πιστοποιητικό σε πωλήσεις & διαχείρισης
ISB International School Of Business Dublin
Πληροφορία κλειδί
Τοποθεσία πανεπιστημιούπολης
Dublin, Ιρλανδία
Γλώσσες
Αγγλικά
Μορφή μελέτης
Στην Πανεπιστημιούπολη
Διάρκεια
1 εξάμηνο
Βήμα
Πλήρης απασχόληση
Δίδακτρα
Ζητήστε πληροφορίες
Προθεσμία εφαρμογής
Ζητήστε πληροφορίες
Πρωιμότερη ημερομηνία έναρξης
Sep 2023
Υποτροφίες
Εξερευνήστε ευκαιρίες για υποτροφίες για να βοηθήσετε στη χρηματοδότηση των σπουδών σας
Εισαγωγή
Αυτό το πρόγραμμα είναι σχεδιασμένο για προπτυχιακούς φοιτητές των επιχειρήσεων που έχουν ιδιαίτερο ενδιαφέρον για τους τομείς των Πωλήσεων, τη διαπραγμάτευση και διαχείριση. Πρόκειται για ένα πρόγραμμα σπουδών στο εξωτερικό για χρονικό διάστημα τριών μηνών. Οι μαθητές μαθαίνουν τις σχετικές δεξιότητες και τις θεωρίες σε ένα πολυ-πολιτισμικό πλαίσιο. Μπορούν επίσης να βασίζονται σε προηγούμενες γνώσεις τους σχετικά με το μάρκετινγκ, τις επικοινωνίες και την οικονομία.
QQI (HETAC) επικυρώνονται - επίπεδο 6 Ειδικούς Σκοπούς Βραβείο
- Marketing Communications
- Διαχείριση των πωλήσεων
- Διαχείρισης & Οργανισμοί
- Κοινωνικές και οικονομικές πτυχές της Ιρλανδίας
- Επιχειρηματικές Δεξιότητες Επικοινωνίας
- Πωλήσεις & Έργων Διαπραγματευτικό
Marketing Communications
Ο στόχος αυτής της ενότητας είναι να μπορέσουν οι διεθνείς μαθητές να εφαρμόζουν μια ευρεία κατανόηση της θεωρίας και της πρακτικής των επικοινωνιών μάρκετινγκ σε ένα ξένο περιβάλλον εργασίας.
Με την επιτυχή ολοκλήρωση αυτής της ενότητας, οι σπουδαστές θα πρέπει να είναι σε θέση να:
- Εξηγήστε τις αρχές του μάρκετινγκ και το ρόλο και τις εφαρμογές των επικοινωνιών στο μίγμα μάρκετινγκ
- Προσδιορίστε τα βασικά συστατικά της διαδικασίας σχεδιασμού των επικοινωνιών μάρκετινγκ
- Εξηγήστε το ρόλο και τα βασικά χαρακτηριστικά των διαφορετικών μεθόδων επικοινωνίας μάρκετινγκ
- Συζητήστε τις εθνικές και διεθνείς μελέτες περίπτωσης
- Ερμηνεύουν τα δεδομένα της έρευνας και να αναζητήσουν λύσεις επικοινωνίας για την επίτευξη των στόχων
- Δημιουργήστε ένα σχέδιο επικοινωνίας μάρκετινγκ με τη χρήση ενός κατάλληλου πλαισίου και ικανοποιώντας ένα σύνολο στόχων επικοινωνιών
- Περιγράψτε το ρόλο της προώθησης μίγμα στο πλαίσιο των επικοινωνιών μάρκετινγκ
- Επιδεικνύει τις ικανότητες στην εννοιολογική ανάλυση και παρουσίαση μέσω της συμμετοχής σε ένα έργο ομάδα
Διαχείριση των πωλήσεων
Ο στόχος αυτής της ενότητας είναι να μπορέσουν οι διεθνείς μαθητές να εφαρμόζουν μια ευρεία κατανόηση της θεωρίας και της πρακτικής της διαχείρισης των πωλήσεων και της προσωπικής πώλησης σε ένα ξένο περιβάλλον εργασίας.
Με την επιτυχή ολοκλήρωση αυτής της ενότητας, οι σπουδαστές θα πρέπει να είναι σε θέση να
- Περιγράψτε την προέλευση της διαχείρισης των πωλήσεων και η σχέση της με το μάρκετινγκ
- Συζητήστε πώς οι αρχές των διευθυντές πωλήσεων επιρροής διαχείριση των πωλήσεων σε καθημερινή βάση
- Αξιολογούν τους ρόλους και τις ευθύνες του φάσματος των λειτουργιών πωλήσεων
- Αξιολογεί τις επιπτώσεις του μίγματος μάρκετινγκ και τον κύκλο ζωής του προϊόντος σχετικά με τις τεχνικές που χρησιμοποιούνται στις πωλήσεις
- Εφαρμόσουν μια σειρά από προ-πωλήσεις τεχνικές προετοιμασίας συνάντηση
- Εφαρμόζει στην πράξη τις θεωρητικές πτυχές της διαδικασίας προσωπικής πώλησης
- Έχετε μια εικόνα της ιρλανδικής περιβάλλον διαχείριση των πωλήσεων
Διαχείρισης & Οργανισμοί
Ο στόχος αυτής της ενότητας είναι η εξοικείωση των διεθνών εκπαιδευομένων με τη θεωρία, τις αρχές, τις πρακτικές, τους ρόλους και τις λειτουργίες της διαχείρισης και των οργανώσεων στην ιρλανδική επιχειρηματικό περιβάλλον.
Με την επιτυχή ολοκλήρωση αυτής της ενότητας, οι σπουδαστές θα πρέπει να είναι σε θέση να:
- Προσδιορίστε διάφοροι ορισμοί και θεωρίες της διαχείρισης, αναγνωρίζουν λεπτές αποχρώσεις τους και να εκτιμήσουν την ιστορική τους εξέλιξη και τις βασικές αρχές της εταιρικής εφαρμογή τους.
- Ετικέτα, την περιγραφή και την εφαρμογή εργαλείων διαχείρισης, όπως PESTEL και Ανάλυση SWOT, θυρωρός Πέντε Δυνάμεων και των εννοιών της αλυσίδας αξίας / εφοδιασμού.
- Ορίστε και να συζητήσουν, χρησιμοποιώντας σαφή εταιρική παραδείγματα, σημαντικούς επιστημονικούς κλάδους διαχείρισης, όπως: οργανωτικές δομές και την κουλτούρα, ηγεσία, ομαδική εργασία, την ηθική και την εταιρική κοινωνική ευθύνη, τη λήψη αποφάσεων και την επίλυση των συγκρούσεων.
- Εξηγήστε πώς η εφαρμογή της παραδοσιακής διαχείρισης των λειτουργιών, εργαλείων και κλάδους επηρεάζεται από την οργανωτική δομή, τον πολιτισμό και εσωτερικά και εξωτερικά περιβάλλοντα.
Κοινωνικές και οικονομικές πτυχές της Ιρλανδίας
Αυτή η ενότητα έχει σχεδιαστεί για να ενημερώσει και να ενισχύσει την κοινωνικο-πολιτιστική εκτίμηση της Ιρλανδίας από διεθνείς σπουδαστές, και να τους δώσει τη δυνατότητα να χρησιμοποιήσει σταθερές οικονομικά εργαλεία για να διερευνήσει και να αξιολογήσει τις θεμελιώδεις πτυχές της ιρλανδικής οικονομίας.
Με την επιτυχή ολοκλήρωση αυτής της ενότητας, οι σπουδαστές θα πρέπει να είναι σε θέση να:
- Συζητήστε τις κοινωνικο-πολιτιστικές, πολιτικές και οικονομικές διαστάσεις της σύγχρονης Ιρλανδίας, εντοπίζοντας ομοιότητες και αντιθέσεις με τη χώρα του μαθητή προέλευσης
- Αναγνώριση των κύριων πολιτισμών, επιρροές και τα γεγονότα που διαμόρφωσαν την κοινωνία, την πολιτική και την οικονομία της σύγχρονης Ιρλανδίας
- Εξηγήστε την προέλευση της σύγκρουσης στη Βόρεια Ιρλανδία και την πρόοδο που έχει σημειωθεί από τη δεκαετία του 1990
- Εξηγήστε το ρόλο της ιρλανδικής γλώσσας στη σύγχρονη Ιρλανδία, και αξιολογούν τα αίτια της μείωσης της χρήσης του
- Εξηγήστε τα βασικά εργαλεία που χρησιμοποιούνται από τους οικονομολόγους να αναλύσει ορισμένες πτυχές μιας εθνικής οικονομίας, και να διερευνήσουν τη δυνατότητα εφαρμογής τους σε πτυχές της ιρλανδικής οικονομίας
- Συζητήστε τα αίτια και τις συνέπειες της ανόδου της Ιρλανδίας στην οικονομική προσκήνιο ως μια οικονομία της Celtic Tiger και την επακόλουθη κατάρρευση της
- Εξετάσει και να συζητήσουν σημαντικά σύγχρονα θέματα και τις επιλογές σε σχέση με την ιρλανδική κοινωνική και οικονομική πολιτική
Business Skills Επικοινωνιών
Ο στόχος αυτής της ενότητας είναι να επιτρέψει σε διεθνείς φοιτητές να επικοινωνούν στην αγγλική γλώσσα, με σαφήνεια και κύρος, την εφαρμογή γραπτή, δεξιότητες ηλεκτρονικών, λεκτική και μη λεκτική επικοινωνία σε μια σειρά από ρυθμίσεις επιχειρηματικών και καταστάσεις.
Με την επιτυχή ολοκλήρωση αυτής της ενότητας, οι σπουδαστές θα πρέπει να είναι σε θέση να:
- Αναπτύξουν την κατανόηση των αρχών της αποτελεσματικής επικοινωνίας μέσω θεωρητικές και πρακτικές εφαρμογές της αγγλικής γλώσσας στην επικοινωνία των επιχειρήσεων
- Αξιολογεί πρωτογενών μη ακαδημαϊκά κείμενα επιχειρηματικό προσανατολισμό και ανεξάρτητα δημιουργήσει μια μετρημένη και αρθρωτό ανταπόκριση
- Δημιουργήστε, σενάριο και να παραδώσει ένα ακροατήριο εστιασμένη παρουσίαση των επιχειρήσεων, χρησιμοποιώντας κατάλληλο λεξιλόγιο, γραφήματα, διαγράμματα και άλλα οπτικά / ηλεκτρονικά βοηθήματα
- Επικοινωνεί με σαφήνεια και συνοπτικά στη γραπτή επαγγελματικά αγγλικά, τηρώντας τις σχετικές διάταξη, συμβάσεις και τις μορφές των μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, επιστολές, αναφορές και διαφημιστικά φυλλάδια
- Επικοινωνούν σωστά και πειστικά στην προφορική αγγλική γλώσσα, συμπεριλαμβανομένων των υπό συζήτηση, συζήτηση, συνεντεύξεις, συναντήσεις και διαπραγματεύσεις
- Διάκριση μεταξύ ποικίλες μητρώων γλώσσας στο πλαίσιο της επιχείρησης (τυπική, άτυπη, αυτοσχέδια) για την προγραμματισμένη και un-προβλέψει τη ζωή, όπως οι εμπορικές σενάρια, όπως επιχειρηματικές διαπραγματεύσεις και εικονικές pitching προϊόν
- Επικοινωνούν αποτελεσματικά μέσα σε μια ομάδα
Πωλήσεις & Έργων Διαπραγματευτικό
Αυτή η ενότητα έχει σχεδιαστεί για να σχηματίσουν ένα επιστέγασμα το οποίο διευκολύνει τους μαθητές στην εδραίωση των βασικών πτυχών του προγράμματος πωλήσεων και διαχείρισης σε μια ενοποιητική σχέδιο διαπραγμάτευσης των πωλήσεων.
Με την επιτυχή ολοκλήρωση αυτής της ενότητας, οι σπουδαστές θα πρέπει να είναι σε θέση να:
- Εργάζονται ως μέρος μιας διεθνούς ομάδας σε ένα ξένο επιχειρηματικό περιβάλλον.
- Διεξαγωγή ολοκληρωμένη ανάλυση της αγοράς και βασίζουν τις διαχειριστικές αποφάσεις σχετικά με τα συμπεράσματα.
- Προσδιορίσει και να εφαρμόσει το σταυρό πειθαρχική σημασία της μάθησης επιτυγχάνεται με τις άλλες πωλήσεις και μονάδες διαχείρισης.
- Δημιουργήστε ένα πολιτισμικά και εμπορικά κατάλληλη σχέση αγοραστή-πωλητή.
- Έρευνα, το σχεδιασμό και τη βιομηχανία παραγωγής εγγράφων υποστήριξης πρότυπο πωλήσεων.
- Προετοιμάστε και να παραδώσει ένα διαδραστικό διαπραγμάτευσης των πωλήσεων που αντιμετωπίζει κάθε στάδιο της διαδικασίας προσωπικής πώλησης.
Σχετικά με το Σχολείο
Ερωτήσεις
Παρόμοια Μαθήματα
Πτυχιούχος Πιστοποιητικό στη Διαφήμιση - Διαχείριση Λογαριασμού
- Online Canada
- Toronto, Καναδάς
Πιστοποιητικό Μεταπτυχιακών Σπουδών στο Μάρκετινγκ - Διαχείριση εταιρικού λογαριασμού (Προαιρετικό Co-op)
- Online Canada
- Toronto, Καναδάς