Θερινό μάθημα διαχείρισης επωνυμίας μόδας
IED – Istituto Europeo di Design Florence
Πληροφορία κλειδί
Τοποθεσία πανεπιστημιούπολης
Florence, Ιταλία
Γλώσσες
Αγγλικά
Μορφή μελέτης
Στην Πανεπιστημιούπολη
Διάρκεια
3 εβδομάδες
Βήμα
Πλήρης απασχόληση
Δίδακτρα
EUR 2.600
Προθεσμία εφαρμογής
Ζητήστε πληροφορίες
Πρωιμότερη ημερομηνία έναρξης
22 Nov 2024
Εισαγωγή
Το μάθημα εξετάζει τη σχέση μεταξύ τέχνης, πολιτισμού, μάρκετινγκ και branding, στόχου και επικοινωνίας για να αποκτήσει μια βαθύτερη κατανόηση της έννοιας της στρατηγικής και της σημασίας ενός προϊόντος.
Το καλοκαιρινό μάθημα στο Fashion Brand Management εξετάζει τη σχέση μεταξύ τέχνης, κουλτούρας, μάρκετινγκ και branding, στόχου και επικοινωνίας για να αποκτήσει μια βαθύτερη κατανόηση της έννοιας της στρατηγικής και της σημασίας ενός προϊόντος που δεν είναι μόνο υψηλής ποιότητας, αλλά και αυθεντικό και αυθεντικό και αντιληπτή καλά. Σκοπός αυτού του μαθήματος είναι να παρέχει στους φοιτητές κατανόηση της σχέσης μεταξύ της έννοιας του brand, της ταυτότητάς του και των εργαλείων επικοινωνίας μέσω ενός συνδυασμού της κουλτούρας της μόδας και μιας οικονομικής ανάλυσης του συστήματος μόδας.
Οι μαθητές θα κατανοήσουν σε βάθος τις διαδικασίες μόδας, τον πολιτισμό, το στυλ και την ψηφιακή γνώση για να διαβάσουν και να ερμηνεύσουν το σύστημα, να αξιολογήσουν τα δυνατά του σημεία, να κατανοήσουν τους περίπλοκους και ευαίσθητους μηχανισμούς που διέπουν τη διεθνή αγορά, τις διαφορές τους και τη συνεχή ανάγκη εξισορροπήστε την ταυτότητα της επωνυμίας με την καινοτομία και τη βιωσιμότητα.
Εκθεσιακός χώρος
Ιδανικοί μαθητές
Για ποιόν είναι?
Το μάθημα απευθύνεται σε φοιτητές που έχουν επάρκεια ή βασική επαγγελματική εξειδίκευση στον τομέα σπουδών και ενδιαφέρονται να αναπτύξουν τις επαγγελματικές τους δεξιότητες. Οι συμμετέχοντες πρέπει να είναι εξοικειωμένοι με τις κύριες επωνυμίες μόδας και θα πρέπει να έχουν κίνητρο να εργάζονται ανεξάρτητα ή ομαδικά.
Διδακτέα ύλη
Μεθοδολογία και δομή
Ένα σχέδιο μελέτης χωρισμένο σε πέντε ενότητες εναλλάσσει πολιτιστικά, ιστορικά και θεωρητικά θέματα με ερευνητικές δραστηριότητες και πρακτικές ασκήσεις.
Ως μέρος του μαθήματος, χρησιμοποιούνται διαλέξεις στην τάξη και πρακτικές ασκήσεις για την εμβάθυνση των θεωρητικών μερών του μαθήματος με την εφαρμογή τους στην πράξη, καθώς και διαλέξεις και επισκέψεις.
Σε αυτό το μάθημα, οι φοιτητές θα μάθουν για πραγματικές μελέτες περιπτώσεων μόδας προκειμένου να κατανοήσουν στρατηγικές branding που λαμβάνουν υπόψη τις τρέχουσες ανάγκες των εταιρειών και την ταυτότητα μιας μάρκας. Παρέχοντας στους φοιτητές την ευκαιρία να σπουδάσουν και να εργαστούν απευθείας στο πεδίο με τους καθηγητές τους ως μέρος της ακαδημαϊκής τους εμπειρίας, η προσέγγιση IED τους παρέχει τη μοναδική ευκαιρία να αναπτύξουν την επαγγελματική τους σχέση με το σύστημα αναφοράς χρησιμοποιώντας εργαλεία και έννοιες που σχετίζονται με τον πολιτισμό. , ορισμός προϊόντος και δυναμική της αγοράς.