Βασικά στοιχεία τραπεζικών εργασιών
London Business Training & Consulting
Πληροφορία κλειδί
Τοποθεσία πανεπιστημιούπολης
London, Ηνωμένο Βασίλειο
Γλώσσες
Αγγλικά
Μορφή μελέτης
Στην Πανεπιστημιούπολη
Διάρκεια
1 εβδομάδα
Βήμα
Πλήρης απασχόληση
Δίδακτρα
Ζητήστε πληροφορίες
Προθεσμία εφαρμογής
Ζητήστε πληροφορίες
Πρωιμότερη ημερομηνία έναρξης
Ζητήστε πληροφορίες
Εισαγωγή
ΣΦΑΙΡΙΚΗ ΕΙΚΟΝΑ
Αυτό το μάθημα εστιάζει στα βασικά λειτουργικά στοιχεία της παροχής ποιοτικών τραπεζικών υπηρεσιών στους πελάτες.
Το μάθημα θα περιλαμβάνει επίσης μια επίσκεψη σε έναν οργανισμό σχετικό με το μάθημα, ώστε οι εκπρόσωποι να μπορούν να κατανοήσουν πώς λειτουργούν οι σύγχρονοί τους στον πραγματικό κόσμο.
Το μάθημα θα ολοκληρωθεί με μια περίληψη των βασικών σημείων μάθησης, ακολουθούμενη από μια άσκηση σχεδιασμού δράσης με σκοπό την εφαρμογή των γνώσεων και των δεξιοτήτων που αποκτήσατε αμέσως μετά την επιστροφή σας στην εργασία. Η υποστήριξη μετά την ολοκλήρωση του μαθήματος είναι επίσης διαθέσιμη σε σχέση με την υλοποίηση του σχεδίου δράσης σας, έως και έξι (6) μήνες μετά την ολοκλήρωση του μαθήματος.
Ημερήσια διάταξη
Αριστεία Τραπεζικών Λειτουργιών
- Τι είναι η λειτουργική αριστεία στον τραπεζικό τομέα;
- Αρχές λειτουργικής αριστείας
- Μοντέλα λειτουργικής αριστείας
- Σχεδιασμός υλοποίησης
Τραπεζικές Εργασίες – Εμπειρία Πελατών
- Πηγές παραπόνων πελατών
- Δημιουργία προγράμματος βελτίωσης
- Τα οφέλη της δημιουργίας μιας βελτιωμένης εμπειρίας πελάτη
- Διατήρηση της βελτίωσης μέσω της ευκινησίας
Τραπεζικές Λειτουργίες – Πολιτισμός και Συμπεριφορά
- Η πρόκληση της πολιτισμικής αλλαγής
- Συμπεριφορά και ενδυνάμωση
- Η ανάγκη για ηγετική πειθαρχία
- Μια ολοκληρωμένη προσέγγιση για βιώσιμη αλλαγή
Επίσκεψη στον ιστότοπο
- Βιομηχανική επίσκεψη σε αρμόδιο οργανισμό.
- Μια εικόνα για την εσωτερική λειτουργία των εταιρειών.
- Μια ευκαιρία για μάθηση μέσω της αλληλεπίδρασης με τους επαγγελματίες.
Ανασκόπηση μαθήματος
- Περίληψη και ανακεφαλαίωση των βασικών μαθησιακών στόχων
- Σχεδιασμός Δράσης
Στοχευμένο κοινό
Αυτό το μάθημα είναι κατάλληλο για:
- Τραπεζικό προσωπικό που επιθυμεί/χρειάζεται να διευρύνει/να εμβαθύνει τις γνώσεις του σχετικά με τους παράγοντες που επηρεάζουν τις τραπεζικές εργασίες.
- Όσοι επιθυμούν να αποκτήσουν μια ολοκληρωμένη εικόνα των τραπεζικών εργασιών.
Μαθησιακά αποτελέσματα
Με την ολοκλήρωση αυτού του μαθήματος, θα:
- Εκτιμήστε πώς η αριστεία υπηρεσιών είναι η πράξη της υπέρβασης των προσδοκιών των πελατών.
- Κατανοήστε γιατί η εμπειρία πελατών υπερβαίνει την εξυπηρέτηση πελατών.
- Κατανοήστε γιατί η κουλτούρα καθορίζει τη δέσμευση ενός οργανισμού στο επίπεδο και τη συνέπεια της παροχής υπηρεσιών.
- Αναπτύξτε μια πρακτική προοπτική για τις σύγχρονες πρακτικές εργασίας στον τομέα σας.
- Εφαρμόστε ένα Σχέδιο Δράσης στο χώρο εργασίας σας χρησιμοποιώντας τις γνώσεις και τις δεξιότητες που αποκτήθηκαν μέσω του μαθήματος.