Στρατηγικό Μάρκετινγκ
London Business Training & Consulting
Πληροφορία κλειδί
Τοποθεσία πανεπιστημιούπολης
London, Ηνωμένο Βασίλειο
Γλώσσες
Αγγλικά
Μορφή μελέτης
Στην Πανεπιστημιούπολη
Διάρκεια
1 εβδομάδα
Βήμα
Πλήρης απασχόληση
Δίδακτρα
Ζητήστε πληροφορίες
Προθεσμία εφαρμογής
Ζητήστε πληροφορίες
Πρωιμότερη ημερομηνία έναρξης
Ζητήστε πληροφορίες
Εισαγωγή
ΣΦΑΙΡΙΚΗ ΕΙΚΟΝΑ
Οι κορυφαίοι οργανισμοί στον κόσμο αναγνωρίζουν και αναγνωρίζουν ότι οι στρατηγικές μάρκετινγκ μπορούν να προσφέρουν ανταγωνιστικό πλεονέκτημα. Όταν υπάρχει μια προσέγγιση με επίκεντρο το μάρκετινγκ στον σχεδιασμό μάρκετινγκ, μπορούμε να επαναπροσδιορίσουμε τις αξίες που οδηγούν σε επιτυχημένα στρατηγικά σχέδια μάρκετινγκ. Αυτό το μάθημα επικεντρώνεται στην παροχή γνώσης για την καινοτομία, ενώ προσφέρει απόδοση επένδυσης για όλες τις δραστηριότητες μάρκετινγκ.
Το μάθημα θα περιλαμβάνει επίσης μια επίσκεψη σε έναν οργανισμό σχετικό με το μάθημα, ώστε οι εκπρόσωποι να μπορούν να κατανοήσουν πώς λειτουργούν οι σύγχρονοί τους στον πραγματικό κόσμο.
Το μάθημα θα ολοκληρωθεί με μια περίληψη των βασικών σημείων μάθησης, ακολουθούμενη από μια άσκηση σχεδιασμού δράσης με σκοπό την εφαρμογή των γνώσεων και των δεξιοτήτων που αποκτήσατε αμέσως μετά την επιστροφή σας στην εργασία. Η υποστήριξη μετά την ολοκλήρωση του μαθήματος είναι επίσης διαθέσιμη σε σχέση με την υλοποίηση του σχεδίου δράσης σας, έως και έξι (6) μήνες μετά την ολοκλήρωση του μαθήματος.
Ημερήσια διάταξη
Στρατηγική πωλήσεων
- Καθορισμός στόχων μάρκετινγκ
- Δημιουργία Στρατηγικής Μάρκετινγκ
- Τα στοιχεία ενός σχεδίου μάρκετινγκ
- Μοντέλα Μάρκετινγκ και Μελέτες Περιπτώσεων
Έρευνα αγοράς, Analytics και Insight
- Κατανόηση Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Έρευνας
- Τεχνολογικές Θεωρήσεις στην Έρευνα
- Ποσοτική και Ποιοτική Έρευνα
- Ανάλυση τάσεων και επισκόπηση αγοράς
Δημογραφικά, Ψυχολογία Καταναλωτή και Ψυχογραφία
- Συμπεριφορική Οικονομία και Μάρκετινγκ
- Στάσεις, Αξίες και Τρόποι Ζωής
- Η Ψυχολογία του Μάρκετινγκ
- Δημογραφικά στοιχεία και πληροφορίες δεδομένων
Επίσκεψη στο χώρο
- Βιομηχανική επίσκεψη σε αρμόδιο οργανισμό.
- Μια εικόνα για την εσωτερική λειτουργία των εταιρειών.
- Μια ευκαιρία για μάθηση μέσω της αλληλεπίδρασης με τους επαγγελματίες.
Ανασκόπηση μαθήματος
- Περίληψη και ανακεφαλαίωση των βασικών μαθησιακών στόχων
- Σχεδιασμός Δράσης
Στοχευμένο κοινό
Αυτό το μάθημα είναι κατάλληλο για:
- Media Planners και στελέχη μάρκετινγκ
- Διαχειριστές λογαριασμού και Διευθυντές επωνυμίας
- Διευθυντές μάρκετινγκ
- Στελέχη Επιχειρηματικής Ανάπτυξης
Μαθησιακά αποτελέσματα
Με την ολοκλήρωση αυτού του μαθήματος, θα είστε σε θέση:
- Χρησιμοποιήστε αναλυτικά εργαλεία για να βελτιώσετε τη στρατηγική μάρκετινγκ και την αποτελεσματικότητα του οργανισμού.
- Καθοδηγήστε την οργανωτική στρατηγική μάρκετινγκ που επικεντρώνεται στην απόδοση της επένδυσης.
- Προσδιορίστε τα καλύτερα κανάλια μάρκετινγκ και μεθοδολογία για την παροχή άψογων στρατηγικών εκστρατειών μάρκετινγκ.
- Αναπτύξτε μια πρακτική προοπτική για τις σύγχρονες πρακτικές εργασίας στον τομέα σας.
- Εφαρμόστε ένα Σχέδιο Δράσης στο χώρο εργασίας σας χρησιμοποιώντας τις γνώσεις και τις δεξιότητες που αποκτήθηκαν μέσω του μαθήματος.