MasterPhDLawBachelorMBAHealthcareOnline
Keystone logo
Kingsgate International College Πωλήσεις και Μάρκετινγκ, Πανεπιστήμιο 1ου και 2ου έτους (Επίπεδο 4 και 5)
Kingsgate International College

Πωλήσεις και Μάρκετινγκ, Πανεπιστήμιο 1ου και 2ου έτους (Επίπεδο 4 και 5)

London, Ηνωμένο Βασίλειο

Διάρκεια αίτησης

Αγγλικά

Πλήρης απασχόληση, Μερικής απασχόλησης

Προθεσμία υποβολής αιτήσεων

Ζητήστε την πρωιμότερη ημερομηνία έναρξης

GBP 8.500 *

Εξ αποστάσεως εκπαίδευση, Στην Πανεπιστημιούπολη

* Μαθήματα επιπέδου 4 και επιπέδου 5 μαζί: 8500 £ διαδικτυακή μελέτη, £ 12000 για πανεπιστημιούπολη. Ενιαίο επίπεδο: 5400 £ για διαδικτυακή μελέτη, 9000 £ για φοιτητές

Υποτροφίες

Εξερευνήστε ευκαιρίες για υποτροφίες για να βοηθήσετε στη χρηματοδότηση των σπουδών σας
Διαβάστε περισσότερα

Εισαγωγή

Το Προπτυχιακό Επίπεδο 4 (Πωλήσεις και Μάρκετινγκ) και το Επίπεδο 5 (Εκτεταμένο Δίπλωμα στη Διοίκηση) είναι ένα μάθημα 240 μονάδων που έχει σχεδιαστεί για να παρακολουθεί γρήγορα τους φοιτητές έως το τελευταίο έτος ενός σχετικού Προπτυχιακού πτυχίου Πωλήσεων και Μάρκετινγκ, το οποίο μπορεί είτε να ολοκληρωθεί σε Ηνωμένο Βασίλειο πανεπιστήμιο στην πανεπιστημιούπολη ή μέσω εξ αποστάσεως εκπαίδευσης.

Οι ενότητες του επιπέδου 4 και οι αναθέσεις αυτού του μαθήματος είναι ισοδύναμες με το πρώτο έτος ενός πτυχίου πανεπιστημίου και οι βαθμίδες 5 και οι αναθέσεις είναι ισοδύναμες με το δεύτερο έτος ενός πτυχίου πανεπιστημίου.

Αυτό το μάθημα αποτελείται από 10 ενότητες επιπέδου 4 (120 μονάδες) και 10 ενότητες επιπέδου 5 (120 μονάδες), κάθε επίπεδο περιλαμβάνει επίσης 10 γραπτές εργασίες. Εάν ένας φοιτητής αποφασίσει να σπουδάσει μόνο στο Επίπεδο 4 θα λάβει 120 μονάδες και μπορεί να υποβάλει αίτηση για εξαίρεση από το πρώτο έτος ενός πανεπιστημιακού πτυχίου.

Κάθε ενότητα αποτελείται από περίπου 40 ώρες καθοδηγούμενης εκμάθησης υλικού με επιπλέον 30-50 ώρες προαιρετικού εκπαιδευτικού υλικού. Αυτά τα υλικά περιλαμβάνουν συνιστώμενες ασκήσεις, συνιστώμενες αναγνώσεις και πόρους διαδικτύου.

Πώς θα αξιολογηθεί;

Η αξιολόγηση στο Kingsgate International Colleg e είναι μια πολύ απλή διαδικασία:

  • Αφού ολοκληρώσετε μια ηλεκτρονική ενότητα, θα έχετε μια διαδικτυακή αξιολόγηση για ολοκλήρωση. Αυτή η αξιολόγηση περιέχει 30 ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής. Θα έχετε μια ώρα για να ολοκληρώσετε αυτές τις ερωτήσεις που απαντώνται σε πέντε ομάδες, ώστε να έχετε αρκετό χρόνο για να ελέγξετε και να επεξεργαστείτε τις απαντήσεις σας. Μετά από μία ώρα, το τεστ θα λήξει αυτόματα.
  • Αφού ολοκληρώσετε τη δοκιμή, τα αποτελέσματά σας θα εμφανιστούν αμέσως. Εάν έχετε περάσει, θα λάβετε ένα Πιστοποιητικό Ολοκλήρωσης. Εάν δεν περάσατε, θα λάβετε μια ειδοποίηση για "αναφορά" όπου θα σας πει πώς να επαναλάβετε μια αξιολόγηση ενότητας με κόστος 30 £. Μπορείτε να ολοκληρώσετε αυτές τις ενότητες με τον δικό σας ρυθμό, καθώς δεν υπάρχει προθεσμία για την ολοκλήρωση του μαθήματος.
  • Όταν οι ηλεκτρονικές ενότητες έχουν ολοκληρωθεί με επιτυχία, τότε θα μπορείτε να λάβετε τις τελικές γραπτές εργασίες, που παρέχονται από το Kingsgate International College , που θα δοκιμάσουν τις γνώσεις και την κατανόησή σας για τις ενότητες. Μετά την επιτυχή ολοκλήρωση αυτών των οκτώ εργασιών, θα λάβετε το δίπλωμά σας (από τον Οργανισμό Απονομής).
  • Στη συνέχεια, θα μπορείτε να υποβάλετε αίτηση για εξέλιξη σε μάθημα Top-up μέσω αναγνωρισμένου πανεπιστημίου στο Ηνωμένο Βασίλειο ή μέσω εξ αποστάσεως εκπαίδευσης .

Δίδακτρα μαθήματος

Το τέλος για την εγγραφή στα μαθήματα επιπέδου 4 και επιπέδου 5 είναι 8500 £ για διαδικτυακή μελέτη ή 12000 £ για φοιτητές . Εναλλακτικά, οι φοιτητές μπορούν να εγγραφούν σε ένα μόνο επίπεδο (επίπεδο 4 ή 5) για διαδικτυακή μελέτη £ 5400 ή 9000 £ πανεπιστημιούπολη .

Οι μαθητές μπορούν να πραγματοποιήσουν την πληρωμή χρησιμοποιώντας μία από τις ακόλουθες μεθόδους:

  • Πιστωτική ή χρεωστική κάρτα
  • Τραπεζική μεταφορά
  • Άτοκες μηνιαίες δόσεις
  • Paypal
  • Δυτική Ένωση

Τι περιλαμβάνεται στο κόστος της πορείας μου;

  • Όλα τα μαθήματα, συμπεριλαμβανομένων ηλεκτρονικών ενοτήτων και γραπτών εργασιών.
  • Προσωπική υποστήριξη εκπαιδευτών με 1-2-1 συνεδρίες Skype
  • Αφιερωμένη στήριξη φοιτητών
  • Πρόσβαση σε ένα ηλεκτρονικό φόρουμ κοινωνικής μάθησης
  • Αντιστοίχιση και ανάδραση
  • ΔΩΡΕΑΝ κάρτα NUS Extra αξίας £ 12.00
  • ΔΩΡΕΑΝ φορητό υπολογιστή
  • Δωρεάν γραπτή βοήθεια για την εγγραφή στο μάθημα.

Συμπλήρωση πανεπιστημίου

Εάν αποφασίσετε να συμπληρώσετε ένα πλήρες προπτυχιακό πτυχίο μέσω ενός διαπιστευμένου πανεπιστημίου του Ηνωμένου Βασιλείου, το κόστος παρατίθεται παρακάτω. Λάβετε υπόψη ότι τα παρακάτω κόστη αφορούν μόνο την εξ αποστάσεως εκπαίδευση / διαδικτυακή. Έχετε την επιλογή να τελειώσετε στην πανεπιστημιούπολη, το κόστος θα ποικίλει ανάλογα με το πανεπιστήμιο στο οποίο επιλέξατε να ολοκληρώσετε τον τελευταίο χρόνο.

Πανεπιστήμιο Northampton

  • Συμπλήρωση BA (Hons) στην επιχείρηση και τη διαχείριση - £ 3800
  • BSc (Hons) σε Διεθνή Λογιστική Συμπλήρωση - £ 3800

Πανεπιστήμιο του Derby

  • Προπτυχιακό Έτος μέχρι το BA - £ 4400

Πανεπιστήμιο του Worcester

  • BA (Hons) Διοίκηση Επιχειρήσεων Τελικό Έτος Συμπλήρωσης - £ 4000

Το Πανεπιστήμιο του Σάντερλαντ - On-Campus

  • BA (Hons) Επιχειρήσεις και Διοίκηση (Έτος 3) - 9250 £

Πανεπιστήμιο Κόβεντρυ

  • BA (Hons) Συμπλήρωση - εξέλιξη από ATHE Επίπεδο 5 Διευρυμένο Δίπλωμα στη Διοίκηση, τέλος £ 9.560

Πανεπιστήμιο του Μπόλτον

  • BA (Hons) Συμπλήρωση, τέλος £ 10,250, διάρκεια 2 εξάμηνα

Πανεπιστήμιο New Buckinghamshire

  • BA (Hons) Συμπλήρωση, χρέωση £ 3.000

Πανεπιστήμιο Southern Cross

  • Bachelor of Business.
  • Πτυχίο Διοίκησης Επιχειρήσεων.
  • Πτυχίο Επιχειρήσεων στη Διαχείριση Συμβάσεων και Εκδηλώσεων.

Είμαι επιλέξιμος για αυτό το πρόγραμμα;

Για να εγγραφείτε στο μάθημα επιπέδου 4, πρέπει να είστε τουλάχιστον 18 ετών και να έχετε πλήρη δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Πριν εγγραφείτε στο μάθημα επιπέδου 5, πρέπει να έχετε φτάσει στο επίπεδο 4 ή ισοδύναμο.

Ενότητα επιπέδου 4

Το Επιχειρηματικό Περιβάλλον

Τι έρχεται στο μυαλό όταν σκέφτεστε τη λέξη «περιβάλλον»; Πιθανότατα να σκεφτείτε το περιβάλλον και τις συνθήκες και τις επιρροές του περιβάλλοντος χώρου. Ομοίως, το επιχειρηματικό περιβάλλον αναφέρεται στο περιβάλλον ενός οργανισμού - στο εξωτερικό περιβάλλον του, καθώς και στο εσωτερικό του.

Πελάτες και Εξυπηρέτηση Πελατών

Αυτή η ενότητα αρχίζει με την εξέταση των πελατών και τον τρόπο λήψης αποφάσεων σχετικά με τις αγορές τους. Ποιοι παράγοντες σκέφτονται όταν αγοράζουν ένα μπαρ σοκολάτας, λαχανικά, ένα βιβλίο, ένα ψυγείο ή ένα σπίτι; Πώς οι επιχειρήσεις αποφασίζουν ποια εταιρεία θα χρησιμοποιήσει κατά την αγορά ενός νέου ηλεκτρονικού συστήματος; Πριν μπορέσετε να αρχίσετε να προωθήσετε στους ανθρώπους, πρέπει να έχετε κάποιες σαφείς ιδέες για το πώς σκέφτονται και να κατανοήσουν τα χαρακτηριστικά και τα οφέλη που αναζητούν.

Μίγμα Μάρκετινγκ

Στο μάρκετινγκ, μια εταιρεία αντιμετωπίζει δύο είδη μεταβλητών. Πρώτον, υπάρχουν οι μεταβλητές που σχετίζονται με το εξωτερικό περιβάλλον. το περιβάλλον που περιβάλλει τον οργανισμό που αποτελείται από το μακροπεριβάλλον (το ευρύ περιβάλλον που αποτελείται από πολιτικές, οικονομικές, κοινωνικοπολιτισμικές, τεχνολογικές διαστάσεις) και το μικροπεριβάλλον (η ανταγωνιστική δομή του κλάδου στον οποίο δραστηριοποιείται η εταιρεία). Μια εταιρεία δεν έχει άμεσο έλεγχο αυτών των εξωτερικών μεταβλητών. Το δεύτερο σύνολο μεταβλητών περιέχει λειτουργικές μεταβλητές. παράγοντες στους οποίους μια εταιρεία έχει πλήρη έλεγχο.

Σχεδιασμός μάρκετινγκ και πωλήσεων

Το μάρκετινγκ και οι πωλήσεις είναι θεμελιώδεις για τις επιχειρήσεις, ανεξάρτητα από τον τομέα. Στον ιδιωτικό τομέα, είναι αποδεκτό ότι ο σχεδιασμός μάρκετινγκ και πωλήσεων είναι απαραίτητος για την επίτευξη κερδοφορίας και επιτυχίας στην αγορά. Στο δημόσιο τομέα και στον φιλανθρωπικό τομέα, η εστίαση δεν είναι στην κερδοφορία αλλά στην ικανοποίηση των πελατών (ή γενικότερα, των ενδιαφερομένων). Το μάρκετινγκ διαδραματίζει ολοένα και περισσότερο βασικό ρόλο στον μη κερδοσκοπικό τομέα για την ευαισθητοποίηση για θέματα και την προώθηση αιτίων, λαμβάνοντας την προοπτική όχι μόνο των πελατών (παραλήπτες) αλλά και των δωρητών.

IT στην επιχείρηση

Υπάρχουν σαφείς ενδείξεις ότι η Πληροφορική παρέχει ανταγωνιστικό πλεονέκτημα, ανεξάρτητα από τον επιχειρηματικό τομέα που ένας οργανισμός το χειρίζεται.

Για να αποκτήσουν ένα πλεονέκτημα, οι διαχειριστές πρέπει να γνωρίζουν πώς μπορεί να χρησιμοποιηθεί η πληροφορική σε εσωτερικές και εξωτερικές διαδικασίες για να προσφέρει καλύτερη αξία στον τελικό πελάτη.

Διαχείριση και χρήση του μάρκετινγκ

Αυτή η ενότητα θα σας προσφέρει μια ολοκληρωμένη εισαγωγή στο μάρκετινγκ. Προορίζεται να σχετίζεται με τη διαχείριση και τη λειτουργία οργανισμών σε πολλούς διαφορετικούς τομείς της οικονομίας, συμπεριλαμβανομένων εκείνων που δεν λειτουργούν για κέρδος.

Οι πελάτες και οι ανάγκες τους

Ο στόχος του σύγχρονου μάρκετινγκ είναι να εντοπίσει και στη συνέχεια να ικανοποιήσει τις ανάγκες και τις επιθυμίες κάθε πελάτη. Αυτό γίνεται συχνά δημιουργώντας σχέσεις με πελάτες και χρησιμοποιώντας αυτές τις σχέσεις για τη δημιουργία αμφίδρομης επικοινωνίας μεταξύ των δύο μερών. Ο πελάτης κοινοποιεί τις προτιμήσεις του και η επιχείρηση κοινοποιεί πληροφορίες σχετικά με προϊόντα που θα ικανοποιήσουν τις ανάγκες και τις επιθυμίες του πελάτη.

Επικοινωνίες ηλεκτρονικού μάρκετινγκ

Η επιτυχία του Παγκόσμιου Ιστού και ο πολλαπλασιασμός του Διαδικτύου και των συναφών τεχνολογιών έχουν ξεσηκώσει τον τρόπο με τον οποίο οι επιχειρήσεις διεξάγουν τις δραστηριότητές τους. Η πιο εμφανής αλλαγή ήταν η υποστήριξη που παρέχεται μέσω της τεχνολογίας σε ορισμένες παραδοσιακές λειτουργίες, όπως πωλήσεις, επικοινωνίες, υπηρεσίες πελατών και μάρκετινγκ.

Πωλήσεις υψηλής απόδοσης

Η επιτυχία ενός οργανισμού εξαρτάται από πολλούς παράγοντες, όπως η λειτουργία του, η στρατηγική μάρκετινγκ, η διαχείριση των ανθρώπινων πόρων και οι πωλήσεις του. Ένα από τα πιο κοινά κριτήρια που χρησιμοποιούνται για την αξιολόγηση της επιτυχίας του οργανισμού είναι η αύξηση των πωλήσεων. Αυτό αποτελεί ένδειξη ότι ο οργανισμός καταφέρνει να διατηρήσει τους υφιστάμενους πελάτες του, αλλά και να προσελκύσει ενδιαφέρον, ακολουθούμενο από πωλήσεις από νέες αγορές.

Στρατηγική μάρκετινγκ

Πώς λοιπόν οι οργανισμοί αναπτύσσουν στρατηγικές σε ένα πολύπλοκο περιβάλλον μάρκετινγκ; Πώς αξιολογούν τις ευκαιρίες και τις απειλές; Ποιες αγορές και τμήματα στοχεύουν και γιατί; Ποιες θέσεις της αγοράς παίζουν στα δυνατά σημεία ενός οργανισμού; Ποιο χαρτοφυλάκιο προϊόντων θα πρέπει να διατηρηθεί για μακροπρόθεσμη αξία; Αυτές είναι μερικές από τις ερωτήσεις που θα εξετάσουμε.

Ενότητα επιπέδου 5

Ο Επιχειρηματικός Διευθυντής

Τι είναι ένας επιχειρηματίας; Εξετάστε τις δεξιότητες και τις ιδιότητες της επιχειρηματικότητας.

Οργανωτικές Δομές

Γιατί οι οργανισμοί είναι δομημένοι με τον τρόπο που είναι; Τι καθορίζει τη βέλτιστη δομή και πώς διαφέρει μεταξύ των οργανισμών; Σε αυτήν την ενότητα, οι εκπαιδευόμενοι θα εξετάσουν τα πολυάριθμα μοντέλα και θεωρίες που απαρτίζουν την οργανωτική δομή.

Πρακτική Λογιστική Ανάλυση

Οι εκπαιδευόμενοι θα ολοκληρώσουν ασκήσεις σε λογαριασμούς σε όλη αυτή την ενότητα για να κατανοήσουν τι μας λένε και τις ενέργειες που μπορεί να προκαλέσει η ανάλυση.

Επιχειρηματικός προγραμματισμός και ρύθμιση στόχων

Ποια είναι η επιχείρηση που προσπαθεί να επιτύχει; Τι θα κάνει; Πώς θα το κάνει; Η ενότητα αυτή επικεντρώνεται στη δημιουργία σαφών στόχων και σαφών σχεδίων για την επίτευξη σαφούς στόχου.

Πολιτική και Επιχειρήσεις

Επιπτώσεις της πολιτικής στην επιχείρηση και πώς μπορεί να βοηθήσει ή να εμποδίσει την επιχείρηση. Αυτή η ενότητα θα εκπαιδεύσει τους μαθητές σχετικά με τον οικονομικό αντίκτυπο, τις εξαγωγές και την κυβερνητική υποστήριξη.

Επιχειρηματικό Δίκαιο

Εξετάστε τις καταστατικές αρμοδιότητες των διαχειριστών, καθώς οι εκπαιδευόμενοι εξετάζουν τις νομιμότητες των στελεχών επιχειρήσεων και επιχειρήσεων.

Διαχείριση στο σημερινό κόσμο

Επιχειρήσεις στον σύγχρονο κόσμο. Η ενότητα αυτή επικεντρώνεται στη διακυβέρνηση και την ισότητα ως μέσο για να κάνει σωστά τις επιχειρήσεις.

Διαχείριση της απόδοσης

Κατανόηση του τρόπου με τον οποίο οι άνθρωποι και η επιχείρησή σας μπορούν να βελτιώνονται συνεχώς μαζί, οι εκπαιδευόμενοι θα αναθεωρήσουν τις δομές ανταμοιβής, το CPD, την κατάρτιση και την ανάπτυξη για να εξασφαλίσουν υψηλές επιδόσεις στις επιχειρήσεις.

Σχεδιασμός μάρκετινγκ και πωλήσεων

Οι μαθητές θα αναλύσουν πώς οι αγορές, οι πελάτες, οι ανταγωνιστές και τα προϊόντα μπορούν να έρθουν μαζί σε ένα συνεκτικό σχέδιο.

Ποσοτικές δεξιότητες

Με την επιτυχή ολοκλήρωση αυτής της ενότητας, οι εκπαιδευόμενοι θα έχουν γνώση των αριθμητικών ασκήσεων και θα κατανοήσουν τη χρήση τους στο πλαίσιο της επιχείρησης. Το ATHE Level 4/5 Extended Diploma in Management έχει 10 ενότητες και 8 γραπτές εργασίες σε κάθε επίπεδο. Με την ολοκλήρωση των ενοτήτων, οι μαθητές θα έχουν πρόσβαση στις εργασίες. Οι αναθέσεις είναι περίπου 3000-5000 λέξεις η κάθε μία. Στους φοιτητές παρέχεται υποστήριξη για τις ενότητες και τις αναθέσεις μέσω της ενότητας «Εκπαιδευτής» της πλατφόρμας εκμάθησης.

Διαδρομή καριέρας

Η επιτυχής ολοκλήρωση του προπτυχιακού επιπέδου 4 (Πωλήσεις και μάρκετινγκ) και του επιπέδου 5 (Extended Diploma in Management) και του τελευταίου έτους ενός διαπιστευμένου προγράμματος Προπτυχιακών Πτυχιών θα δώσει στους σπουδαστές τη σωστή πιστοποίηση για να συνεχίσουν και να υποβάλουν αίτηση για μια θέση εργασίας στο μάρκετινγκ, τις πωλήσεις, τους πόρους, τη διαχείριση ή την επιχειρηματική συμβουλευτική.

Πόση ώρα θα πάρει?

Οι μαθητές μπορούν να μάθουν με ρυθμό που τους ταιριάζει. Δεν υπάρχουν χρονικά όρια ή προθεσμίες με την KIC. Οι μαθητές μπορούν να μελετήσουν τις ενότητες με οποιαδήποτε σειρά ανά πάσα στιγμή.

Σχετικά με το Σχολείο

Ερωτήσεις

Παρόμοια Μαθήματα