ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΠΡΟΒΛΕΨΗ
Future London Academy
Πληροφορία κλειδί
Τοποθεσία πανεπιστημιούπολης
London, Ηνωμένο Βασίλειο
Γλώσσες
Αγγλικά
Μορφή μελέτης
Εξ αποστάσεως εκπαίδευση
Διάρκεια
5 ώρες
Βήμα
Πλήρης απασχόληση, Μερικής απασχόλησης
Δίδακτρα
GBP 990 / per course
Προθεσμία εφαρμογής
Ζητήστε πληροφορίες
Πρωιμότερη ημερομηνία έναρξης
Ζητήστε πληροφορίες
Υποτροφίες
Εξερευνήστε ευκαιρίες για υποτροφίες για να βοηθήσετε στη χρηματοδότηση των σπουδών σας
Εισαγωγή
Το μέλλον είναι δύσκολο να προβλεφθεί. Αλλά μπορούμε να βελτιώσουμε την αντιμετώπιση αυτής της αβεβαιότητας και να είμαστε προετοιμασμένοι για διαφορετικές πραγματικότητες. Μάθετε τα εργαλεία και τα πλαίσια που θα σας βοηθήσουν να κατανοήσετε καλύτερα το μέλλον, να συγκεντρώσετε συγκεκριμένες πληροφορίες που σχετίζονται με την κατηγορία της επιχείρησής σας και να τις χρησιμοποιήσετε για να αναπτυχθείτε και να καινοτομήσετε.
Ποιο είναι αυτό το πρόγραμμα;
- Ιδιοκτήτες επιχειρήσεων και ομάδες ηγεσίας
- Διευθύνων Σύμβουλος, CIO και Προϊστάμενοι Καινοτομίας
- Στρατηγικοί και διαχειριστές καινοτομίας
- Σχεδιαστές και ερευνητές
- Φουτουριστές και Trendsetters
Θα μάθεις
- Πώς να εντοπίσετε τις τάσεις νωρίς και να τις οδηγήσετε, να μην είστε στο έλεος της κατηγορίας σας και να παίξετε catch-up
- Πώς να παίξετε διαφορετικές μελλοντικές δυνατότητες και να τις αξιολογήσετε ενάντια στη στρατηγική, αποφεύγοντας τις στιγμές «σκατά»
- Πώς να ξέρετε πού να επενδύσετε και τι είναι απλώς μια «διαφημιστική εκστρατεία»
- Πώς να αντιμετωπίσετε καλύτερα την αβεβαιότητα και να διερευνήσετε με ασφάλεια τις μελλοντικές δυνατότητες
- Εκμάθηση και προετοιμασία για διαφορετικές πραγματικότητες
ΚΑΝΤΕ ΤΟ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΑΠΟ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΣΑΣ
ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ ΓΝΩΣΕΙΣ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑΣ
Κατανοήστε πώς να χρησιμοποιείτε τάσεις και προβλέψεις στην επιχείρησή σας. Μάθετε από νέες μελέτες περιπτώσεων και πραγματικά παραδείγματα.
ΠΡΑΚΤΙΚΑ ΕΡΓΑΛΕΙΑ & ΠΙΝΑΚΕΣ
Επιμεληθήκαμε προσεκτικά όλο το περιεχόμενο για να το κάνουμε εμπνευσμένο και εφαρμόσιμο. Το μάθημα περιλαμβάνει εργαλεία και πρότυπα με δυνατότητα λήψης που μπορείτε να διατηρήσετε.
ΜΟΝΟ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ
Ξεχάστε βαρετά ακαδημαϊκά μαθήματα και σκονισμένες θεωρητικές διαλέξεις. Επιλέξαμε το πιο πρόσφατο και εφαρμόσιμο περιεχόμενο για απασχολημένους επαγγελματίες που θέλουν να εφαρμόσουν τη μάθησή τους για να αναπτυχθούν και να καινοτομήσουν στην επιχείρησή τους.
ΔΙΑΡΘΡΩΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1 - ΣΚΕΨΗ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ
Τι πρέπει να γνωρίζουμε εάν θέλουμε να αξιοποιήσουμε στο έπακρο το μέλλον
Κατανοήστε πώς μπορείτε να ξεκινήσετε παραγωγικές συνομιλίες για το μέλλον με τους πελάτες και τους συναδέλφους σας.
︎ ︎ Βασικά πλαίσια για να σκεφτούμε το μέλλον και να το εξερευνήσουμε με άλλους
︎ ︎ Πώς να αναζητήσετε δυνατότητες, όχι προβλέψεις
Trends ︎ Τάσεις καταναλωτών, μακροεντολών και κατηγοριών
︎ ︎ Παγίδες και παγίδες σκέψης
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 2 - ΕΡΕΥΝΑ ΤΑΣΕΩΝ
Πώς εντοπίζετε τις τάσεις και τις διαχωρίζετε από μια άμεση διαφημιστική εκστρατεία;
Μάθετε τα εργαλεία που θα σας βοηθήσουν να ερευνήσετε, να ανακαλύψετε και να αναλύσετε τάσεις συνεργατικά ή μόνοι σας.
Sc ︎ Σάρωση οριζόντων: Συλλογή δεδομένων και παρατήρηση σχετικά με το μέλλον
Analysis analysis Ανάλυση τάσεων: Πώς να αναλύσετε δεδομένα και να αποκαλύψετε μοτίβα
︎ ︎ Έλεγχος τάσεων έναντι δεδομένων / παρατηρήσεων
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 3 - ΕΜΠΟΡΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΜΕΛΛΟΝ
Πώς μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τάσεις για την απόδειξη της επωνυμίας σας στο μέλλον;
Με τη βιομηχανία να αλλάζει τόσο γρήγορα οι μάρκες πρέπει να προσαρμοστούν γρήγορα για να διατηρήσουν το κοινό τους αφοσιωμένο. Πώς καταλαβαίνετε το μέλλον των καταναλωτών, της κατηγορίας και του πολιτισμού για να επικοινωνείτε καλύτερα με τους πελάτες σας.
︎ ︎ Κατανόηση της νοοτροπίας των πρώτων υιοθετών και των μελλοντικών καταναλωτών-στόχων
︎ ︎ Κατανόηση των τάσεων της κατηγορίας σας
︎ ︎ Κατανόηση των πολιτιστικών τάσεων
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 4 - ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΜΕΛΛΟΝ
Ετοιμαστείτε - δημιουργήστε νέα προϊόντα και υπηρεσίες που θα ενημερωθούν από μελλοντικές πληροφορίες
Κατανοήστε τα εργαλεία που βοηθούν στην καθοδήγηση της στρατηγικής των προϊόντων σας και δημιουργήστε πρωτοποριακή καινοτομία
︎ ︎ Χρησιμοποιήστε εργαλείο χαρτογράφησης λευκού χώρου - εύρεση ευκαιριών πέρα από τον πυρήνα
︎ ︎ Πού να επενδύσετε τις προσπάθειές σας για να κερδίσετε μεγάλα στο μέλλον
︎ ︎ Πώς να σχεδιάζετε βραχυπρόθεσμα, μεσοπρόθεσμα και μακροπρόθεσμα
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 5 - ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΜΕΛΛΟΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ
Ετοιμάστε τις λειτουργίες της εταιρείας σας για ό, τι ισχύει για το μέλλον
Ο κόσμος εργασίας αλλάζει μπροστά στα μάτια μας. Ποιο είναι το μέλλον της εργασίας και πώς μπορεί η εταιρεία σας να προετοιμαστεί για αυτό; Εξασκηθείτε στα εργαλεία που βοηθούν να φανταστείτε πιθανά μελλοντικά σενάρια και πώς η επιχείρηση μπορεί να προετοιμαστεί για αυτά
︎ ︎ Πώς μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τις τάσεις για να σκεφτείτε το μέλλον της επιχείρησης
︎ ︎ Παραδείγματα εταιρειών που δημιούργησαν το μέλλον για αυτές
︎ ︎ Πώς να δημιουργήσετε αξία και ανάπτυξη μέσω καλύτερων λειτουργιών
ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΕ ΑΠΟ
Επιμελητές προγράμματος
Σεμπαστιέν Βαν Λαρέ
Ιδρυτής του Superframe
Μετά από περισσότερο από μια δεκαετία χρησιμοποιώντας διορατικότητα και διορατικότητα για την ανάπτυξη εμπορικής στρατηγικής, καινοτομίας και επιχειρηματικής στρατηγικής για μερικές από τις μεγαλύτερες παγκόσμιες μάρκες, ξεκίνησε το Superframe για να βοηθήσει τις εταιρείες να είναι πιο ανθεκτικές. Έχει συνεργαστεί παγκοσμίως με ανώτερους επιχειρηματικούς ηγέτες σε διάφορους τομείς, συμπεριλαμβανομένης της τεχνολογίας καταναλωτών, της μόδας, της πολυτέλειας, της λιανικής, της δημιουργίας θέσεων και των μέσων ενημέρωσης. Στα έργα του, χρησιμοποιεί τάσεις και γνώσεις από ειδικούς και πρώτους υιοθέτες για να ζωγραφίσει μια εικόνα πιθανών μελλοντικών συμβολαίων. Μέσα από αυτήν την πρόβλεψη, ανοίγει το μυαλό των ανθρώπων σε νέες δυνατότητες και πώς να τις συλλάβει. Η Sébastien πιστεύει ότι συνδέοντας έντονα το μέλλον και το παρόν, οι επιχειρήσεις δημιουργούν μια μακροπρόθεσμη άποψη που βελτιώνει τις βραχυπρόθεσμες επιδόσεις.
Εκθεσιακός χώρος
Σχετικά με το Σχολείο
Ερωτήσεις
Παρόμοια Μαθήματα
Πρόγραμμα κοινωνικής επιχειρηματικότητας για διεθνείς φοιτητές
- Johannesburg, Νότια Αφρική
Executive Course in Entrepreneurship
- The Hague, Κάτω Χώρες
Θερινό μάθημα Επιχειρήσεων και Επιχειρηματικότητας
- Oxford, Ηνωμένο Βασίλειο