Προηγμένες Τραπεζικές Λειτουργίες
London Business Training & Consulting
Πληροφορία κλειδί
Τοποθεσία πανεπιστημιούπολης
London, Ηνωμένο Βασίλειο
Γλώσσες
Αγγλικά
Μορφή μελέτης
Στην Πανεπιστημιούπολη
Διάρκεια
2 εβδομάδες
Βήμα
Πλήρης απασχόληση
Δίδακτρα
Ζητήστε πληροφορίες
Προθεσμία εφαρμογής
Ζητήστε πληροφορίες
Πρωιμότερη ημερομηνία έναρξης
Ζητήστε πληροφορίες
Εισαγωγή
ΣΦΑΙΡΙΚΗ ΕΙΚΟΝΑ
Αυτό το μάθημα εξηγεί τους οδηγούς αριστείας στην παροχή τραπεζικών υπηρεσιών.Εξετάζει τις τραπεζικές εργασίες από τη σκοπιά του πελάτη.
Αυτό το μάθημα καταδεικνύει τη σημασία της κατανόησης του αντίκτυπου της εσωτερικής κουλτούρας στην ποιότητα.Δείχνει γιατί και πώς οι διαδικασίες, ο σχεδιασμός της διαδικασίας και η στρατηγική πρέπει να ευθυγραμμίζονται συνεχώς.
Αυτό το μάθημα καταδεικνύει επίσης πώς η καινοτομία είναι βασικός παράγοντας στις τραπεζικές εργασίες.Εξηγεί γιατί οι τράπεζες πρέπει να προσαρμοστούν στον νέο κόσμο της χρηματοδότησης.
Το μάθημα θα ολοκληρωθεί με μια περίληψη των βασικών σημείων μάθησης, ακολουθούμενη από μια άσκηση σχεδιασμού δράσης με σκοπό να εφαρμόσετε τις γνώσεις και τις δεξιότητες που αποκτήσατε αμέσως μετά την επιστροφή σας στην εργασία.Η υποστήριξη μετά την ολοκλήρωση του μαθήματος είναι επίσης διαθέσιμη σε σχέση με την υλοποίηση του σχεδίου δράσης σας, έως και έξι (6) μήνες μετά την ολοκλήρωση του μαθήματος.
Ημερήσια διάταξη
Αριστεία Τραπεζικών Λειτουργιών
- Τι είναι η λειτουργική αριστεία στον τραπεζικό τομέα;
- Αρχές λειτουργικής αριστείας
- Μοντέλα λειτουργικής αριστείας
- Σχεδιασμός υλοποίησης
Τραπεζικές εργασίες – Η εμπειρία του πελάτη
- Πηγές παραπόνων πελατών
- Δημιουργία προγράμματος βελτίωσης
- Τα οφέλη της δημιουργίας μιας βελτιωμένης εμπειρίας πελάτη
- Διατήρηση της βελτίωσης μέσω της ευκινησίας
Τραπεζικές Λειτουργίες – Πολιτισμός και Συμπεριφορά
- Η πρόκληση της πολιτισμικής αλλαγής
- Συμπεριφορά και ενδυνάμωση
- Η ανάγκη για ηγετική πειθαρχία
- Μια ολοκληρωμένη προσέγγιση για βιώσιμη αλλαγή
Μοντέλα Ποιότητας Υπηρεσιών στην Τραπεζική
- Κρίσιμα στοιχεία της ποιότητας των υπηρεσιών
- Μοντέλα και εργαλεία ποιότητας υπηρεσιών
- Βασικοί Δείκτες Απόδοσης
Τραπεζικές Λειτουργίες – Διακυβέρνηση Διαδικασιών
- Οι ευκαιρίες για βελτίωση
- Εργαλεία συνεχούς βελτίωσης
- Το κόστος επιβεβλημένο
- Δείκτες απόδοσης διαδικασίας
Τραπεζικές εργασίες – Ο ρόλος της καινοτομίας
- Βασικές έννοιες στην καινοτομία
- Πρόσφατες καινοτομίες στον τραπεζικό τομέα
- Καινοτομία προϊόντος
- Ευκίνητη σχεδιαστική σκέψη
Online Banking
- Τάσεις που θα αλλάξουν τον τραπεζικό κλάδο
- Η ανάπτυξη των «μη παραδοσιακών» τραπεζών
- Πράσινη Οικονομική
- Fintech
Agile Banking
- Ευέλικτα μοντέλα λειτουργίας
- Ευκίνητος που εργάζεται σε τράπεζα
- Η ευκίνητη μεταμόρφωση
Ανασκόπηση μαθήματος
- Περίληψη και ανακεφαλαίωση βασικών μαθησιακών στόχων
- Σχεδιασμός Δράσης
Στοχευμένο κοινό
Αυτό το μάθημα είναι κατάλληλο για:
- Τραπεζικό προσωπικό που επιθυμεί/χρειάζεται να διευρύνει/να εμβαθύνει τις γνώσεις του σχετικά με τους παράγοντες που επηρεάζουν τις τραπεζικές εργασίες.
- Όσοι επιθυμούν να αποκτήσουν μια ολοκληρωμένη εικόνα των τραπεζικών εργασιών.
- Διευθυντές που επιθυμούν/χρειάζονται να διευρύνουν/εμβαθύνουν τις γνώσεις τους για τους παράγοντες που επηρεάζουν τις τραπεζικές εργασίες.
Μαθησιακά αποτελέσματα
Με την ολοκλήρωση αυτού του μαθήματος, θα:
- Εκτιμήστε πώς η αριστεία υπηρεσιών είναι η πράξη της υπέρβασης των προσδοκιών των πελατών.
- Κατανοήστε γιατί η εμπειρία πελατών υπερβαίνει την εξυπηρέτηση πελατών.
- Κατανοήστε γιατί η κουλτούρα καθορίζει τη δέσμευση ενός οργανισμού στο επίπεδο και τη συνέπεια της παροχής υπηρεσιών.
- Μάθετε πώς εκτελείται η στρατηγική μέσω αποτελεσματικών και αποδοτικών διαδικασιών.
- Εξετάστε γιατί η καινοτομία είναι τόσο πολύτιμη για τις τράπεζες.
- Κατανοήστε τους βασικούς μοχλούς του νέου κόσμου των τραπεζών.
- Εφαρμόστε ένα Σχέδιο Δράσης στο χώρο εργασίας σας χρησιμοποιώντας τις γνώσεις και τις δεξιότητες που αποκτήθηκαν μέσω του μαθήματος.