Επαγγελματικό Ανώτερο Τεχνικό Μάθημα Διοίκησης Ψηφιακού Μάρκετινγκ
ISAG - European Business School
Πληροφορία κλειδί
Τοποθεσία πανεπιστημιούπολης
Porto, Πορτογαλία
Γλώσσες
Πορτογαλικά
Μορφή μελέτης
Στην Πανεπιστημιούπολη
Διάρκεια
2 χρόνια
Βήμα
Πλήρης απασχόληση
Δίδακτρα
EUR 2.315 / per year *
Προθεσμία εφαρμογής
02 Aug 2024
Πρωιμότερη ημερομηνία έναρξης
Sep 2024
* Πίνακας σε ισχύ για το σχολικό έτος 2023/2024
Εισαγωγή
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
Αυτό το μάθημα στοχεύει να εκπαιδεύσει επαγγελματίες ανώτερους τεχνικούς στη διαχείριση μέσων κοινωνικής δικτύωσης, με την ικανότητα να αναπτύσσουν καινοτόμα προγράμματα παρουσίας σε μηχανές αναζήτησης, να αναγνωρίζουν και να τμηματοποιούν τους πελάτες του οργανισμού, να δημιουργούν και να αξιολογούν ελκυστικό περιεχόμενο και να το διαδίδουν σε μορφή κειμένου, εικόνας, ήχου και βίντεο. . Ο μελλοντικός ανώτερος τεχνικός στη διαχείριση μέσων κοινωνικής δικτύωσης θα είναι το έμπιστο άτομο που σε έναν οργανισμό παρακολουθεί, φιλτράρει, μετράει και καθοδηγεί την παρουσία στα social media μιας επωνυμίας, προϊόντος, φυσικού ή νομικού προσώπου.
ΜΑΘΗΣΙΑΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ/ΚΥΡΙΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ
Αναπτύξτε ένα σχέδιο διαχείρισης μέσων κοινωνικής δικτύωσης προσαρμοσμένο στις απαιτήσεις της αγοράς και στα χαρακτηριστικά του οργανισμού:
α) Προσδιορίστε τμήματα και ορίστε τον στόχο.
β) Καθορισμός θέσης με βάση τα διαφοροποιητικά χαρακτηριστικά της επωνυμίας, του προϊόντος ή της υπηρεσίας.
γ) Ανάπτυξη του συνδυασμού των κοινωνικών δικτύων.
δ) Ανάπτυξη μηχανισμών ανάλυσης, παρακολούθησης και αναφοράς.
Καθορισμός πολιτικών, μέσων και υποστήριξης επικοινωνίας που εφαρμόζονται στα κοινωνικά δίκτυα:
α) Ορίστε τη γραμμή σύνταξης που θα εφαρμοστεί στα διάφορα κοινωνικά δίκτυα.
β) Δημιουργία εφαρμογών ενημερωτικών δελτίων και σελίδων προορισμού σε κινητές συσκευές.
γ) Ανάπτυξη καμπανιών viral και Buzzmarketing χρησιμοποιώντας μέσα βίντεο και ήχου.
δ) Δημιουργία υποστήριξης επικοινωνίας χρησιμοποιώντας εργαλεία και τεχνολογίες, συγκεκριμένα γεωγραφική τοποθεσία και γρήγορη απόκριση.
Αναπτύξτε και εφαρμόστε πολιτικές και ενέργειες για το ηλεκτρονικό εμπόριο και τη διαχείριση ιστοσελίδων:
α) Υλοποίηση σελίδων διαδικτυακών πωλήσεων με χρήση και προσαρμογή εξειδικευμένων πλατφορμών·
β) Υλοποίηση ιστοσελίδων χρησιμοποιώντας πλατφόρμες συστημάτων διαχείρισης περιεχομένου (CMS).
Δημιουργήστε διαδικασίες και όργανα για τον έλεγχο και την παρακολούθηση της δραστηριότητας στα κοινωνικά δίκτυα:
α) Καθορίστε βασικούς δείκτες απόδοσης σύμφωνα με τους στόχους που περιγράφονται στο σχέδιο.
β) Δημιουργία και τροφοδοσία πληροφοριακών συστημάτων με σκοπό την αποτελεσματική παρακολούθηση.
γ) Υπολογίστε τους δείκτες αξίας μολύβδου.
δ) Έλεγχος πρακτικών που είναι εγγενείς στα πρότυπα ασφάλειας δεδομένων και πληροφοριών.
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ
Διευθυντής Ψηφιακού Μάρκετινγκ και Διαμεσολαβητής | Διευθυντής Ψηφιακής Στρατηγικής Εταιρείας | Ενίσχυση πλατφόρμας και ιστοσελίδων | Διευθυντής μάρκετινγκ για κινητά, μάρκετινγκ μέσω email, διαφήμιση κοινωνικής δικτύωσης
ΓΛΩΣΣΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ: Πορτογαλικά
Διδακτέα ύλη
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
1ο ΕΤΟΣ
1ο εξάμηνο
- Νόμος που εφαρμόζεται στα ψηφιακά μέσα
- Βασικές αρχές Διοίκησης
- IT
- Εισαγωγή στο Digital Marketing
- Αγγλική γλώσσα
- Μάρκετινγκ
2ο εξάμηνο
- ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ
- Επικοινωνία Μάρκετινγκ
- Επιχειρηματικότητα και Καινοτομία
- Στρατηγικό Μάρκετινγκ για Ψηφιακά Μέσα
- ΠΟΛΥΜΕΣΑ
- Τεχνικές Πορτογαλικής και Επιχειρηματικής Επικοινωνίας
2ο ΕΤΟΣ
1ο εξάμηνο
- Διοίκηση Ψηφιακού Μάρκετινγκ
- Συστήματα Ολοκλήρωσης
- Mobile Marketing
- Παρακολούθηση και Έλεγχος Ψηφιακού Μάρκετινγκ
- Σχέδιο Ψηφιακού Μάρκετινγκ
- Σχεδιασμός Ιστοσελίδων
2ο εξάμηνο
- Πρακτική
Δίδακτρα προγράμματος
Ευκαιρίες καριέρας
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΕΣ ΕΞΟΔΟΙ
Διευθυντής Ψηφιακού Μάρκετινγκ και Διαμεσολαβητής | Διευθυντής Ψηφιακής Στρατηγικής Εταιρείας | Ενίσχυση πλατφόρμας και ιστοσελίδων | Διαχειριστής μάρκετινγκ για κινητά, μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, προβολή διαφήμισης στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.