Πρόγραμμα Συνεχιζόμενων Σπουδών: Διαχείριση προϊόντων μόδας
IED – Istituto Europeo di Design Barcelona
Πληροφορία κλειδί
Τοποθεσία πανεπιστημιούπολης
Barcelona, Ισπανία
Γλώσσες
Αγγλικά
Μορφή μελέτης
Στην Πανεπιστημιούπολη
Διάρκεια
6 μήνες
Βήμα
Πλήρης απασχόληση
Δίδακτρα
EUR 6.400
Προθεσμία εφαρμογής
Ζητήστε πληροφορίες
Πρωιμότερη ημερομηνία έναρξης
19 Jan 2025
Εισαγωγή
Το Μεταπτυχιακό στη Διαχείριση Προϊόντων Μόδας παρέχει μια στρατηγική άποψη για το πώς λειτουργούν τα προϊόντα μόδας, λαμβάνοντας υπόψη τη θέση και τις αξίες μιας μάρκας, έτσι ώστε να βελτιστοποιούν τις συλλογές τους από την αρχή μέχρι τη στιγμή που φτάνουν στον καταναλωτή.
Σε αυτό το άκρως ανταγωνιστικό πλαίσιο, το Μεταπτυχιακό Δίπλωμα ευνοεί την κατανόηση των διαδικασιών παραγωγής (αποτελεσματική διαχείριση και οργάνωση), στρατηγικές μάρκετινγκ και επικοινωνία, καθώς και μηχανισμούς έμπνευσης και την ικανότητα ανάπτυξης τάσεων από δημιουργική και πολιτιστική προοπτική.
Το πρόγραμμα επιτυγχάνει μια ισορροπία μεταξύ της αναλυτικής και της δημιουργικής πλευράς και παρέχει γνώση για κάθε λειτουργικό τομέα με τον οποίο αναμένεται να αλληλεπιδράσει ο υπεύθυνος προϊόντων μόδας (λιανική, οπτική, καλλιτεχνική διεύθυνση, επικοινωνία) ώστε να ενθαρρύνει μια στρατηγική 360°.
Ιδανικοί μαθητές
Προφίλ μαθητή
- Σχεδιαστές μόδας που επιθυμούν να αποκτήσουν γνώσεις συντονισμού συλλογής και διαχείρισης προϊόντων.
- Διευθυντές προϊόντων που επιθυμούν να διευρύνουν τις γνώσεις τους για την ανάπτυξη προϊόντων.
- Επαγγελματίες μάρκετινγκ που επιθυμούν να αποκτήσουν εις βάθος γνώση των προϊόντων μόδας.
- Επαγγελματίες της επικοινωνίας που επιθυμούν να αποκτήσουν εις βάθος γνώση των προϊόντων και των διαδικασιών παραγωγής προκειμένου να κάνουν τις καμπάνιες τους πιο αποτελεσματικές.
- Επαγγελματίες που εργάζονται σε εταιρείες μόδας που επιθυμούν να αποκτήσουν σε βάθος γνώση για οτιδήποτε σχετίζεται με προϊόντα και συλλογές και την ενσωμάτωσή τους με άλλα τμήματα.
- Προσωπικό ανθρώπινου δυναμικού που επιθυμεί να κατανοήσει πώς λειτουργούν όλα τα τμήματα που σχετίζονται με ένα προϊόν μόδας σε έναν οργανισμό.
Εισαγωγές
Εκθεσιακός χώρος
Διδακτέα ύλη
Μεθοδολογία
Η παρουσίαση του περιεχομένου θα χωριστεί σε μαθήματα, ενότητες και ασκήσεις που μιμούνται τη διαδικασία και τη διαχείριση ενός επαγγελματικού έργου μόδας. Ως εκ τούτου, το μάθημα θα οργανωθεί σε διαφορετικούς τύπους τάξεων: θεωρητικά μαθήματα, μελέτες περιπτώσεων, εργαστήρια, ομιλίες από επαγγελματίες, έργα και τελικά έργα.
Πρόγραμμα διδασκαλίας
- Το σύστημα μόδας
- Κριτική Ιστορία της Μόδας
- Ανάλυση Τάσεων
- Καλλιτεχνική Διεύθυνση για καμπάνιες μόδας
- Αγορά, Τμηματοποίηση και Τοποθέτηση
- Στρατηγικό Μάρκετινγκ
- Στρατηγική προϊόντος
- Ανάλυση αποτελεσματικότητας
- Κώδικες στυλ
- Επωνυμία
- Επωνυμία και Προϊόν
- Πολυτέλεια
- Ο Σχεδιαστής Μόδας
- Γρήγορη μόδα και τάσεις
- Διαδικασίες προϊόντων
- Προϊόν Mystery Shopping
- Ορισμός Στυλ
- Στρατηγικό έργο προϊόντος
- Τελικό Έργο
Αποτέλεσμα προγράμματος
Στόχοι
- Εργαστείτε με εργαλεία ανάλυσης επωνυμίας για να δημιουργήσετε την επωνυμία μέσω του προϊόντος.
- Τονίστε τη σημασία της συνεργασίας μεταξύ των ομάδων σχεδιασμού, μάρκετινγκ, πωλήσεων και παραγωγής για την υλοποίηση της στρατηγικής που έχει καθοριστεί.
- Εισαγάγετε τους κύριους τύπους προμηθευτών, υλικών, εξωτερικής ανάθεσης και logistics που περιβάλλουν ένα προϊόν μόδας.
- Αναλύστε τις τάσεις και την κατεύθυνση της τέχνης για να εστιάσετε τις συλλογές από δημιουργική, εννοιολογική και στυλιστική άποψη.
- Καθορίστε τη δομή, το εύρος και το βάθος των συλλογών αναλύοντας τις πωλήσεις, τον ανταγωνισμό και τις τάσεις, προκειμένου να αναπτύξετε μια συλλογή με τη βέλτιστη τελική αξία, χρόνο και κόστος.
- Αναλύστε σε βάθος τη γκάμα προϊόντων και την αποτελεσματικότητά της στο POS χρησιμοποιώντας το έργο των διαχειριστών προϊόντων.
- Δώστε γνώση της ανάλυσης καταναλωτών, των μελετών ανταγωνισμού, της διαχείρισης ομάδας, του προγραμματισμού και της ανάπτυξης έργου που βασίζεται στη μεθοδολογία σχεδιαστικής σκέψης.
- Κατανοήστε το επίπεδο συμμετοχής καθενός από τους παίκτες (σχεδιασμός, προϊόν, μάρκετινγκ και επικοινωνία) στην επιτυχία της συλλογής.
Δίδακτρα προγράμματος
Ευκαιρίες καριέρας
- Ολοκληρωμένα τμήματα σχεδίασης και προϊόντων ή ανεξάρτητα στούντιο.
- Τμήματα μάρκετινγκ.
- Ανάπτυξη προϊόντων.
- Τμήμα διαχείρισης προϊόντων.
- Μάρκετινγκ προϊόντων.
- Διαχείριση αγορών και προμηθευτών.
- Ελεγχος ποιότητας.
- Επιχειρηματίας με δική του επιχείρηση.