Μάθημα σχεδιασμού πολυμέσων και παιχνιδιών
Overseas Chinese University
Πληροφορία κλειδί
Τοποθεσία πανεπιστημιούπολης
100號, Ταϊβάν
Γλώσσες
Αγγλικά,
Μορφή μελέτης
Ζητήστε πληροφορίες
Διάρκεια
Ζητήστε πληροφορίες
Βήμα
Ζητήστε πληροφορίες
Δίδακτρα
Ζητήστε πληροφορίες
Προθεσμία εφαρμογής
Ζητήστε πληροφορίες
Πρωιμότερη ημερομηνία έναρξης
Sep 2023
Υποτροφίες
Εξερευνήστε ευκαιρίες για υποτροφίες για να βοηθήσετε στη χρηματοδότηση των σπουδών σας
Εισαγωγή
Το Εκτελεστικό Yuan έχει προγραμματίσει ότι οι αναδυόμενες βιομηχανίες που θα πρέπει να προωθήσει ενεργά η Ταϊβάν στο μέλλον είναι: τουρισμός, βιοτεχνολογία, πράσινη ενέργεια, ιατρική περίθαλψη, εξαιρετική γεωργία και πολιτιστική δημιουργικότητα. έξι αναδυόμενες βιομηχανίες · και επέλεξε την ψηφιακή ζωή ως μία από τις μελλοντικές αναδυόμενες βιομηχανίες της Ταϊβάν. Αναμένεται να οδηγήσει σε αναδυόμενες τεχνολογίες όπως διαδικτυακά πολυμέσα και ψηφιακό περιεχόμενο.
Σύμφωνα με τις πληροφορίες που δημοσιεύθηκαν από την Εθνική Ομάδα Προώθησης Ανάπτυξης Πληροφοριών και Επικοινωνιών του Εκτελεστικού Γιουάν, η βιομηχανία ψηφιακού περιεχομένου της Ταϊβάν περιλαμβάνει οκτώ επιμέρους τομείς, συμπεριλαμβανομένων πέντε βασικών βιομηχανιών και τριών συναφών βιομηχανιών. Οι βασικές βιομηχανίες είναι ψηφιακά παιχνίδια, κινούμενα σχέδια υπολογιστών, ψηφιακός ήχος και βίντεο, ψηφιακές εκδόσεις και συλλογή, Ψηφιακή μάθηση και συναφείς βιομηχανίες είναι υπηρεσίες εφαρμογών για κινητά, υπηρεσίες δικτύου και λογισμικό περιεχομένου.
Εκτός από τις έξι αναδυόμενες βιομηχανίες, το Executive Yuan σχεδιάζει επίσης να είναι μία από τις δέκα βασικές βιομηχανίες υπηρεσιών και η βιομηχανία ψηφιακού περιεχομένου είναι μία από τις βασικές βιομηχανίες της. Μέχρι το 2013, η συνολική αξία παραγωγής της βιομηχανίας ψηφιακού περιεχομένου της Ταϊβάν ήταν περίπου 858,2 δισεκατομμύρια γιουάν, αύξηση περίπου 17,49% σε σύγκριση με εκείνη του 2012. Όσον αφορά τους πέντε μεγάλους βασικούς κλάδους, η κλίμακα της αξίας παραγωγής των μεγάλων βιομηχανιών είναι 319,4 δισεκατομμύρια γιουάν, αύξηση 29,15% σε σχέση με το προηγούμενο έτος, αντιπροσωπεύοντας περίπου το 37,22% του συνολικού κλάδου.
Ως εκ τούτου, το 101, το σχολείο μας ίδρυσε το Τμήμα Σχεδιασμού Πολυμέσων και Παιχνιδιών υπό τη Σχολή Σχεδιασμού και Πληροφοριών, ελπίζοντας να γίνει το λίκνο των ταλέντων με το σχεδιασμό ψηφιακών μέσων που συνδυάζει ταινίες και τηλεοπτικά κινούμενα σχέδια και διαδραστικά παιχνίδια και συνεργάζεται με τη χώρα για την ανάπτυξη του βιομηχανία ψηφιακού περιεχομένου, καλλιέργεια μαθητών για να γίνουν ταλέντα σχεδιασμού με ανθρωπιστική αισθητική, ικανότητα εφαρμογής ψηφιακής τεχνολογίας, κινηματογραφικά και τηλεοπτικά κινούμενα σχέδια, διαδραστικό παιχνίδι, έχουν επίσης φιλελεύθερες ιδιότητες φιλελεύθερων τεχνών και καλή επαγγελματική στάση, μπορούν να εκπληρώσουν τις κοινωνικές ευθύνες, να συμμορφωθούν με τις κοινωνικές αξίες και επίσης Έχουν ενσωμάτωση ψηφιακών μέσων και οπτικό σχεδιασμό Βασικές επαγγελματικές γνώσεις, ταλέντα σχεδιασμού ενοποίησης πολυμέσων που μπορούν να ενσωματωθούν σε διάφορους τομείς και μπορούν να χρησιμοποιήσουν επαγγελματικές δυνατότητες λογισμικού.
Σχετικά με το Σχολείο
Ερωτήσεις
Παρόμοια Μαθήματα
Συνεργάτης στην Εφαρμοσμένη Επιστήμη, Πληροφορική - Διαδραστικά Πολυμέσα
- Philadelphia, Ηνωμένες Πολιτείες
Δίπλωμα στην επικοινωνία πολυμέσων
- Winnipeg, Καναδάς
Δίπλωμα στη Διοίκηση Επιχειρήσεων (με διπλή συγκέντρωση Marketing-Multimedia)
- Winnipeg, Καναδάς