Pearson BTEC Level 7 in Extended Diploma in Strategic Management and Leadership
The College of Central London
Πληροφορία κλειδί
Τοποθεσία πανεπιστημιούπολης
London, Ηνωμένο Βασίλειο
Γλώσσες
Αγγλικά
Μορφή μελέτης
Στην Πανεπιστημιούπολη
Διάρκεια
Ζητήστε πληροφορίες
Βήμα
Πλήρης απασχόληση
Δίδακτρα
Ζητήστε πληροφορίες
Προθεσμία εφαρμογής
Ζητήστε πληροφορίες
Πρωιμότερη ημερομηνία έναρξης
Aug 2023
Υποτροφίες
Εξερευνήστε ευκαιρίες για υποτροφίες για να βοηθήσετε στη χρηματοδότηση των σπουδών σας
Εισαγωγή
Pearson BTEC Level 7 in Extended Diploma in Strategic Management and Leadership
Το Κολλέγιο προσφέρει τώρα το νέο Δίπλωμα στη Διοίκηση Σπουδών που επινοήθηκε από την PEARSON -BTEC, τον μεγαλύτερο οργανισμό απονομής επαγγελματικών βραβείων στο Ηνωμένο Βασίλειο. Αυτό είναι ένα αναγνωρισμένο (μεταπτυχιακό) επιχειρηματικό προσόν στη Βρετανία και είναι ένα επαγγελματικό προσόν από μόνο του. Είναι αποδεκτό ως διαδρομή για ένα MBA. Σε ορισμένες περιπτώσεις απαλλαγή από το πρώτο έτος MBA.
Καθοδήγηση και Μονάδες
Το Pearson BTEC Level 7 in Extended Diploma in Strategic Management and Leadership
Αυτό το προσόν έχει τρεις βασικές μονάδες που υποστηρίζονται από έξι εξειδικευμένες μονάδες που επιλέγονται από ένα ευρύ φάσμα διαθέσιμων μονάδων ειδικών. Αυτό το προσόν διευρύνει και εμβαθύνει τις διαχειριστικές δεξιότητες και γνώσεις των εκπαιδευομένων.
Αυτό είναι ένα ελκυστικό πρόγραμμα για την τριτοβάθμια εκπαίδευση και τους ενήλικες εκπαιδευόμενους που γνωρίζουν ξεκάθαρα τον τομέα απασχόλησης στον οποίο επιθυμούν να εισέλθουν ή στον οποίο επιθυμούν να προχωρήσουν εντός της υπάρχουσας απασχόλησης. Παρέχει επίσης τα κατάλληλα προσόντα για όσους επιθυμούν να αλλάξουν καριέρα ή να εργαστούν στη διοίκηση μετά από μια διακοπή σταδιοδρομίας.
Επαγγελματική αναγνώριση σώματος
Τα Προηγμένα Επαγγελματικά Προσόντα Επιπέδου 7 BTEC στις σπουδές διαχείρισης έχουν αναπτυχθεί με γνώμονα την εξέλιξη της σταδιοδρομίας και την αναγνώριση από επαγγελματικούς φορείς. Είναι σημαντικό οι εκπαιδευόμενοι να αποκομίσουν το μέγιστο όφελος από το πρόγραμμα σπουδών τους.
Προσόντα εισόδου:
Οι μαθητές είναι πιθανό να επωφεληθούν περισσότερο από το πρόγραμμα εάν έχουν τουλάχιστον ένα από τα ακόλουθα:
- Εμπειρία εργασίας σε θέση στρατηγικής διοίκησης
- Πρώτου Πτυχίου (π.χ Επιστημονικές Σπουδές)
- Δίπλωμα BTEC HND (π.χ. σε κλάδους Επιχειρηματικών Σπουδών)
και
- Οι μαθητές πρέπει κανονικά να είναι ηλικίας 21 ετών και άνω.
- Πρέπει να κατέχουν επίπεδο αγγλικής γλώσσας ισοδύναμο με το C1 του CEFR - 6,5 IELTS με ελάχιστο 5,0 σε όλα τα τμήματα. Οι ώριμοι μαθητές (άνω των 21 ετών) ενδέχεται να εξαιρεθούν από ορισμένες από τις παραπάνω απαιτήσεις για λόγους εμπειρίας, αλλά όταν τα αγγλικά δεν είναι η πρώτη γλώσσα, οι μαθητές πρέπει να προσκομίσουν πρόσφατη πιστοποίηση ότι έχουν επιτύχει τουλάχιστον το IELTS 6,5 όπως αναφέρεται παραπάνω.
ΔΟΜΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ:
Βασικές μονάδες - υπάρχουν τρεις βασικές μονάδες, συμπεριλαμβανομένης της ενότητας 3: Έρευνα διαχείρισης
Ενότητες επιλογής - υπάρχουν δεκαέξι ενότητες από τις οποίες οι μαθητές πρέπει να επιλέξουν έξι ενότητες για το BTEC Advanced Professional Diploma.
Βασικές μονάδες
- Ενότητα 1: Προηγμένη Επαγγελματική Ανάπτυξη
- Ενότητα 2: Διαχείριση Αλλαγών σε Οργανισμούς
- Ενότητα 3: Έρευνα Διοίκησης - Έργο και Παρουσίαση
Ειδικές μονάδες
- Ενότητα 4: Στρατηγικός Σχεδιασμός και Εφαρμογή
- Ενότητα 5: Διαχείριση οικονομικών αρχών και τεχνικών
- Ενότητα 6: Σχεδιασμός και Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού
- Ενότητα 7: Διαχείριση στο ευρύτερο περιβάλλον
- Ενότητα 8: Ηγεσία του Οργανισμού σας
- Ενότητα 9: Πολιτισμός Κλιματικές Αξίες
- Ενότητα 10: Έρευνα Διοίκησης
- Ενότητα 12: Διαχείριση Εφοδιαστικής Αλυσίδας
- Ενότητα 13: Ο Διαχειριστής Δημιουργικού
- Ενότητα 14: Διαχείριση Οικονομικών για Στρατηγικούς Διευθυντές
- Ενότητα 15: Διαχείριση εικονικών οργανισμών
- Ενότητα 16: Διαχείριση Πολιτικής Ανθρώπινου Δυναμικού
- Ενότητα 17: Στρατηγική Διοίκηση Μάρκετινγκ
- Ενότητα 18: Ανάπτυξη Στρατηγικής Επικοινωνίας
- Ενότητα 19: Διαχείριση Ποιότητας και Συστημάτων
- Ενότητα 1: ΠΡΟΗΓΜΕΝΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ
Περιγραφή μονάδας
Αυτή η ενότητα έχει σχεδιαστεί για να επιτρέπει στους εκπαιδευόμενους να αναλαμβάνουν την ευθύνη για τις μαθησιακές και αναπτυξιακές τους ανάγκες για την επίτευξη προσωπικών, επαγγελματικών και οργανωτικών στόχων και στόχων. Αυτό θα επιτευχθεί μέσω της ανάλυσης των τρεχουσών δεξιοτήτων και της προετοιμασίας και εφαρμογής προσωπικών σχεδίων ανάπτυξης. Αυτή η ενότητα υπογραμμίζει τη σημασία της αναζήτησης ανατροφοδότησης από άλλους για τη βελτίωση της απόδοσης αναθεωρώντας συνεχώς τις μαθησιακές ανάγκες, καθώς αυτές οι δεξιότητες θα εξοπλίσουν τον εκπαιδευόμενο για μελλοντικές απαιτητικές ευθύνες και εξέλιξη σταδιοδρομίας.
Περιεχόμενο
1. Μέθοδοι για τη βελτίωση των προσωπικών και επαγγελματικών δεξιοτήτων:
Επαγγελματικές δεξιότητες: παροχή συμβουλών και καθοδήγηση για την υποστήριξη του προσωπικού με τις δικές του απαιτήσεις μάθησης και ανάπτυξης, δεξιότητες καθοδήγησης, πολλαπλές εργασίες, ηγετικές δεξιότητες, θεωρίες ηγεσίας π.χ. Adair; στυλ διαχείρισης, στυλ ηγεσίας, συνεχής αυτο-ανάπτυξη για την κάλυψη των απαιτήσεων για επαγγελματικά σώματα του κλάδου, καθοδήγηση και προεδρία συναντήσεων, παροχή αποτελεσματικών παρουσιάσεων.
2. Έλεγχος προσωπικών δεξιοτήτων:
Έλεγχος δεξιοτήτων: προσωπικό προφίλ με χρήση κατάλληλων εργαλείων αυτοαξιολόγησης, ψυχομετρικές δοκιμές, προσωπική ανάλυση SWOT (αναφορά δυνατών, αδυναμιών, εντοπισμός ευκαιριών βελτίωσης ή εξέλιξης σταδιοδρομίας, εντοπισμός απειλών για τέτοια πρόοδο) και αξιολόγηση με βάση τα σχετικά πρότυπα ικανότητας διαχείρισης.
3. Σχέδιο προσωπικής ανάπτυξης:
Προσωπικό σχέδιο ανάπτυξης: μια στρατηγική για την ανάπτυξη ενός σχεδίου, η σημασία της ύπαρξης ενός σχεδίου - για την παροχή μιας συστηματικής ή δομημένης προσέγγισης στις αποφάσεις σχετικά με το τι χρειάζεται να μάθουμε και πώς να σχεδιάσουμε για να το μάθουμε. τον καθορισμό στόχων για τον σχεδιασμό της ζωής και της σταδιοδρομίας.
Ενότητα 2: ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΑΛΛΑΓΗΣ ΣΤΟΥΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥΣ
Περιγραφή μονάδας
Το διάσημο σχόλιο του Alvin Toffler «Υπάρχει μόνο μία σταθερά σήμερα και αυτές οι αλλαγές» έγινε πριν από μερικές δεκαετίες, αλλά τώρα η ίδια η αλλαγή αλλάζει με γρήγορους ρυθμούς. Με μια τέτοια αλλαγή έρχεται η αβεβαιότητα και η ανασφάλεια. Δεν μπορούν πλέον οι οργανισμοί, ακόμη και στον δημόσιο τομέα, όπου η «σταθερή κατάσταση» ήταν πάντα το σύνθημα, να μείνουν πίσω. Όλα αμφισβητούνται όλο και περισσότερο από την αλλαγή. Ως αποτέλεσμα, οι οργανισμοί μπορούν είτε να προχωρήσουν είτε να αφανιστούν.
Περιεχόμενο
1. Φόντο για αλλαγή
Παράγοντες: γραφειοκρατία, ιεραρχία, μηχανιστική έναντι οργανικής, επιστημονική διαχείριση, σχολή ανθρώπινων σχέσεων, φορντισμός. ηλικία γνώσης, περιβαλλοντικές αναταράξεις, προγραμματισμένη και αναδυόμενη αλλαγή, κύκλος ζωής και ανάπτυξη του οργανισμού, προσαρμογή στρατηγικής-δομής, επίσημη έναντι άτυπης οργάνωσης.
2. Συστήματα για την κατανόηση και τη συμμετοχή των άλλων στη διαδικασία της αλλαγής
Συστήματα: ανάλυση ενδιαφερομένων, μοντελοποίηση συστημάτων, συστήματα και υποσυστήματα, μοντελοποίηση μετασχηματισμού εισόδου-εξόδου, διαγράμματα πολλαπλών αιτιών, παράγοντες «τροπικοί», διαμόρφωση.
3. Εφαρμογή μοντέλων για τη διασφάλιση της συνεχούς αλλαγής
Μοντέλα: οργανωτική ανάπτυξη, επανασχεδιασμός επιχειρηματικών διαδικασιών, οργάνωση εκμάθησης, Kaizen, καθυστέρηση και σωστό μέγεθος, οργανισμοί μήτρας, οργανισμοί δικτύου, adhocracy, εικονική οργάνωση, στρατηγικές ώθησης και έλξης, διαχείριση συγκρούσεων, μετασχηματιστική ηγεσία, ενδυνάμωση, προγραμματισμός συμφραζομένων, έκτακτη ανάγκη σχεδίαση
Ενότητα 3: ΕΡΕΥΝΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ
- Περιγραφή έργου και παρουσίασης ενότητας
Ο σκοπός αυτής της ενότητας είναι να παρέχει στους εκπαιδευόμενους την ευκαιρία να ενσωματώσουν όλη τη μάθηση από ολόκληρο το πρόγραμμα. Αυτή η ενότητα, μαζί με την Ενότητα 10: Μέθοδοι Έρευνας Διαχείρισης αναγνωρίζει τη σημασία της αποτελεσματικής διαχείρισης έργων στη σημερινή οικονομία. Το γεγονός ότι υπάρχουν δύο ενότητες για το θέμα αναγνωρίζει την κλίμακα εργασίας που απαιτείται για την ανάπτυξη και υλοποίηση ενός υγιούς έργου. Οι μαθητές μπορούν να παρακολουθήσουν οποιαδήποτε ενότητα χωρίς την άλλη, αλλά μπορεί να θεωρήσουν απαραίτητο να ξεκινήσουν με την Ενότητα 10 πριν ασχοληθούν με αυτήν την ενότητα, εάν δεν έχουν εμπειρία στη μεθοδολογία έρευνας.
Περιεχόμενο
1. Η ανάπτυξη ενός νέου προϊόντος, υπηρεσίας ή διαδικασίας
Ανάπτυξη: καθορισμός του προϊόντος, της υπηρεσίας ή της διαδικασίας, ανάπτυξη επιχειρηματικής υπόθεσης, αιτιολόγηση περίπτωσης, πρωτογενείς και δευτερεύουσες πηγές, επίσημες πηγές, σιωπηρή γνώση, κύκλος ζωής έργου, προστιθέμενη αξία, προσδοκίες αγοράς και πελατών, περιθώρια κέρδους και ευπάθεια, ανάλυση αγοράς.
2. Απαραίτητοι πόροι
Πόροι: οικονομία, αποδοτικότητα και αποτελεσματικότητα, διαστάσεις κόστους - εργασία, εκπαίδευση και ανάπτυξη, υλικά, προμήθειες, οι πηγές τους, ενοικίαση εξοπλισμού, διαμονή ή χώρος, παράδοση, πρόσβαση σε κεφάλαια, γενικά έξοδα, διοίκηση, προϋπολογισμός και ταμειακές ροές, περιθώρια κέρδους, πηγές και αξιολόγηση της κατάρτισης και της ανάπτυξης, προγραμματισμός εργατικού δυναμικού, ανάλυση κόστους-οφέλους, παράγοντες έκτακτης ανάγκης
3. Υλοποίηση του προϊόντος, της υπηρεσίας ή της διαδικασίας και τα μέτρα παρακολούθησης και αξιολόγησης της επιτυχίας
Υλοποίηση: δοκιμές αγοράς ή πιλοτικές δοκιμές, ηγεσία, ανάθεση και κίνητρα, δημιουργία ομάδας, ανάλυση σταδίων, ανάπτυξη προδιαγραφών, διάγραμμα Gantt, μοντελοποίηση PERT/CPA, ποιοτικός έλεγχος και ανάλυση, διαχείριση συνολικής ποιότητας, αλυσίδα ποιότητας, γραφήματα ορόσημων, έλεγχος, ολοκλήρωση και διαπραγματευτικοί ρόλοι .
ΕΝΟΤΗΤΑ 4: ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΗ
Περιγραφή μονάδας
Αυτή η ενότητα μαζί με την Ενότητα 11: Στρατηγική Επισκόπηση αναγνωρίζει τη σημασία της αποτελεσματικής πρόβλεψης και σχεδιασμού στην τρέχουσα παγκόσμια οικονομία. Οι οργανισμοί πρέπει να είναι προορατικοί, με την κατεύθυνσή τους να καθορίζεται από λογική ανάλυση. Δεν είναι πάντα δυνατός ο ακριβής υπολογισμός των μελλοντικών γεγονότων, αλλά χωρίς καμία αίσθηση προόδου, είναι εύκολο να χαθεί η ανταγωνιστικότητα, η θέση στην αγορά και η πίστη των πελατών. Είναι πιο σωστό να ξεκινήσετε με αυτή τη μονάδα πριν αντιμετωπίσετε τη Μονάδα 11.
Περιεχόμενο
1. Στρατηγική διαχείρισης
Στρατηγική διαχείρισης: επανεξέταση επιλογών. ελκυστικότητα για τα ενδιαφερόμενα μέρη· συμμετοχή των ενδιαφερομένων. κριτήρια για την κρίση των επιλογών· Μελέτες σκοπιμότητας· εκτίμηση κινδύνου· επανεξέταση πρόσθετου πρόσφατου υλικού· ανάλυση κόστους-οφέλους; συνέπεια με τις οργανωτικές αξίες· επιπτώσεις στη θέση και το μερίδιο αγοράς· δαπάνες και επενδύσεις· κοστη ΕΥΚΑΙΡΙΑΣ; σχεδιασμός σεναρίου.
2. Όραμα, αποστολή, στόχοι και μέτρα
Όραμα έναντι αποστολής: βασικές οργανωτικές αξίες π.χ. ηθική, πολιτιστική, περιβαλλοντική, κοινωνική και επιχειρηματική· ανάπτυξη, κέρδος, προσανατολισμός προς τον πελάτη, προσδοκία εργατικού δυναμικού, στυλ διαχείρισης Στόχοι και μέτρα: στόχοι SMART(ER). επιχειρηματική ηθική? ευαισθητοποίηση; προώθηση καλών πρακτικών· μοντελοποίηση? συμμετοχή των ενδιαφερομένων. διαχείριση της διαφορετικότητας· πνευματικά και πολιτιστικά θέματα· περιβαλλοντικές εκτιμήσεις
3. Εφαρμογή της στρατηγικής
Σχεδιασμός: απόκτηση γενικής οργανωτικής συμφωνίας, οργανωτική ανάπτυξη, χρονοδιάγραμμα υλοποίησης, επανασχεδιασμός επιχειρηματικών διαδικασιών, διαχείριση βάσει στόχων, σχεδιασμός δράσης, αξιολόγηση απόδοσης, δομή και στρατηγική προσαρμογή, ανάπτυξη πολιτικής, συστήματα επικοινωνίας, κατευθυντήριες γραμμές, εστίαση και αναπροσαρμογή, σχεδιασμός έκτακτης ανάγκης , συστήματα ελέγχου παρακολούθησης και αξιολόγησης, διαδικασίες διάδοσης και κλιμάκωσης.
ΕΝΟΤΗΤΑ 5: ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΑΡΧΩΝ ΚΑΙ ΤΕΧΝΙΚΩΝ
Περιγραφή μονάδας
Αυτή η ενότητα είναι η πρώτη από τις δύο που παρέχουν στους εκπαιδευόμενους μια βάση στις οικονομικές αρχές και τεχνικές που σχετίζονται με τη διαδικασία στρατηγικής διαχείρισης. Σε αυτή την ενότητα, η εστίαση είναι στη διαχείριση του κόστους μέσω της χρήσης διαδικασιών πρόβλεψης, εκτίμησης και χρηματοοικονομικής αναφοράς. Ο κύριος στόχος είναι να παρέχει στους εκπαιδευόμενους τα εργαλεία και την εμπιστοσύνη για να εφαρμόσουν, να αναλύσουν και να αξιολογήσουν τις οικονομικές πληροφορίες. Αυτό θα ενισχύσει τις δεξιότητές τους στη λήψη αποφάσεων μέσω της χρήσης και επικύρωσης τεχνικών πρόβλεψης και της εξέτασης των οικονομικών καταστάσεων.
Περιεχόμενο
1. Πρόβλεψη
Πρόβλεψη: πρόβλεψη κόστους, προβλέψεις ταμειακών ροών, τεχνικές πρόβλεψης γραφήματος διασποράς, χρονοσειρές, γραμμική παλινδρόμηση, πρόβλεψη και κινήσεις τιμών, χρήση δεικτών, περιορισμοί αριθμών δεικτών, προβλήματα πρόβλεψης, συστάσεις. Κεφάλαια: πηγές, υποστηρικτικές προτάσεις για την απόκτηση κεφαλαίων εσωτερικά και εξωτερικά, δείκτες μόχλευσης, η επίδραση διαφορετικών τύπων χρηματοδότησης στην αντίληψη των μετόχων και της αγοράς, επιλογή κατάλληλων πηγών κεφαλαίων για διαφορετικά έργα, σύγκριση κόστους.
2. Τεχνικές χρηματοοικονομικής αξιολόγησης
Επένδυση: ορισμός, δαπάνες κεφαλαίου και εσόδων, τύποι και αλληλεπίδραση με τον κίνδυνο, ανάλυση ευαισθησίας Εκτίμηση επενδύσεων: λογιστικό ποσοστό απόδοσης. περίοδος αποπληρωμής και ταμειακές ροές, προεξοφλημένες ταμειακές ροές - καθαρή παρούσα αξία και εσωτερικός συντελεστής απόδοσης, διαχρονική αξία του χρήματος και πρόβλεψη για πληθωρισμό σε χρήμα και πραγματικούς συντελεστές έκπτωσης, φορολογία και εκτίμηση έργων, μετα-έλεγχος. Προϋπολογισμός κεφαλαίων του δημόσιου τομέα: κοινωνικό και ηθικό κόστος και οφέλη και χρήση της ανάλυσης κόστους-οφέλους
3. Οικονομικές καταστάσεις
Δηλώσεις: εκτιμήσεις και παραδοχές σχετικά με το λογαριασμό αποτελεσμάτων, ισολογισμό και κατάσταση ταμειακών ροών, χρήση υπολογιστικών φύλλων στον χρηματοοικονομικό σχεδιασμό, ελέγχους οικονομικών πόρων και χρήση ισοσκελισμένων καρτών βαθμολογίας - Kaplan και Norton
Χρηματοοικονομικοί δείκτες: απασχόληση χρηματοοικονομικών δεικτών εσωτερικά και εξωτερικά, χρηματοοικονομικά προφίλ επιχειρήσεων, υπολογισμός βασικών σχέσεων που αντικατοπτρίζουν τη ρευστότητα, την αποτελεσματικότητα και την κερδοφορία της επιχείρησης
ΕΝΟΤΗΤΑ 6: ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ
Περιγραφή μονάδας
Αυτή η ενότητα θα επιτρέψει στους εκπαιδευόμενους να εστιάσουν στη γνώση, την κατανόηση και τις δεξιότητες που είναι απαραίτητες για τον σχεδιασμό και την ανάπτυξη του ανθρώπινου δυναμικού ενός οργανισμού (HR). Οι μαθητές θα ερευνήσουν τον ρόλο της λειτουργίας HR, θα αναλύσουν τις μεθόδους σχεδιασμού και ανάπτυξης ανθρώπινου δυναμικού και πώς συμβάλλουν στους οργανωτικούς στόχους και απαιτήσεις και θα αναλύσουν βελτιώσεις απόδοσης.
Περιεχόμενο
1. Διαχείριση Ανθρώπινου Δυναμικού (HRM)
Διαχείριση ανθρώπινου δυναμικού: ορισμός, χαρακτηριστικά προσέγγισης ανθρώπινου δυναμικού, μοντέλα ανθρώπινου δυναμικού π.χ. μοντέλο έκτακτης ανάγκης, μοντέλο βέλτιστων πρακτικών, πλαίσιο Harvard, Guest, Patterson; βασικές δραστηριότητες ανθρώπινου δυναμικού, διαχείριση ανθρώπινου δυναμικού και ανθρώπινου δυναμικού, συμβουλευτικές υπηρεσίες ανθρώπινου δυναμικού Λειτουργία ανθρώπινων πόρων (HR): ο ρόλος του επαγγελματία HR, μοντέλα ρόλων διαχείρισης ανθρώπινου δυναμικού π.χ. Legge, Tyson και Fell. δραστηριότητες π.χ. καθοδήγηση, συμβουλές, παροχή υπηρεσιών, αναδιάταξη και επανατοποθέτηση, διαδικασίες και διαδικασίες απόλυσης, οργανωτικοί και νομικοί περιορισμοί, ενσωμάτωση σε διαφορετικούς οργανωτικούς στόχους, αξιολόγηση της λειτουργίας HR.
2. Σχεδιασμός και ανάπτυξη ανθρώπινου δυναμικού
Σχεδιασμός ανθρώπινου δυναμικού: λειτουργίες και ρόλοι σχεδιασμού ανθρώπινου δυναμικού, διαδικασίες και μέθοδοι πρόσληψης και επιλογής π.χ. καθορισμός απαιτήσεων, προσεγγίσεις διαφήμισης, μέθοδοι επιλογής, συνεντεύξεις, αξιολόγηση της αποτελεσματικότητας των διαδικασιών πρόσληψης και επιλογής, νομοθεσία σχετικά με τις προσλήψεις και την επιλογή.
3. Απόδοση
Απόδοση: απόδοση - μέθοδοι παρακολούθησης π.χ. αξιολόγηση απόδοσης, διαδικασίες και τεχνικές αξιολόγησης, διαδικασίες βελτίωσης, διαχείριση ανταμοιβής π.χ. σκοπός και μέθοδοι αξιολόγησης της εργασίας, παράγοντες που καθορίζουν την αμοιβή· κίνητρα και ικανοποίηση από την εργασία, στρατηγικές για την αντιμετώπιση της χαμηλής απόδοσης π.χ. πειθαρχία και διαδικασίες παραπόνων.
ΕΝΟΤΗΤΑ 7: ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΣΤΟ ΕΥΡΥΤΕΡΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
Περιγραφή μονάδας
Η αύξηση της τεχνολογίας των πληροφοριών και των επικοινωνιών, η επακόλουθη παγκοσμιοποίηση των αγορών και του ανταγωνισμού και η ανάγκη σεβασμού της σημερινής πιο ποικιλόμορφης κοινωνίας σημαίνει ότι οι οργανισμοί πρέπει να διασφαλίσουν ότι έχουν μεγαλύτερη επίγνωση του ευρύτερου περιβάλλοντος. Οι διευθυντές πρέπει να ενδιαφέρονται πολύ περισσότερο για τις πολιτιστικές, ηθικές, ηθικές, πνευματικές και περιβαλλοντικές επιπτώσεις των δραστηριοτήτων τους, για να διασφαλίσουν ότι αυτές δεν προκαλούν σύγκρουση στη σφαίρα των εργασιών τους. Επιπλέον, οι διευθυντές πρέπει να γνωρίζουν την τρέχουσα και αναπτυσσόμενη εθνική και ευρωπαϊκή νομοθεσία.
Περιεχόμενο
1. Οι ευρύτερες επιπτώσεις και επιπτώσεις της ευρωπαϊκής και παγκόσμιας ολοκλήρωσης στους οργανισμούς
Ευρωπαϊκή και παγκόσμια ολοκλήρωση: εταιρική κοινωνική ευθύνη, ανθρώπινα δικαιώματα, εταιρικές αξίες, διεθνείς θεσμοί - Παγκόσμια Τράπεζα, ΔΝΤ, GATT, ΠΟΕ, ΟΟΣΑ, πολιτισμικός ιμπεριαλισμός και ηγεμονία, κυριαρχία, εντατικοποίηση και «αλληλεπίδραση», απορρύθμιση, τεχνολογικός ντετερμινισμός, εμπλοκή και περιθωριοποίηση , άμεσες ξένες επενδύσεις, πολυεθνικές και πολυεθνικές εταιρείες, βασικές και περιφερειακές οικονομίες, εταιρική διακυβέρνηση.
2. Το εύρος και οι επιπτώσεις της περιβαλλοντικής νομοθεσίας, των οδηγιών και των κατευθυντήριων γραμμών και των διαδικασιών που πρέπει να υιοθετήσουν οι οργανισμοί Περιβαλλοντική νομοθεσία: ευρωπαϊκή νομοθεσία, Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο, νομοθεσία για την κινητικότητα στην εργασία, παροχή εκπαίδευσης και κατάρτισης, Επενδυτές σε ανθρώπους, Διαδικασίες LSE: πράσινη συζήτηση, βιοποικιλότητα , υποβάθμιση περιβάλλοντος, αποκεντρωμένη διαχείριση, οικολογικός έλεγχος και λογιστική, θεωρία οικολογικού εκσυγχρονισμού, εξωτερικές επιδράσεις.
3. Τα κοινωνικο-πολιτισμικά, ηθικά και ηθικά ζητήματα που επηρεάζουν τους οργανισμούς στο τρέχον οικονομικό περιβάλλον να καθιερώσουν και να εφαρμόσουν καλές πρακτικές
Κοινωνικά, πολιτιστικά, ηθικά και ηθικά ζητήματα και εφαρμογή καλών πρακτικών: διαχείριση της διαφορετικότητας, δημιουργία προφίλ εργατικού δυναμικού, ίσες ευκαιρίες, νομοθεσία για τις ίσες ευκαιρίες, αξιοπρέπεια στο χώρο εργασίας, πολυπολιτισμικότητα, ρατσισμός, παρενόχληση, εκφοβισμός και καταγγελίες, ιδιωτικότητα, εμπιστευτικότητα, συμβάσεις απασχόλησης και σιωπηρών όρων, στερεότυπα και επισήμανση, πολιτική ορθότητα, προκατάληψη, εθνικότητα, αναπηρία, άμεσες και έμμεσες διακρίσεις, «γυάλινη οροφή», θεσμικός ρατσισμός, θετική δράση, πολιτικά δικαιώματα, Χάρτης του Πολίτη, ηθικές επιταγές, ακαμψία αξίας, ενδυνάμωση, άγχος , στυλ διαχείρισης, ισορροπημένοι τρόποι ζωής, παροχή παιδικής μέριμνας, πρότυπα επαγγελματικής εκπαίδευσης και κατάρτισης, συμμετοχή εργαζομένων, συνταξιοδοτικές πολιτικές.
ΕΝΟΤΗΤΑ 8: ΗΓΕΣΙΑ ΤΟΥ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ ΣΑΣ
Περιγραφή μονάδας
Αυτή η ενότητα δίνει στους μαθητές μια εικόνα για την τρέχουσα σκέψη σχετικά με την ηγεσία από την οπτική γωνία του οργανισμού. Σε ένα ταχέως μεταβαλλόμενο εργασιακό περιβάλλον, η έμφαση δίνεται στις μελέτες των τελευταίων δέκα ετών και όχι στα παραδοσιακά μοντέλα ηγεσίας. Οι εκπαιδευόμενοι θα εξετάσουν το εύρος των ικανοτήτων και των στυλ επιτυχημένων ηγετών, τη σημασία του πλαισίου στο οποίο υπάρχει ηγεσία και πώς οι οργανισμοί μπορούν να προγραμματίσουν να ανταποκριθούν στις τρέχουσες και μελλοντικές απαιτήσεις τους για ηγεσία. Αν και η ενότητα λαμβάνει την προοπτική του οργανισμού, παρέχει γνώσεις που μπορούν να συμβάλουν στην ανάπτυξη των ηγετικών τους δεξιοτήτων από τους μαθητές. Η μονάδα προσφέρει επίσης την ευκαιρία ανάπτυξης αναλυτικών και μακροπρόθεσμων δεξιοτήτων σχεδιασμού.
Περιεχόμενο
1. Τρέχουσες θεωρίες και μοντέλα ηγεσίας και η εφαρμογή τους σε διαφορετικές υποδιαιρέσεις, οργανισμούς, βιομηχανίες και τομείς Θεωρίες, μοντέλα και στυλ: καθολικές θεωρίες όπως η Μετασχηματιστική Ηγεσία, η Συναλλακτική Ηγεσία (Bennis, Bass), η Χαρισματική Ηγεσία (Conger and Kanungo, Shamir, House and Arthur, 1994), Επίπεδο 7 Leadership (Collins, 2001) Θεωρίες καταστάσεων: π.χ. Τρισδιάστατη Θεωρία Ηγεσίας (Yukl, 2004)
2. Τρέχουσες και μελλοντικές απαιτήσεις
Τρέχουσες και μελλοντικές απαιτήσεις ηγεσίας: γενικές προκλήσεις π.χ
3. Προτάσεις για την ανάπτυξη της ηγεσίας
Προτάσεις για ανάπτυξη ηγεσίας: διαφορετικές μέθοδοι ανάπτυξης ηγετών: μαθήματα κατάρτισης, καθοδήγηση, καθοδήγηση, πανεπιστήμια των ίδιων των εταιρειών, μάθηση δράσης, συνεργασίες με βασικούς ακαδημαϊκούς, αλλαγή μεθοδολογίας σε προγράμματα ανάπτυξης ηγεσίας, ανάπτυξη ηγετών έναντι στρατολόγησης όπως απαιτείται. μοντέλο για την αξιολόγηση μελλοντικών απαιτήσεων ηγεσίας, όπως ο Οδηγός βέλτιστων πρακτικών CEML για οργανισμούς και η συνοδευτική εργαλειοθήκη
ΕΝΟΤΗΤΑ 9: ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ ΚΛΙΜΑΤΙΚΕΣ ΑΞΙΕΣ
Περιγραφή μονάδας
Αυτή η ενότητα εστιάζει στην κρίσιμη σημασία της κατανόησης του πολιτισμού και του κλίματος σε ένα παγκοσμιοποιημένο, ποικιλόμορφο και επανειλημμένα αναδιαρθρούμενο εργασιακό περιβάλλον. Η ενότητα διερευνά πολιτιστικά θέματα σε εθνικό και οργανωτικό επίπεδο και τις διαφορές μεταξύ πολιτισμού, κλίματος και αξιών. Η ενότητα διερευνά επίσης πώς ένας διευθυντής μπορεί να αλληλεπιδράσει αποτελεσματικά σε διαφορετικά πολιτισμικά περιβάλλοντα και να επηρεάσει την ανάπτυξη μιας επιθυμητής οργανωτικής κουλτούρας.
Περιεχόμενο
1. Εθνικές και οργανωτικές κουλτούρες και επίτευξη των οργανωτικών στόχων
Πολιτισμός: πολιτισμός ως κοινές αξίες, πρακτικές και έθιμα, ορισμοί οργανωτικών και εθνικών πολιτισμών, κουλτούρα σε ανοδικά επίπεδα, υποκουλτούρες, επαγγελματικές κουλτούρες, οργανωτική κουλτούρα, βιομηχανική κουλτούρα, εθνική και υπερεθνική κουλτούρα. πρότυπα πολιτισμού π.χ. Implicit-explicit παράγοντες του Trompenaars, τρία επίπεδα Schein
2. Αποτελεσματική επικοινωνία με τα ενδιαφερόμενα μέρη
Αποτελεσματική επικοινωνία: στρατηγικές, ανάπτυξη αυτογνωσίας για τη δική και οργανωσιακή κουλτούρα, οφέλη διαφορετικού εργατικού δυναμικού, προγράμματα επιπολιτισμού, δεξιότητες διαπολιτισμικής επικοινωνίας.
Ενδιαφερόμενα μέρη: πελάτες, καταναλωτές, εργαζόμενοι, μέτοχοι, κυβερνήσεις, κοινότητες, επιχειρηματικές συνεργασίες και συμμαχίες - η αυξανόμενη ανάγκη συνεργασίας με άτομα από διαφορετικές πολιτιστικές ομάδες (συμπεριλαμβανομένων πεποιθήσεων, αξιών, εθίμων και γλώσσας)
3. Οργανωτικές αξίες
Αξίες: αξίες ή βασικές αξίες ως μέρος της οργανωσιακής κουλτούρας, κρίση ηθικής στις επιχειρήσεις και η νέα έμφαση στην ηγεσία αξίας - πλαίσιο για την ανάπτυξη και υποστήριξη ισχυρών εταιρικών βασικών αξιών.
Κλίμα: πώς ορίζεται το κλίμα, διαφορά μεταξύ κλίματος και πολιτισμού, βασικές πτυχές του οργανωσιακού κλίματος π.χ. ευελιξία, υπευθυνότητα, πρότυπα, ανταμοιβές, σαφήνεια, δέσμευση ομάδας, αντίκτυπος των πρακτικών διαχείρισης στο κλίμα.
ΕΝΟΤΗΤΑ 10: ΜΕΘΟΔΟΙ ΕΡΕΥΝΑΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ
Περιγραφή μονάδας
Αυτή η ενότητα έχει σχεδιαστεί για να εισάγει τους μαθητές στις τεχνικές και τις μεθόδους που απαιτούνται κατά τη διεξαγωγή επίσημης έρευνας. Η μονάδα απευθύνεται σε ποικίλες μεθοδολογίες έρευνας και προσφέρει την ευκαιρία να πραγματοποιηθεί έρευνα παρεμβάσεως ή δράσης. Οι εκπαιδευόμενοι θα πρέπει να παράγουν μια πρόταση έργου βασισμένη σε ανεξάρτητη έρευνα σε έναν τομέα επαγγελματικής επιχειρηματικής πρακτικής που τους ενδιαφέρει και θα προσθέσει στην επαγγελματική τους ανάπτυξη. Όπου χρειάζεται, οι εκπαιδευόμενοι μπορούν να συνδέσουν τα αποτελέσματα αυτής της ενότητας με εκείνα από μονάδες που ασχολούνται με την υλοποίηση του έργου.
Περιεχόμενο
1 Ερευνητική πρόταση
Μεθοδολογίες έρευνας: παρέμβαση, μη παρέμβαση, έρευνα δράσης Υπόθεση: ορισμός, καταλληλότητα, δεξιότητες και γνώσεις που πρέπει να αποκτηθούν, στόχοι, στόχοι, όροι αναφοράς, διάρκεια, ηθικά ζητήματα.
Σχέδιο δράσης: σκεπτικό για την ερώτηση ή την υπόθεση της έρευνας, ημερομηνίες εργασιών, ημερομηνίες ανασκόπησης, διαδικασία παρακολούθησης/αναθεώρησης, στρατηγική.
2 Έρευνα
Πρωτοβάθμια: ερωτηματολόγια - τύπος, διάταξη, διανομή, πρωτότυπα ερευνητικά δεδομένα που συγκεντρώθηκαν από τον εκπαιδευόμενο. συνεντεύξεις, επιλογή συνεντευξιαζόμενων, προκατάληψη, επαλήθευση δεδομένων, χρόνος, τόπος, στυλ. συνεντεύξεις - προετοιμασία, μορφή, στυλ, ηχογράφηση.
Δευτερεύον: π.χ. βιβλία, περιοδικά, αναζήτηση βιβλιοθήκης, χρήση πληροφορικής, διαδίκτυο, μέσα. Ποιοτική ανάλυση δεδομένων: ερμηνεία μεταγραφών και εγγραφών, τεχνικές κωδικοποίησης, κατηγοριοποίηση, σχέσεις, τάσεις, διαδικασίες, χρήση υπολογιστών. παρουσίαση δεδομένων και πληροφοριών.
Ποσοτική ανάλυση δεδομένων: κωδικοποίηση/τιμές, χειροκίνητες/ηλεκτρονικές μέθοδοι, εξειδικευμένο λογισμικό. παρουσίαση δεδομένων, π.χ. Διαγράμματα ράβδων/πίτας, γραφήματα, στατιστικοί πίνακες. σύγκριση μεταβλητών, τάσεις, πρόβλεψη.
3 Παρουσίαση και αξιολόγηση
Παρουσίαση: π.χ. επίσημη γραπτή μορφή, με ζωντανή φωνή ή προφορική παρουσίαση, διαγραμματικά ή γραφικά σχήματα.
Μεθοδολογία: παρουσίαση, π.χ. IT, ήχος, οπτικά βοηθήματα, χρόνος, ρυθμός. κριτική παράδοσης των μεθόδων που χρησιμοποιούνται στη μελέτη, συστάσεις, π.χ. χρησιμοποιώντας τα ευρήματα, προτάσεις για το μέλλον, τομείς για μελλοντική έρευνα.
Αξιολόγηση: προγραμματισμός, στόχοι, εστίαση, οφέλη, δυσκολίες.
Κριτήρια: σκοπός, επεξεργασία, μορφή, επιτυχία αλληλουχίας, κριτική ανάλυση, συζήτηση αποδεικτικών στοιχείων και ευρημάτων.
ΕΝΟΤΗΤΑ 11: ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΑΝΑΘΕΩΡΗΣΗ
Περιγραφή μονάδας
Αυτή η ενότητα μαζί με την Ενότητα 4: Στρατηγικός Σχεδιασμός και Εφαρμογή βοηθά τους μαθητές να αναγνωρίσουν τη σημασία της αποτελεσματικής πρόβλεψης και σχεδιασμού στην τρέχουσα παγκόσμια οικονομία. Οι οργανισμοί πρέπει να είναι προορατικοί με την κατεύθυνση που καθορίζεται από τη λογική ανάλυση. Δεν είναι πάντα δυνατός ο υπολογισμός μελλοντικών γεγονότων, αλλά χωρίς καμία αίσθηση προόδου, είναι εύκολο να χαθεί η ανταγωνιστικότητα, η θέση στην αγορά και η πίστη των πελατών.
Περιεχόμενο
1 Βραχυπρόθεσμοι και μακροπρόθεσμοι περιβαλλοντικοί παράγοντες
Περιβαλλοντικοί παράγοντες: οι ανάγκες και οι προσδοκίες των ομάδων πελατών, των μετόχων, των προμηθευτών και των υπεργολάβων, του εργατικού δυναμικού και της κοινότητας στο σύνολό της, επανεξέταση της επιτυχίας και της κατεύθυνσης των ανταγωνιστών και του κλάδου της αγοράς στο σύνολό της, επιπτώσεις πιθανών αλλαγών που ενδέχεται να συμβούν μακροπρόθεσμα - στην πολιτική και τη νομοθεσία, στην τεχνολογία, στο σχεδιασμό προϊόντων, στις τάσεις και προσδοκίες, χρήση εξωτερικών ερευνών και στατιστικών στοιχείων, χρήση κατάλληλων εργαλείων, ανάλυση SWOT, ανάλυση STEEP, έρευνα αγοράς, πρωτογενείς και δευτερεύουσες πληροφορίες, καταγγελίες πελατών και ανατροφοδότηση, σκοπιμότητα.
2 Υπάρχουσες επιχειρηματικές στρατηγικές, πολιτικές και σχέδια
Επιχειρηματικές στρατηγικές: χρήση κατάλληλων εργαλείων - ανάλυση αλυσίδας αξίας, πέντε δυνάμεις του Porter, μήτρα ανάπτυξης-μεριδίου της Βοστώνης κ.λπ., εσωτερικές έρευνες και στατιστικά στοιχεία, διάρκεια ζωής προϊόντος, στρατηγική μετατόπιση, μερίδιο αγοράς, μέτρα παρακολούθησης και αξιολόγησης, μη υλοποιημένη και αναδυόμενη στρατηγική, κύκλος ζωής ανάλυση, επιπτώσεις της παγκοσμιοποίησης, βιώσιμο ανταγωνιστικό πλεονέκτημα, στρατηγικές τιμολόγησης, ανάλυση πόρων, οικονομίες κλίμακας και πεδίου, βασικές δεξιότητες και ικανότητες, ανάλυση οργανωσιακής κουλτούρας, ισορροπία αγοράς, καμπύλες εμπειρίας, συγκριτική ανάλυση.
3 Επιλογές στρατηγικού σχεδιασμού
Στρατηγικός σχεδιασμός: Στρατηγικές Ansoff, κάθετη, προς τα πίσω και προς τα εμπρός ολοκλήρωση, οριζόντια ολοκλήρωση, διαφοροποίηση, ηγεσία κόστους, αναδυόμενες στρατηγικές Mintzberg, ηγεσία και διαφοροποίηση, στρατηγική συμμαχία, συγχώνευση, απόκτηση, ανταγωνιστικές στρατηγικές, στρατηγική βάσει αξίας, στρατηγική έκτακτης ανάγκης, εξειδικευμένη αγορά, κατάτμηση της αγοράς, προστιθέμενη αξία, μερίδιο αγοράς.
ΕΝΟΤΗΤΑ 12: ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗΣ ΑΛΥΣΙΔΑΣ
Περιγραφή μονάδας
Ο στόχος αυτής της ενότητας είναι να παρέχει κατανόηση των στρατηγικών, συστημάτων, πολιτικών, διαδικασιών και τεχνικών που εμπλέκονται στη διαχείριση της εφοδιαστικής αλυσίδας. Η ενότητα θα βοηθήσει τους εκπαιδευόμενους να κατανοήσουν την εξέλιξη της διαχείρισης της εφοδιαστικής αλυσίδας και τις στρατηγικές που αναπτύσσουν οι οργανισμοί για να διατηρήσουν αποτελεσματικές σχέσεις προμηθευτών. Η ενότητα δίνει στους εκπαιδευόμενους την ευκαιρία να αξιολογήσουν την αυξανόμενη συμβολή της στους επιχειρηματικούς στόχους. Η ενότητα εξετάζει επίσης πώς οι επιχειρηματικές λύσεις ηλεκτρονικής αλυσίδας εφοδιασμού συμβάλλουν στην ενοποίηση της αλυσίδας εφοδιασμού για ανταγωνιστικό πλεονέκτημα.
Περιεχόμενο
1 Εξέλιξη της διαχείρισης της εφοδιαστικής αλυσίδας (SCM)
Ανάπτυξη: διαχείριση φυσικής διανομής, διαχείριση υλικών, διαχείριση logistics και SCM (ανοδική και κατάντη).
Έννοιες: διαχείριση ζήτησης και προσφοράς, μοντέλα ώθησης και έλξης, προγραμματισμός πόρων επιχειρήσεων (ERP), απόθεμα διαχειριζόμενο από προμηθευτές (VMI), αποτελεσματική απόκριση καταναλωτή (ECR), αλυσίδες αξίας, λιτή προσφορά, παγκόσμια SCM, συμβολή στους επιχειρηματικούς στόχους.
2. Στρατηγικές που χρησιμοποιούνται για την ανάπτυξη και τη διατήρηση αποτελεσματικών σχέσεων προμηθευτών
Διαφορετικοί τύποι σχέσεων: π.χ. αντιπάλους, αναπτυξιακές, συνεργατικές και στρατηγικές συμμαχίες, ανάπτυξη προμηθευτών, e-tailing, επιχείρηση σε επιχείρηση, επιχείρηση προς καταναλωτή, διαμεσολάβηση και αποδιαμεσολάβηση.
Δίκτυα: ενώσεις προμηθευτών, κλιμάκωση προμηθευτών, οργανωτικά δίκτυα, προσωπικά δίκτυα, δημοπρασίες.
3. Πώς οι εφαρμογές που βασίζονται στο διαδίκτυο συμβάλλουν στην πλήρη ενοποίηση της εφοδιαστικής αλυσίδας
Επιμέρους στοιχεία: χρήση ενδοδικτύων και εξωδικτύων στη δημιουργία αλυσίδων αξίας για οργανισμούς που συνδέονται στην αλυσίδα εφοδιασμού, επεξεργασία παραγγελιών, EDI που βασίζεται στο διαδίκτυο, συστήματα παρακολούθησης.
4. Συστήματα, πολιτικές και διαδικασίες
Διαφορετικές εφαρμογές για μειώσεις κόστους και εξυπηρέτηση πελατών: συμπίεση χρόνου, εκπλήρωση ζήτησης, συνολικό κόστος μείωσης ιδιοκτησίας.
ΕΝΟΤΗΤΑ 13: Ο ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ
Περιγραφή μονάδας
Αυτή η ενότητα ασχολείται με τη δημιουργικότητα και την καινοτομία. Οι καινοτόμοι άνθρωποι γενικά αμφισβητούν το status quo και αναζητούν μια ποικιλία επιλογών, επιδεικνύοντας περιέργεια να μάθουν και να δοκιμάσουν νέα πράγματα και να δημιουργήσουν και να αναγνωρίσουν ευφάνταστες λύσεις. Οι καινοτόμοι αναλαμβάνουν υπολογισμένους και διαχειριζόμενους κινδύνους, έχοντας διδαχθεί από την εμπειρία και αναλογιστούν τις εμπειρίες τους, χρησιμοποιώντας τους για να ενημερώσουν για μελλοντικές δράσεις. Θέτουν απαιτητικούς αλλά εφικτούς στόχους και ανταποκρίνονται θετικά και δημιουργικά σε αποτυχίες. Είναι σημαντικό ότι προβλέπουν πιθανά σενάρια που βασίζονται σε ρεαλιστική ανάλυση των τάσεων και των εξελίξεων και αναζητούν και ενεργούν σε νέες ευκαιρίες. Οι καινοτόμοι είναι ευφάνταστοι και δημιουργικοί. Η ενότητα επιδιώκει να παρέχει στους εκπαιδευόμενους τις γνώσεις και τις δεξιότητες ώστε να είναι αποτελεσματικοί καινοτόμοι.
Περιεχόμενο
1. Τρέχοντες τρόποι εργασίας και τρέχουσες υπηρεσίες και προϊόντα
Μέθοδοι ξεκλειδώματος της δημιουργικότητας της ίδιας και της δημιουργικότητας των άλλων: τρέχουσες και αναδυόμενες πολιτικές, οικονομικές, κοινωνικές, τεχνολογικές, περιβαλλοντικές και νομικές εξελίξεις. τη σημασία των προσδοκιών και των αντιλήψεων των πελατών και τον τρόπο παρακολούθησης και απεικόνισης των μελλοντικών τάσεων· τη σημασία των ανταγωνιστών και τον εντοπισμό τάσεων και αλλαγών στη συμπεριφορά τους.
2. Δημιουργικές και καινοτόμες λύσεις
Δημιουργικές και καινοτόμες λύσεις: θεωρία και εφαρμογή τεχνικών πλευρικής σκέψης, οραματισμού και επίλυσης προβλημάτων. θεωρία και χρήση αναλυτικών εργαλείων - Τεχνικές SWOT και PESTLE. τη χρήση της ανάλυσης κόστους/οφέλους· διαδικασίες και στυλ λήψης αποφάσεων· ανάλυση κινδύνου και τεχνικές διαχείρισης κινδύνου.
3. Θήκες για καινοτομία
Περιπτώσεις καινοτομίας: κύρια μοντέλα και μέθοδοι για την υλοποίηση της διαχείρισης της αλλαγής και τα σχετικά δυνατά και αδύνατα σημεία τους. σχέση μεταξύ μετασχηματιστικής και συναλλακτικής αλλαγής. στυλ ηγεσίας και συμπεριφορές.
4. Εμπόδια και εμπόδια στην καινοτομία
Εμπόδια και εμπόδια στην καινοτομία: τεχνικές πολιτικών, γραφειοκρατικών και φραγμών πόρων για την αντιμετώπισή τους. επίλυση των συγκρούσεων; η πολιτική των εργασιακών σχέσεων· θεωρία και πρακτική διαχείρισης ανταμοιβών. τεχνικές και τις εφαρμογές τους στη διαχείριση των προσδοκιών· θεωρία και εφαρμογή της καμπύλης μεταβολής/απόδοσης.
ΕΝΟΤΗΤΑ 14: ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΓΙΑ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΥΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΕΣ
Περιγραφή μονάδας
Αυτή η ενότητα είναι η δεύτερη από τις δύο που παρέχουν στους εκπαιδευόμενους μια βάση στις οικονομικές αρχές και τεχνικές που σχετίζονται με τη διαδικασία στρατηγικής διαχείρισης. Για να μπορέσουν οι εκπαιδευόμενοι να χρησιμοποιήσουν τις κατάλληλες δεξιότητες λήψης αποφάσεων στους οργανισμούς τους, αυτή η ενότητα τους ενθαρρύνει να εξερευνήσουν τη φύση των οικονομικών δεδομένων και πληροφοριών που βασίζονται στο κόστος, τον αντίκτυπο της διαδικασίας κατάρτισης προϋπολογισμού στον οργανισμό και την ανάπτυξη μείωσης κόστους και διαδικασίες και διαδικασίες διαχείρισης.
Περιεχόμενο
1. Έννοιες κόστους και εφαρμογή τους
Έννοιες και συστήματα: ταξινομήσεις ως προς το αντικείμενο, τη λειτουργία, το προϊόν (υπηρεσία) και τη συμπεριφορά, το κόστος ευκαιρίας, το κόστος καταγραφής και ανάλυσης, κοστολόγηση εργασίας, κοστολόγηση παρτίδων, κοστολόγηση διεργασιών, κοστολόγηση συμβολαίων.
Ευθύνη και έλεγχος: κέντρα κόστους, κέντρα κέρδους, επενδυτικά κέντρα, υπεύθυνη διαχείριση, μέθοδοι σχεδιασμού και ελέγχου.
2. Δημοσιονομική διαδικασία
Διαδικασία: σημασία για τη διαχείριση, σύντομη κάλυψη των βημάτων της διαδικασίας από τον λειτουργικό στον κύριο προϋπολογισμό, σχέση με τον έλεγχο κόστους και ποιότητας, χρήση πόρων και κερδοφορία, υποβοηθούμενες από υπολογιστή διαδικασίες.
Προϋπολογισμοί: τύποι, ευέλικτοι και σταθεροί προϋπολογισμοί, προϋπολογισμός μηδενικής βάσης.
3. Μείωση κόστους και διαχείριση
Μείωση κόστους: σκοπός σε σύγκριση με έλεγχο κόστους (τυπική κοστολόγηση και δημοσιονομικός έλεγχος), ανάλυση αξίας και μηχανική αξίας, δυσκολίες με την εισαγωγή προγραμμάτων μείωσης κόστους, ποιότητα και αξία, διαχείριση ολικής ποιότητας (TQM), μέτρηση του κόστους ποιότητας.
Διαχείριση κόστους: ανάπτυξη κοστολόγησης βάσει δραστηριότητας (ABC), χρήση στον υπολογισμό του κόστους και της τιμολογιακής πολιτικής, προϋπολογισμός βάσει δραστηριότητας, πλεονεκτήματα και περιορισμοί αυτών των συστημάτων.
ΕΝΟΤΗΤΑ 15: ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΕΙΚΟΝΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ
Περιγραφή μονάδας
Οι ραγδαίες εξελίξεις στην επικοινωνία και την τεχνολογία των πληροφοριών την τελευταία περίπου δεκαετία επέτρεψαν μεγαλύτερη αλληλεπίδραση μεταξύ των οργανισμών σε παγκόσμια κλίμακα, όχι μόνο στο εμπόριο και μέσω διεθνικών/πολυεθνικών οργανισμών, αλλά και μέσω συνεργασιών και κοινοπραξιών. Αυτό σημαίνει ότι δεσμοί και δίκτυα μπορούν, και δημιουργούνται, όχι μόνο μεταξύ των πιο προηγμένων βιομηχανικών οικονομιών της «Δύσης» και των αναπτυσσόμενων οικονομιών του «Νότου», αλλά επίσης, μετά από πρόσφατες μεταρρυθμίσεις, με πιο πρόσφατα με τις νέες μεταβατικές οικονομίες της πρώην Σοβιετικής Ένωσης, του Σοβιετικού Μπλοκ και της Κίνας. Η αύξηση του μεγέθους της Ευρωπαϊκής Ένωσης προσθέτει μια περαιτέρω διάσταση σε αυτήν την ανάπτυ
Σχετικά με το Σχολείο
Ερωτήσεις
Παρόμοια Μαθήματα
Στρατηγική Μάθηση & Ανάπτυξη
- London, Ηνωμένο Βασίλειο
Στρατηγική διαχείριση ανθρώπινου δυναμικού και προηγμένη ηγετική αριστεία
- London, Ηνωμένο Βασίλειο
Προηγμένη Στρατηγική Μάθηση & Ανάπτυξη
- London, Ηνωμένο Βασίλειο