής απασχόλησης
Δίδακτρα
CAD 3.996
Προθεσμία εφαρμογής
Ζητήστε πληροφορίες
Πρωιμότερη ημερομηνία έναρξης
Ζητήστε πληροφορίες
Υποτροφίες
Εξερευνήστε ευκαιρίες για υποτροφίες για να βοηθήσετε στη χρηματοδότηση των σπουδών σας
Εισαγωγή
Το πρόγραμμα Customer Relationship Marketing και Sales Management ανταποκρίνεται στην αυξανόμενη ανάγκη μιας επιχείρησης για ένα σύνολο δεξιοτήτων που τοποθετεί τον πελάτη στο επίκεντρο των επιχειρηματικών αποφάσεων. Αυτή η ικανότητα είναι κρίσιμη δεδομένου ότι η επιτυχία του μάρκετινγκ και των πωλήσεων εξαρτάται από την προσέλκυση νέων πελατών διατηρώντας και ενισχύοντας τις σχέσεις με τους τρέχοντες πελάτες.
Αυτό το ένα έτος πρόγραμμα μεταπτυχιακών πιστοποιητικών παρέχει στους φοιτητές ένα θεμέλιο στο μάρκετινγκ και τις πωλήσεις, με έμφαση στην εξέταση και εφαρμογή των βέλτιστων πρακτικών, στρατηγικών, τακτικών, εργαλείων και διαχείρισης βέλτιστων πρακτικών διαχείρισης σχέσεων πελατών (CRM) και εμπειρίας πελατών (CX). τεχνικές. Οι μαθητές θα έχουν την ευκαιρία να εφαρμόσουν αναλυτικά στοιχεία για επιχειρήσεις και μάρκετινγκ σε επίπεδο βιομηχανίας και να χρησιμοποιήσουν πλατφόρμες CRM για να βελτιώσουν τη διαδικασία μάρκετινγκ και πωλήσεων. Ο μαθητής θα μάθει επίσης στρατηγικές και τακτικές για την ανάπτυξη λογαριασμών στον τομέα των πωλήσεων και της διαχείρισης πωλήσεων.
Μαθησιακά αποτελέσματα
- Δημιουργήστε ένα επαγγελματικό σχέδιο μάρκετινγκ χρησιμοποιώντας τυπικές διαδικασίες και εργαλεία σχεδιασμού μάρκετινγκ.
- Αναπτύξτε ένα ολοκληρωμένο σχέδιο μάρκετινγκ πελατειακής σχέσης (CRM) που χρησιμοποιεί την τρέχουσα στρατηγική βάσης δεδομένων ενός πελάτη που είναι εξατομικευμένη και επεκτάσιμη.
- Εφαρμόστε διαδικασίες και εργαλεία στρατηγικού σχεδιασμού επικοινωνίας για τη δημιουργία δυνητικών πελατών και τη βελτίωση της διατήρησης, της ικανοποίησης και της κερδοφορίας των πελατών.
- Αξιολογήστε δεδομένα που εξάγονται από μια ποικιλία πλατφορμών τεχνολογίας μάρκετινγκ για την υποστήριξη διαδικασιών επίλυσης προβλημάτων και λήψης αποφάσεων στο μάρκετινγκ.
- Εφαρμόστε τις βέλτιστες πρακτικές, στρατηγικές, τακτικές και τεχνικές διαχείρισης πελατειακής σχέσης (CRM) και εμπειρίας πελατών (CX) για να ενισχύσετε τις πελατειακές σχέσεις τόσο για τις επιχειρήσεις μεταξύ επιχειρήσεων (B2B) όσο και από επιχειρήσεις προς καταναλωτές (B2C).
- Σχεδιάστε τη χαρτογράφηση της εμπειρίας των πελατών για να προσδιορίσετε τομείς για τη βελτίωση των εμπειριών των πελατών και την αυτοματοποίηση του εξατομικευμένου ψηφιακού μάρκετινγκ.
- Εφαρμόστε βιομηχανικά πρότυπα ανάλυσης μάρκετινγκ και πλατφόρμες CRM σε διαδικασίες πωλήσεων και μάρκετινγκ.
- Συγκεντρώστε και αναλύστε την πρωτογενή και δευτερογενή έρευνα μάρκετινγκ προκειμένου να υποστηρίξετε υγιείς αποφάσεις μάρκετινγκ που βελτιώνουν τις εμπειρίες των πελατών.
- Επικοινωνήστε πολύπλοκο υλικό μάρκετινγκ προφορικά, γραπτώς και ψηφιακά για ένα ευρύ κοινό και σκοπούς.
- Μοντέλο επαγγελματικών προτύπων για την παροχή αξιόπιστης και εφαρμόσιμης ανάλυσης με σεβασμό στον παγκόσμιο κανονισμό και πρακτική που σχετίζεται με το απόρρητο και την ασφάλεια των δεδομένων.
- Ανάπτυξη στρατηγικών για τη δημιουργία, αξιολόγηση και εκτέλεση ευκαιριών ανάπτυξης επιχειρήσεων.
- Ανάπτυξη στρατηγικών για τη δημιουργία και διατήρηση εργασιακών σχέσεων με τους πελάτες, προκειμένου να ενισχυθεί η πίστη τους στα προϊόντα και τις υπηρεσίες του οργανισμού.
- Κατασκευάστε σχέδια για στρατηγική διαχείριση λογαριασμών, συμπεριλαμβανομένου του τρόπου προσέγγισης βασικών λογαριασμών, διαχείρισης επικράτειας και διαχείρισης κατηγοριών.
ΚΥΚΛΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ
Έτος 1
Πάρτε όλα τα παρακάτω υποχρεωτικά μαθήματα:
Ομάδα 1
- MGMT-6163 CRM Επιχειρηματική στρατηγική 3
- MKTG-5006 Διαχείριση μάρκετινγκ 3
- MGMT-6164 Εμπειρία πελατών 3
- MGMT-6165 CRM Εργαλεία & Τεχνολογία 3
- MKTG-6037 Analytics και μετρήσεις 3
- MGMT-6166 CRM με δυνατότητα πώλησης 3
- Στρατηγικό έργο MGMT-6168 CRM 6
- MGMT-6169 Αναδυόμενες τάσεις στο CRM 3
- MGMT-6170 Ενεργοποίηση CRM Διαχείριση πωλήσεων 3
- MGMT-6167 Οπτικοποίηση και αναφορά δεδομένων 4
Ομάδα 2
Οι μαθητές θα εγγραφούν σε ένα από τα παρακάτω μαθήματα:
- MGMT-6171 ή INNV-6001
- MGMT-6171 Αυτοματισμός & Διαχείριση ροής εργασίας 3
- Εφαρμογές καινοτομίας INNV-6001 4
Κατοικία Προγράμματος
Οι φοιτητές πρέπει να ολοκληρώσουν ένα ελάχιστο 10 μονάδων σε αυτό το πρόγραμμα στο Fanshawe College για να ανταποκριθούν στην απαίτηση του προγράμματος Residency και να αποφοιτήσουν από αυτό το πρόγραμμα
Απαιτήσεις εισδοχής
Δίπλωμα ή δίχρονο κολέγιο ή πτυχίο (Σημείωση: ελάχιστος μέσος όρος «C +» ή αθροιστική 2,5 GPA)
ή
Αποδεκτός συνδυασμός συναφούς εργασιακής εμπειρίας και μεταδευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, όπως κρίνεται από το Σώμα *
ή
Πέντε χρόνια εργασιακής εμπειρίας στον τομέα Marketing / Business όπως κρίνεται από το College ως ισοδύναμο *
Σημείωση:
* Οι υποψήφιοι μπορεί να υποχρεούνται να υποβάλουν ένα βιογραφικό σημείωμα και μια συνοδευτική επιστολή που περιλαμβάνει λεπτομέρειες της επαγγελματικής πείρας.
Απαιτήσεις Αγγλικής Γλώσσας
Οι υποψήφιοι των οποίων η πρώτη γλώσσα δεν είναι Αγγλικά θα πρέπει να επιδεικνύουν επάρκεια στα Αγγλικά με μία από τις ακόλουθες μεθόδους:
- Μια βαθμίδα 12 κολέγιο Stream ή Πανεπιστημιακό Stream Αγγλικό πιστωτικό από ένα δευτεροβάθμιο σχολείο του Οντάριο, ή ισοδύναμο, ανάλογα με τις απαιτήσεις εισαγωγής του προγράμματος
- Δοκιμή της εξέτασης της αγγλικής ως ξένης γλώσσας (TOEFL) με ελάχιστο βαθμό 88 για τη δοκιμή στο Διαδίκτυο (iBT), με τα αποτελέσματα των δοκιμών εντός των δύο τελευταίων ετών
- Διεθνές Σύστημα Δοκιμών Αγγλικής Γλώσσας (IELTS) Ακαδημαϊκό τεστ με συνολική βαθμολογία 6,5 χωρίς βαθμολογία μικρότερη από 6,0 σε οποιαδήποτε από τις τέσσερις μπάντες, με αποτελέσματα δοκιμών τα τελευταία δύο χρόνια.
- Δοκιμασία Καναδικής Ακαδημαϊκής Αγγλικής Γλώσσας (CAEL) με συνολική βαθμολογία 70 χωρίς βαθμολογία μικρότερη από 60 σε οποιαδήποτε από τις τέσσερις ζώνες, με αποτελέσματα δοκιμών μέσα στα δύο τελευταία χρόνια
- Pearson Test of English Academic (PTE) με ελάχιστο σκορ 59, με αποτελέσματα τεστ κατά τα τελευταία δύο χρόνια
- Μια δοκιμή αγγλικής γλώσσας Cambridge (FCE / CAE / CPE) με συνολική βαθμολογία στην αγγλική κλίμακα Cambridge 176 χωρίς γλωσσική δεξιότητα μικρότερη από 169, με αποτελέσματα δοκιμών κατά τα δύο τελευταία έτη
- Αξιολόγηση Αγγλικής Γλώσσας (ELE) στο Fanshawe College με ελάχιστο σκορ 75% σε όλα τα τμήματα του τεστ, με τα αποτελέσματα των δοκιμών τα τελευταία δύο χρόνια
- Fanshawe College ESL4 / GAP5 φοιτητές: Ελάχιστη βαθμολογία 80% σε ESL4 / GAP5 Επίπεδο 9 ή 75% σε ESL4 / GAP5 Επίπεδο 10
Προτεινόμενη ακαδημαϊκή προετοιμασία
Συνιστάται ιδιαίτερα οι σπουδαστές να είναι ικανοί στους ακόλουθους τομείς πριν από την είσοδο στο πρόγραμμα:
- Μαθηματικά
- Εργασιακή επικοινωνία
- Εφαρμογές υπολογιστών, ιδίως Microsoft Word, Excel και PowerPoint
Κριτήρια επιλογής αιτούντων
Όπου ο αριθμός των επιλέξιμων αιτούντων υπερβαίνει τους διαθέσιμους χώρους του προγράμματος, τα Κριτήρια Επιλογής Αιτούντος θα είναι:
- Προτίμηση για μόνιμους κατοίκους του Οντάριο
- Παραλαβή της αίτησης μέχρι την 1η Φεβρουαρίου (Μετά την ημερομηνία αυτή, το Fanshawe College θα εξετάσει τους υποψήφιους με βάση την αρχή της "πρώτης Fanshawe College , μέχρι να ολοκληρωθεί το πρόγραμμα)
- Επίτευξη των απαιτήσεων εισδοχής
Ευκαιρίες καριέρας
Το Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Πιστοποιητικών Διαχείρισης Πελατών και Διαχείρισης Πωλήσεων προετοιμάζει τους αποφοίτους για μια δυναμική καριέρα στις πωλήσεις, το μάρκετινγκ και τις αναλύσεις μεταξύ επιχειρήσεων.
Εργασίες που θα εξυπηρετούσε το πρόγραμμα
Αυτή η ειδικότητα θα μπορούσε να έχει τη δυνατότητα να παρέχει στους μαθητές την ευκαιρία να εργαστούν για τον προσδιορισμό των ειδικών για το Salesforce Business (TrailHead), την πιστοποίηση CSP και άλλα διαπιστευτήρια που σχετίζονται με τη διαχείριση πελατειακών σχέσεων. Ακολουθούν οι τύποι θέσεων εργασίας για τους οποίους το πρόγραμμα θα εστιαζόταν στην προετοιμασία των αποφοίτων για:
- Ειδικός μάρκετινγκ / Διευθυντής μάρκετινγκ / Διευθυντής μάρκετινγκ
- CRM Analysts / CRM Consultant / CRM Consultant Specialist
- Διευθυντής πωλήσεων / Διευθυντής πωλήσεων
- Διευθυντής Λειτουργίας Πωλήσεων
- Διαχειριστής λογαριασμού
- Τεχνικός Διευθυντής Πωλήσεων
- Αναλυτές επιχειρήσεων / Αναλυτές επιχειρηματικών πληροφοριών
- Εκπρόσωπος Ανάπτυξης Επιχειρήσεων / Εσωτερικές Πωλήσεις / Presales Engineer
- Διαχειριστής Salesforce / Προγραμματιστής Salesforce
- Αντιπρόσωπος εξυπηρέτησης πελατών / Συντονιστής εξυπηρέτησης πελατών / Διαχειριστής εμπειρίας πελατών / Διαχειριστής σχέσεων πελατών
Εκθεσιακός χώρος
Εισαγωγές
Διδακτέα ύλη
ΚΥΚΛΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ
Έτος 1
Παρακολουθήστε όλα τα παρακάτω υποχρεωτικά μαθήματα:
Ομάδα 1
- MGMT-6163 ---- Επιχειρηματική στρατηγική CRM
- MGMT-6192 ---- Ψηφιακό Μάρκετινγκ CRM
- MGMT-6164 ---- Εμπειρία πελατών
- MGMT-6165 ---- Εργαλεία και τεχνολογία CRM
- MKTG-6037 ---- Analytics και μετρήσεις
- MGMT-6166 ---- Πώληση με δυνατότητα CRM
- MGMT-6168 ---- CRM Strategic Project
- MGMT-6169 ---- Αναδυόμενες τάσεις στο CRM
- MGMT-6170 ---- Διαχείριση πωλήσεων με δυνατότητα CRM
- MGMT-6167 ---- Οπτικοποίηση και αναφορά δεδομένων
Ομάδα 2
Οι φοιτητές θα εγγραφούν σε ένα από τα ακόλουθα μαθήματα:
MGMT-6171 ή INNV-6001
- MGMT-6171 ---- Αυτοματισμός και Διαχείριση ροής εργασιών
- INNV-6001 ---- Εφαρμογές Καινοτομίας
Πρόγραμμα Κατοικία
Οι μαθητές πρέπει να ολοκληρώσουν τουλάχιστον 10 μονάδες σε αυτό το πρόγραμμα στο Fanshawe College για να ανταποκριθούν στην απαίτηση διαμονής του προγράμματος και να αποφοιτήσουν από αυτό το πρόγραμμα
Αποτέλεσμα προγράμματος
- Δημιουργήστε ένα επαγγελματικό σχέδιο μάρκετινγκ χρησιμοποιώντας τυπικές διαδικασίες και εργαλεία σχεδιασμού μάρκετινγκ.
- Αναπτύξτε ένα ολοκληρωμένο σχέδιο μάρκετινγκ Διαχείρισης Σχέσεων Πελατών (CRM) που χρησιμοποιεί την τρέχουσα στρατηγική βάσης δεδομένων του πελάτη που είναι εξατομικευμένη και επεκτάσιμη.
- Εφαρμόστε διαδικασίες και εργαλεία στρατηγικού σχεδιασμού επικοινωνίας για τη δημιουργία δυνητικών πελατών και τη βελτίωση της διατήρησης, της ικανοποίησης και της κερδοφορίας των πελατών.
- Αξιολόγηση δεδομένων που εξάγονται από διάφορες πλατφόρμες τεχνολογίας μάρκετινγκ για την υποστήριξη των διαδικασιών επίλυσης προβλημάτων και λήψης αποφάσεων στο μάρκετινγκ.
- Εφαρμόστε βέλτιστες πρακτικές, στρατηγικές, τακτικές και τεχνικές Διαχείρισης Σχέσεων Πελατών (CRM) και Πελατικής Εμπειρίας (CX) για την ενίσχυση των σχέσεων με τους πελάτες τόσο για τις αγορές επιχείρησης με επιχείρηση (B2B) όσο και για τις αγορές μεταξύ επιχειρήσεων και καταναλωτών (B2C).
- Σχεδιάστε χαρτογράφηση ταξιδιού εμπειρίας πελάτη για να εντοπίσετε τομείς για τη βελτίωση των εμπειριών των πελατών και την αυτοματοποίηση του εξατομικευμένου ψηφιακού μάρκετινγκ.
- Εφαρμόστε βιομηχανικά πρότυπα ανάλυσης μάρκετινγκ και πλατφόρμες CRM σε διαδικασίες πωλήσεων και μάρκετινγκ.
- Συγκεντρώστε και αναλύστε πρωτογενή και δευτερεύουσα έρευνα μάρκετινγκ, προκειμένου να υποστηρίξετε ορθές αποφάσεις μάρκετινγκ που βελτιώνουν τις εμπειρίες των πελατών.
- Επικοινωνήστε σύνθετο υλικό μάρκετινγκ προφορικά, γραπτά και ψηφιακά για ποικίλα είδη κοινού και σκοπούς.
- Μοντελοποίηση επαγγελματικών προτύπων για την παροχή αξιόπιστης και αξιόπιστης ανάλυσης με ταυτόχρονη τήρηση των παγκόσμιων κανονισμών και πρακτικών που σχετίζονται με το απόρρητο και την ασφάλεια των δεδομένων.
- Ανάπτυξη στρατηγικών για τη δημιουργία, την αξιολόγηση και την εκτέλεση ευκαιριών επιχειρηματικής ανάπτυξης.
- Ανάπτυξη στρατηγικών για τη δημιουργία και τη διατήρηση εργασιακών σχέσεων με τους πελάτες, προκειμένου να ενισχυθεί η πίστη τους στα προϊόντα και τις υπηρεσίες του οργανισμού.
- Κατασκευάστε σχέδια για τη στρατηγική διαχείριση λογαριασμών, συμπεριλαμβανομένου του τρόπου προσέγγισης βασικών λογαριασμών, διαχείρισης περιοχής και διαχείρισης κατηγοριών.
English Language Requirements
Πιστοποιήστε την επάρκειά σας στα αγγλικά με το Duolingo English Test! Το DET είναι ένα βολικό, γρήγορο και προσιτό διαδικτυακό τεστ αγγλικών που γίνεται αποδεκτό από περισσότερα από 4.000 πανεπιστήμια (όπως αυτό) σε όλο τον κόσμο.
Σχετικά με το Σχολείο
Ερωτήσεις
Παρόμοια Μαθήματα
Δίπλωμα Social Media Marketing και Co-op
- Vancouver, Καναδάς
Μεταπτυχιακό πιστοποιητικό στο μάρκετινγκ (στρατηγική ψηφιακής δέσμευσης)
- Online Canada
- Toronto, Καναδάς
Δίπλωμα Επιχειρήσεων - Μάρκετινγκ
- Online Canada
- Toronto, Καναδάς