Δίπλωμα Διοίκησης Γραφείου – Υπηρεσιών Υγείας
George Brown College
Πληροφορία κλειδί
Τοποθεσία πανεπιστημιούπολης
Toronto, Καναδάς
Γλώσσες
Αγγλικά
Μορφή μελέτης
Στην Πανεπιστημιούπολη
Διάρκεια
2 χρόνια
Βήμα
Πλήρης απασχόληση
Δίδακτρα
CAD 16.903 / per year *
Προθεσμία εφαρμογής
Ζητήστε πληροφορίες
Πρωιμότερη ημερομηνία έναρξης
May 2024
* φροντιστήριο εσωτερικού | $16.490 για διεθνή δίδακτρα. Όλες οι χρεώσεις υπόκεινται σε αλλαγές, χωρίς προειδοποίηση
Εισαγωγή
Το Office Administration – Health Services είναι ένα διετές πρόγραμμα διπλώματος που θα σας προετοιμάσει να εργαστείτε αποτελεσματικά και αποδοτικά σε περιβάλλον γραφείου υγειονομικής περίθαλψης. Αυτές οι συχνά δυναμικές ρυθμίσεις μπορεί να απαιτούν ένα ευρύ φάσμα δεξιοτήτων, συμπεριλαμβανομένων τόσο των τεχνικών όσο και των μαλακών ή «ανθρώπινων» δεξιοτήτων.
Μερικές από τις πρακτικές και τεχνικές δεξιότητες περιλαμβάνουν:
- εφαρμογές και λογισμικό υπολογιστών
- ιατρική ορολογία και ανατομία
- μεταγραφή
- διοικητικές και κλινικές διαδικασίες γραφείου
- χρέωση για ρυθμίσεις ιατρείου
- νόμος περί υγειονομικής περίθαλψης
Θα σας προετοιμάσουμε επίσης να επικοινωνήσετε αποτελεσματικά σε περιβάλλον ιατρικού γραφείου διδάσκοντάς σας τις βέλτιστες πρακτικές σε σχέση με:
- ενεργητική ακρόαση
- αποτελεσματική γραφή για επιχειρηματική επικοινωνία
- δεξιότητες προφορικής επικοινωνίας
Οι επιλογές σας στον τομέα της εκπαίδευσης
Κατά τη διάρκεια του 4ου εξαμήνου, οι φοιτητές βρίσκονται σε πρακτική άσκηση μία ημέρα την εβδομάδα μέχρι το τέλος του εξαμήνου, οπότε έχουν μια εντατική περίοδο πρακτικής άσκησης δύο εβδομάδων (πέντε ημέρες την εβδομάδα).
Ενώ εκτός έδρας, οι μαθητές θα παρατηρήσουν, θα σκιάσουν και θα εξασκήσουν τις διάφορες δεξιότητες που απαιτούνται για την επιτυχή διαχείριση των καθημερινών εργασιών που ισχύουν για το περιβάλλον στο οποίο βρίσκονται, όπως εγγραφή, προγραμματισμός ραντεβού, υποδοχή, αλληλογραφία, φόρμες, αρχεία διαχείριση, εργασία με το εφαρμοστέο λογισμικό και υλικό.
Οι μαθητές μπορούν επίσης να συμμετέχουν σε έργα που απαιτούν τήρηση της νομοθεσίας περί εμπιστευτικότητας και απορρήτου. Αυτά τα έργα μπορούν επίσης να βασίζονται στις ήπιες δεξιότητές τους, την κριτική σκέψη και τις δεξιότητες επίλυσης προβλημάτων.
Οι απαιτήσεις για την επιτυχή ολοκλήρωση της τοποθέτησης στην εργασία περιλαμβάνουν επίδειξη συμπεριφοράς ετοιμότητας για εργασία μέσω υποδειγματικής παρουσίας και ακρίβειας, καθώς και επαγγελματικής συμπεριφοράς και ενδυμασίας.
Οι τυπικοί ιστότοποι ποικίλλουν ευρέως και μπορεί να περιλαμβάνουν κοινοτικά και εκπαιδευτικά νοσοκομεία, επείγουσα περίθαλψη, εγκαταστάσεις μακροχρόνιας περίθαλψης, κλινικές και διαγνωστικές εγκαταστάσεις.
Οι μαθητές είχαν τοποθετηθεί σε διάφορους τομείς όπως η οικογενειακή πρακτική, οι ιατρικές και χειρουργικές ειδικότητες, οι ειδικοί αθλητικής ιατρικής φυσιοθεραπείας, οι χειροπράκτες και η μαιευτική.
Εισαγωγές
Υποτροφίες και Χρηματοδότηση
Οι υποτροφίες για διεθνείς φοιτητές στο George Brown College είναι γενικά βραβεία εντός προγράμματος με βάση τις ακαδημαϊκές επιδόσεις των μαθητών (και άλλα κριτήρια) στις George Brown College μετά την έναρξη του ακαδημαϊκού προγράμματος.
Διδακτέα ύλη
Υποχρεωτικά Μαθήματα
Εξάμηνο 1 | Εξάμηνο 2 |
|
|
Εξάμηνο 3 | Εξάμηνο 4 |
|
|
**Με βάση τα αποτελέσματα της δοκιμής τοποθέτησης, μπορεί να σας ζητηθεί να κάνετε το COMM 1000 Introduction to College Communication πριν προχωρήσετε στο COMM 1007. Το COMM 1000 δεν υπολογίζεται ως μάθημα που απαιτείται για την αποφοίτηση και θα χρεωθείτε για αυτό το επιπλέον μάθημα.
Αποτέλεσμα προγράμματος
Ο απόφοιτος αποδεικνύει την ικανότητα:
- Να συμπεριφέρεστε επαγγελματικά και να τηρείτε τη σχετική νομοθεσία, τα πρότυπα και τους κώδικες δεοντολογίας.
- Διαχειριστείτε τον προγραμματισμό, τον συντονισμό και την οργάνωση των διοικητικών εργασιών και της ροής εργασιών εντός συγκεκριμένων προθεσμιών και σύμφωνα με καθορισμένες προτεραιότητες.
- Συντονίστε τη συλλογή, την ανάλυση, τη διανομή και την απόκριση στις επικοινωνίες στο χώρο εργασίας για να διευκολύνετε τη ροή των πληροφοριών.
- Λειτουργία και παροχή υποστήριξης σε άλλους που σχετίζονται με τη χρήση εξοπλισμού γραφείου και τεχνολογιών.
- Αξιολόγηση, καθιέρωση και διαχείριση συστημάτων διαχείρισης αρχείων υγείας για τη διασφάλιση εμπιστευτικών, ασφαλών, προσβάσιμων και οργανωμένων ηλεκτρονικών και έντυπων αρχείων.
- Δημιουργήστε αρχεία οικονομικών και χρεώσεων πελατών για υπηρεσίες υγείας, συγκεντρώνοντας σχετικές πληροφορίες και χρησιμοποιώντας λογιστικό λογισμικό.
- Δημιουργήστε έγγραφα και αναφορές υγείας χρησιμοποιώντας τις διαθέσιμες τεχνολογίες και εφαρμόζοντας βιομηχανικά πρότυπα.
- Χρησιμοποιήστε διαπροσωπικές δεξιότητες και δεξιότητες εξυπηρέτησης πελατών για να ανταποκριθείτε στις διαφορετικές ανάγκες των πελατών, των μελών της οικογένειάς τους και της ομάδας υγειονομικής περίθαλψης.
- Προσδιορίστε και χρησιμοποιήστε μη επεμβατικές κλινικές εργασίες για την υποστήριξη αποτελεσματικών και αποδοτικών λειτουργιών υπηρεσιών υγείας.
Ευκαιρίες καριέρας
Η καριέρα σου
Ως απόφοιτος, μπορείτε να γίνετε ένα ζωτικό μέλος μιας ομάδας υγειονομικής περίθαλψης σε διάφορες θέσεις, συμπεριλαμβανομένων, αλλά χωρίς περιορισμό σε:
- Υπεύθυνος υποδοχής
- Βοηθός γραφείου
- Διαχειριστής γραφείου
- Υπάλληλος νοσοκομειακής μονάδας
Υπάρχει ένα ευρύ φάσμα ευκαιριών απασχόλησης ανοιχτό σε εσάς σε αυτόν τον τομέα. Οι απόφοιτοι του προγράμματος μας έχουν βρει εργασία σε:
- Ιατρεία
- Κλινικές
- Νοσοκομεία
- Φαρμακευτικές εταιρείες
- Κυβερνητικές υπηρεσίες
- Ιατρικές οργανώσεις