
Δίπλωμα ξενοδοχείων και φιλοξενίας, Πανεπιστήμιο 1ο και 2ο έτος (επίπεδα 4 και 5)
London, Ηνωμένο Βασίλειο
ΔΙΆΡΚΕΙΑ
ΓΛΏΣΣΕΣ
Αγγλικά
ΡΥΘΜΌΣ
Πλήρης απασχόληση, Μερικής απασχόλησης
ΠΡΟΘΕΣΜΊΑ ΕΦΑΡΜΟΓΉΣ
Προθεσμία υποβολής αιτήσεων
ΠΡΩΙΜΌΤΕΡΗ ΗΜΕΡΟΜΗΝΊΑ ΈΝΑΡΞΗΣ
Ζητήστε την πρωιμότερη ημερομηνία έναρξης
ΔΊΔΑΚΤΡΑ
GBP 8.500 *
ΜΟΡΦΉ ΜΕΛΈΤΗΣ
Εξ αποστάσεως εκπαίδευση, Στην Πανεπιστημιούπολη
* Μαθήματα επιπέδου 4 και επιπέδου 5 μαζί: 8500 £ διαδικτυακή μελέτη, £ 12000 για πανεπιστημιούπολη. Ενιαίο επίπεδο: 5400 £
Υποτροφίες
Εξερευνήστε ευκαιρίες για υποτροφίες για να βοηθήσετε στη χρηματοδότηση των σπουδών σας
Εισαγωγή
Προετοιμαστείτε για μια συναρπαστική σταδιοδρομία στον κλάδο της Φιλοξενίας μέσω της διαδικτυακής διαδικτυακής κατεύθυνσης Hotel Management.
Οι μαθητές στο διαδικτυακό μας πρόγραμμα Διαχείρισης Φιλοξενίας θα παρακολουθήσουν ένα μάθημα πίστωσης επιπέδου 4/5 240 , σχεδιασμένο για να προετοιμάσει τους μαθητές με τις δεξιότητες που απαιτούνται για να είναι ικανός υπάλληλος στη βιομηχανία φιλοξενίας. Κατά τη διάρκεια του προγράμματος Hotel Management, οι μαθητές θα έχουν τη δυνατότητα πρόσβασης σε υποστήριξη εκπαιδευτικών και διαδικτυακά σεμινάρια, σε ένα φόρουμ κοινωνικής μάθησης και σε πρόσθετο υλικό για να βοηθήσουν στην ολοκλήρωση του διπλώματος.
Κάθε ενότητα αποτελείται από 40 ώρες καθοδηγούμενης διδασκαλίας υλικού με επιπλέον 30-50 ώρες προαιρετικά υλικά που περιλαμβάνουν συνιστώμενες ασκήσεις, συνιστώμενες αναγνώσεις, πόρους Διαδικτύου και ασκήσεις αυτοελέγχου.
Αφού περάσουν τις ηλεκτρονικές αξιολογήσεις και τις γραπτές εργασίες, οι φοιτητές θα λάβουν πτυχίο ΑΘΗ και θα μπορέσουν να ολοκληρώσουν το πτυχίο τους.
Δίδακτρα μαθήματος
Η αμοιβή για την εγγραφή στα μαθήματα επιπέδου 4 και επιπέδου 5 είναι 8500 £ σε απευθείας σύνδεση μελέτη και 12000 £ για πανεπιστημιούπολη . Εναλλακτικά, οι μαθητές μπορούν να εγγραφούν σε ένα επίπεδο (επίπεδο 4 ή 5) για £ 5400 το καθένα .
Οι μαθητές μπορούν να πραγματοποιήσουν την πληρωμή χρησιμοποιώντας μία από τις ακόλουθες μεθόδους:
- Πιστωτική ή χρεωστική κάρτα
- Τραπεζική μεταφορά
- Μηνιαίες δόσεις χωρίς τόκο
- Paypal
- Δυτική Ένωση
Τι περιλαμβάνεται στο κόστος της πορείας μου;
- Όλα τα μαθήματα, συμπεριλαμβανομένων ηλεκτρονικών ενοτήτων και γραπτών εργασιών.
- Προσωπική υποστήριξη εκπαιδευτών με 1-2-1 συνεδρίες Skype
- Αφιερωμένη στήριξη φοιτητών
- Πρόσβαση σε ένα ηλεκτρονικό φόρουμ κοινωνικής μάθησης
- Αντιστοίχιση και ανάδραση
- ΔΩΡΕΑΝ κάρτα NUS Extra αξίας £ 12.00
- ΔΩΡΕΑΝ φορητό υπολογιστή
- Δωρεάν γραπτή βοήθεια για την εγγραφή στο μάθημα.
Είμαι επιλέξιμος για αυτό το πρόγραμμα;
Για να εγγραφείτε σε ένα μάθημα επιπέδου 4, πρέπει να είστε τουλάχιστον 18 ετών και να έχετε πλήρη δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Πριν εγγραφείτε στο Επίπεδο 5, πρέπει να ολοκληρώσετε το Επίπεδο 4.
Συμπλήρωση πανεπιστημίου
Με την ολοκλήρωση αυτού του μαθήματος, οι φοιτητές έχουν την ευκαιρία να ολοκληρώσουν το τρίτο έτος ενός προγράμματος πτυχίου (BA Top-up) από μια σειρά πανεπιστημίων του Ηνωμένου Βασιλείου. Το πρόγραμμα ανανέωσης μπορεί να μελετηθεί στο διαδίκτυο ή στην πανεπιστημιούπολη.
Οι φοιτητές μπορούν να υποβάλουν αίτηση σε οποιοδήποτε πανεπιστήμιο που προσφέρει το BA Top-up, που αναφέρεται παρακάτω σε ορισμένα πανεπιστήμια που προσφέρουν το πρόγραμμα BA Top-up στο ξενοδοχείο και τη φιλοξενία:
Πανεπιστήμιο Bournemouth
- BA (Hons) Διεθνής Διοίκηση Φιλοξενίας & Τουρισμού
Πανεπιστήμιο του Κεντρικού Lancashire
- Διαχείριση στη Φιλοξενία BA - Συμπλήρωση
Πανεπιστήμιο του Σάντερλαντ
- Διεθνής Διοίκηση Τουρισμού και Φιλοξενίας (Top-Up) BSc (Hons)
Πανεπιστήμιο του Northampton
- Διεθνής Διοίκηση Τουρισμού (Top-Up) BA
Ενότητα επιπέδου 4
Επιχειρήσεις Τροφίμων και Ποτών
Οι μαθητές θα αποκτήσουν κατανόηση των διαδικασιών που σχετίζονται με τις επιχειρήσεις τροφίμων και ποτών, συμπεριλαμβανομένων των πρακτικών πτυχών της παραγωγής τροφίμων και ποτών και των υπηρεσιών.
Ασφάλεια και Υγιεινή Τροφίμων
Οι μαθητές θα κατανοήσουν την ανάγκη συμμόρφωσης με τους κανονισμούς και την αποτελεσματική διαχείριση των διαδικασιών για την εξασφάλιση της ασφάλειας των τροφίμων.
Φιλοξενία και καθαριότητα ξενοδοχείου
Οι σπουδαστές θα κατανοήσουν το ρόλο του τμήματος νοικοκυριών σε ένα περιβάλλον φιλοξενίας. Η ενότητα αυτή θα προσδιορίσει τη σημασία του τμήματος νοικοκυριού και τις επιπτώσεις που έχει στη λειτουργία της φιλοξενίας.
Εξυπηρέτηση πελατών
Οι μαθητές θα είναι σε θέση να κατανοήσουν τη σημασία ενός ιδρύματος φιλοξενίας που εστιάζει στον πελάτη σε ένα ανταγωνιστικό περιβάλλον διεξάγοντας έρευνα σχετικά με τις απαιτήσεις και τις προσδοκίες των πελατών. Οι μαθητές θα αποκτήσουν επίσης δεξιότητες για να προσφέρουν εξαιρετική εξυπηρέτηση πελατών και να αξιολογήσουν τα οφέλη από την υπέρβαση των προσδοκιών των πελατών.
Λειτουργίες Front Office
Οι σπουδαστές θα κατανοήσουν το ρόλο του τμήματος μπροστινών γραφείων σε ένα περιβάλλον φιλοξενίας. Αυτή η μονάδα θα προσδιορίσει τη σημασία του τμήματος μπροστινού γραφείου και τον αντίκτυπό του στη συνολική λειτουργία φιλοξενίας.
Εισαγωγή στη χρηματοδότηση
Οι μαθητές θα κατανοήσουν τις αρχές της κοστολόγησης εντός της φιλοξενίας και το περιεχόμενο των βασικών οικονομικών καταστάσεων που χρησιμοποιούνται, μαζί με τις βασικές λογιστικές τεχνικές που χρησιμοποιούνται για την παραγωγή και την ανάλυσή τους.
Παγκόσμιος Τουρισμός και Φιλοξενία
Οι σπουδαστές θα κατανοήσουν το μέγεθος και το εύρος του παγκόσμιου κλάδου τουρισμού και φιλοξενίας. Η μονάδα εξετάζει τις επιρροές που την επηρεάζουν και την ανάπτυξη των μαρκών της στις διεθνείς αγορές.
Εμπορία
Οι μαθητές θα είναι σε θέση να κατανοήσουν τις βασικές αρχές της έννοιας της εμπορίας και να συσχετίσουν το ρόλο του μίγματος μάρκετινγκ με τη φιλοξενία. Οι μαθητές θα κατανοήσουν τον κύκλο μάρκετινγκ και θα είναι σε θέση να σχεδιάσουν μια διαφημιστική καμπάνια.
Δέσμευση των εργαζομένων
Οι μαθητές θα κατανοήσουν την έννοια της εμπλοκής των εργαζομένων και των βασικών συστατικών. Οι μαθητές θα μπορούν να αξιολογήσουν τον τρόπο με τον οποίο η εμπλοκή των εργαζομένων μπορεί να έχει αντίκτυπο στις συνολικές επιχειρηματικές επιδόσεις, εισάγοντας συγκεκριμένες στρατηγικές και πρακτικές.
Εκπαίδευση και CPD
Οι μαθητές θα μπορούν να χρησιμοποιούν διαφορετικές μεθόδους για τον προσδιορισμό της ανάγκης για εκπαίδευση σε ένα περιβάλλον φιλοξενίας. Οι μαθητές θα καταλάβουν πώς τα άτομα μαθαίνουν με διαφορετικούς τρόπους και τη σημασία της επιλογής της πιο αποτελεσματικής μεθόδου εκπαίδευσης. Οι μαθητές θα μπορούν τότε να σχεδιάσουν, να σχεδιάσουν, να παραδώσουν και να αξιολογήσουν την αποτελεσματικότητα μιας προπόνησης ή ενός προγράμματος. Οι μαθητές θα εισαχθούν επίσης στην έννοια της Συνεχούς Επαγγελματικής Ανάπτυξης και στην ανάγκη και τη συνάφεια για αυτό σε ένα περιβάλλον φιλοξενίας.
Ενότητα επιπέδου 5
Διαχείριση αλυσίδων εφοδιασμού τροφίμων και ποτών
Οι μαθητές θα κατανοήσουν τα συστήματα και τις διαδικασίες αλυσίδας εφοδιασμού και τον τρόπο με τον οποίο οι οργανισμοί τα χρησιμοποιούν για να προμηθεύσουν, να παράγουν και να ετοιμάζουν τρόφιμα και ποτά στο εσωτερικό της βιομηχανίας φιλοξενίας, τόσο σε εγχώριο όσο και σε παγκόσμιο επίπεδο. Αυτή η μονάδα καταδεικνύει πώς η διαχείριση της αλυσίδας εφοδιασμού είναι απαραίτητη για την αποτελεσματική λειτουργία και την επίτευξη ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος.
Διαχείρισης της ποιότητας
Οι μαθητές θα είναι σε θέση να κατανοήσουν την έννοια της ποιότητας και της διαχείρισης της ποιότητας και να την εφαρμόσουν σε ένα περιβάλλον φιλοξενίας. Οι φοιτητές θα μπορούν να αναλύουν, να αξιολογούν και να εφαρμόζουν ένα σύστημα διαχείρισης ποιότητας σε μια οργάνωση φιλοξενίας.
Εκδηλώσεις και διαχείριση συνεδρίων
Οι μαθητές θα κατανοήσουν τα επιχειρησιακά ζητήματα που αποτελούν τη βάση επιτυχημένων εκδηλώσεων και διαχείρισης συνεδρίων. Αυτή η μονάδα εξετάζει ένα ευρύ φάσμα συμβάντων και συζητά τις διαδικασίες και τους σχετικούς προβληματισμούς.
Διαχείριση Πελατειακών Σχέσεων
Οι μαθητές θα κατανοήσουν τη σημασία της Διαχείρισης Σχέσεων Πελατών (CRM) για τους οργανισμούς φιλοξενίας και θα αναγνωρίσουν τις απαραίτητες διαδικασίες για να διασφαλίσουν την αποτελεσματικότητά της.
Διαχείριση των ανθρώπων
Οι μαθητές είναι σε θέση να αποκτήσουν κατανόηση των βασικών αρχών της συμπεριφοράς διαχείρισης και μια σειρά από στυλ διαχείρισης, ρόλους, ευθύνες, χαρακτηριστικά και δεξιότητες. Οι μαθητές θα είναι σε θέση να κατανοήσουν την αποτελεσματικότητα των διαφόρων οργανωτικών δομών μελετώντας το σχεδιασμό και τον πολιτισμό σε ένα περιβάλλον φιλοξενίας.
Τρέχοντα ζητήματα στη διαχείριση ανθρώπινου δυναμικού
Οι μαθητές θα είναι σε θέση να κατανοήσουν τις βασικές αρχές της Διαχείρισης Ανθρώπινου Δυναμικού (HRM) και τα τρέχοντα θέματα που πρέπει να λάβουν υπόψη οι διαχειριστές Ανθρώπινου Δυναμικού (HR) κατά την εκτέλεση του ρόλου και των ευθυνών τους. Οι μαθητές θα καταλάβουν επίσης πώς η ισχύουσα νομοθεσία έχει αντίκτυπο στη λειτουργία Ανθρώπινου Δυναμικού στη Διαχείριση Ξενοδοχειακών και Φιλοξενιών.
Τη διαχείριση των εσόδων
Οι μαθητές θα μπορούν να κατανοήσουν ποια είναι τα βασικά στοιχεία της διαχείρισης εσόδων και πώς αυτό επηρεάζει την τιμολόγηση των υπνοδωματίων του ξενοδοχείου. Οι μαθητές θα είναι επίσης σε θέση να εφαρμόσουν τις πρακτικές διαχείρισης αποδόσεων σε ένα ξενοδοχείο και να ορίσουν μια πολιτική υπερκράτησης.
Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη
Οι μαθητές θα είναι σε θέση να κατανοήσουν τις βασικές αρχές της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης (ΕΚΕ) και της αειφόρου ανάπτυξης. Οι μαθητές θα μάθουν για τον αντίκτυπο που έχουν τα ξενοδοχεία στους κοινωνικούς, πολιτιστικούς και περιβαλλοντικούς παράγοντες και πώς η ξενοδοχειακή βιομηχανία μπορεί να κάνει τη διαφορά εφαρμόζοντας πρακτικές και διαδικασίες για να είναι πιο βιώσιμη.
Σύγχρονα θέματα
Οι μαθητές θα κατανοήσουν τη φύση και τον αντίκτυπο των σημερινών και των πιθανών σύγχρονων θεμάτων που επηρεάζουν τη βιομηχανία φιλοξενίας. Αυτή η μονάδα θα καταδείξει την ανάγκη οι οργανώσεις να είναι ευέλικτες και να προσαρμόζονται σε ταχέως μεταβαλλόμενα περιβάλλοντα και απαιτήσεις των πελατών.
Επιχειρηματικός προγραμματισμός
Οι μαθητές θα καταλάβουν πώς να δημιουργήσουν ένα επιχειρηματικό σχέδιο για ένα ξενοδοχείο ή μια οργάνωση φιλοξενίας. Οι μαθητές θα μάθουν πού βρίσκεται η επιχείρηση στην τρέχουσα αγορά, θα μετρήσουν την απόδοση και θα προτείνουν ευκαιρίες ανάπτυξης.
Διαδρομή καριέρας
Κατά τη διάρκεια της μελέτης για το δίπλωμά τους στη Διαχείριση Φιλοξενίας, οι μαθητές θα αποκτήσουν δεξιότητες στη διαχείριση της αλυσίδας εφοδιασμού τροφίμων και ποτών, στη λογιστική και τον έλεγχο κόστους, στο μάρκετινγκ στο ξενοδοχείο και στον ελεύθερο χρόνο, και πολλά άλλα. Μετά την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος, οι μαθητές μπορούν να ακολουθήσουν θέσεις σε ξενοδοχεία, εστιατόρια, θέρετρα και άλλες συναφείς ιδιότητες στη βιομηχανία ξενοδοχείων και φιλοξενίας.
Πόση ώρα θα πάρει?
Οι μαθητές μπορούν να μάθουν με ρυθμό που τους ταιριάζει. Δεν υπάρχουν χρονικά όρια ή προθεσμίες με την KIC. Οι μαθητές μπορούν να μελετήσουν τις ενότητες με οποιαδήποτε σειρά ανά πάσα στιγμή.
Σχετικά με το Σχολείο
Ερωτήσεις
Παρόμοια Μαθήματα
Δίπλωμα Φιλοξενίας – Διοίκησης Ξενοδοχειακών Λειτουργιών
- Toronto, Καναδάς
Δίπλωμα στη φιλοξενία - Διαχείριση ξενοδοχειακών μονάδων
- Online Canada
- Toronto, Καναδάς
Δίπλωμα στην Τεχνική Διοίκησης Ξενοδοχείων
- Montreal, Καναδάς