Πρόγραμμα σχεδιασμού εμπειρίας χρήστη (UX)
V School
Πληροφορία κλειδί
Τοποθεσία πανεπιστημιούπολης
Salt Lake City, Ηνωμένες Πολιτείες
Γλώσσες
Αγγλικά
Μορφή μελέτης
Στην Πανεπιστημιούπολη
Διάρκεια
Ζητήστε πληροφορίες
Βήμα
Πλήρης απασχόληση
Δίδακτρα
Ζητήστε πληροφορίες
Προθεσμία εφαρμογής
Ζητήστε πληροφορίες
Πρωιμότερη ημερομηνία έναρξης
Sep 2024
Υποτροφίες
Εξερευνήστε ευκαιρίες για υποτροφίες για να βοηθήσετε στη χρηματοδότηση των σπουδών σας
Εισαγωγή
Ποτέ πριν, οι κοινότητες σχεδιαστικής εκπαίδευσης έρχονται μαζί με πιο ηλεκτρικό τρόπο! Παρουσιάζοντας το μάθημα σχεδιασμού εμπειρίας χρήστη της V School
Έχουμε συγκεντρώσει κυριολεκτικά τους ιδρυτές / δημιουργούς σε μερικά από τα καλύτερα δημιουργικά γραφεία της χώρας, για να δημιουργήσουμε ένα πρόγραμμα διδασκαλίας διδάσκοντας τις έννοιες σχεδιασμού που οδηγούν τη βιομηχανία.
V School μάθημα των επιμορφωτών (μερικής απασχόλησης) της V School είναι σχεδιασμένο για το άτομο στο πλαίσιο του πεδίου ανάπτυξης ή σχεδιασμού frontend που θέλει να κάνει μια εναλλαγή στο UX Design ή να αυξήσει τις συνολικές ικανότητές του.
Ως σχεδιαστής
Θα μάθετε τα βασικά της wireframing, των πρωτοτύπων, των δοκιμών και του τρόπου με τον οποίο η διαδικασία UX ταιριάζει στη ροή εργασίας σχεδιασμού και ανάπτυξης.
Ως προγραμματιστής
Θα αφήσετε με μια σταθερή κατανόηση του τρόπου με τον οποίο η εμπειρία χρήστη και ο σχεδιασμός ενημερώνουν τη δομή των μεγάλων εφαρμογών. Όλοι οι φοιτητές θα εγκαταλείψουν με ένα ισχυρό έργο χαρτοφυλακίου, συμπεριλαμβανομένων των καλωδίων, των δεδομένων χρήστη και ενός πρωτότυπου με δυνατότητα κλικ σε ένα διαδραστικό έργο.
Σχετικά με τον εκπαιδευτή: Ryan Potter
Ο Ryan έχει ένα BFA στη ζωγραφική και ζωγραφική από το Πανεπιστήμιο της Γιούτα αλλά όπου κάνει πραγματικά το μαγικό συμβεί είναι στα pixels.
Ο Ryan εργάζεται πάνω από 21 χρόνια στο διαδραστικό σχεδιασμό και την ανάπτυξη. Ξεκίνησε ως σχεδιαστής. Στη συνέχεια εργάστηκε ως προγραμματιστής, στη συνέχεια ως παραγωγός. Το υπόβαθρο του Ryan του δίνει τη μοναδική προοπτική να κατανοεί ριζικά κάθε κομμάτι του παζλ που αποτελεί ένα διαδραστικό έργο τέχνης. Έχει δουλέψει σε επιχειρησιακό λογισμικό, εκπαίδευση και νεοσύστατες επιχειρήσεις στο Διαδίκτυο και έχει δει την επιτυχία και την αποτυχία που προκάλεσε την τεράστια τερηδόνα. Μπορεί να κωδικοποιήσει σε Python, AS3, C #, PHP, JavaScript, και HTML5 / CSS3. Βασικά, αυτό σημαίνει ότι είναι ένας άρρωστος διαδραστικός Σαμουράι που μπορεί να κάνει πράγματα που δεν γνωρίζατε ότι ήταν δυνατό. Με τα μάτια κλειστά.
Έχει δημιουργήσει αστρικές τοποθεσίες για μάρκες όπως η De Beers, η Walmart, η Nintendo, η Sandisk, η Sweets Candy, η North Face, η Clorox, η Adobe, Alltel, τα Specialized Bikes, Nike, Ski Utah, Snowboard, Burton, Powder Mountain, Microsoft, Street League, Πανεπιστήμιο του Όρεγκον, Rossignol, TBWA / Chiat / Ημέρα, Getty, Ubisoft, Golds GYM, GYM Jones, Adrenaline Lacrosse και Beats by Dre. Ισως
Η μεγαλύτερη δύναμη του Ryan εκτός από την ανάπτυξη ενός τέλεια γεμάτου γένια Leonidus, δεν είναι μόνο ικανή να κάνει το αδιανόητο, αλλά και την ικανότητα να το εξηγήσει απλά σε εμάς τους μη ευφυείς τύπους. Οι προηγούμενες συναυλίες του Ryan προτού ξεκινήσει το Contravent, ήταν δημιουργός του Super top Secret και πριν από αυτό το χτύπημα στο Salt Lake, όπου ηγήθηκε της διαδραστικής χρέωσης. Εάν θέλετε να μάθετε πού αλλού έχει δουλέψει, στείλτε μας ένα αυτοκόλλητο σφραγισμένο φάκελο και θα σας στείλουμε τη λίστα. Προτείνουμε 5 γραμματόσημα. Η σε απευθείας σύνδεση ζωή του Ryan περιστρέφεται γύρω από τη σύζυγό του και τις δύο κόρες του. Για διασκέδαση χτίζει προσαρμοσμένες μοτοσικλέτες bobber και μόνο σε περίπτωση που αναρωτιέστε, είναι πιο δροσερό από εσάς.
Εξεταστέα ύλη μαθήματος
Ο Ryan Potter θα περάσει από τη διαδικασία του τι χρειάζεται για να σχεδιάσει μια εφαρμογή ή έναν ιστότοπο. Πέρα από την εμπειρία του χρήστη σε όλα τα βήματα του. Μέχρι το τέλος του μαθήματος, οι σχεδιαστές θα έχουν μια πλήρη στρογγυλεμένη γνώση της πρακτικής της εμπειρίας των χρηστών.
Λόγω της φύσης των μαθημάτων μερικής απασχόλησης, οι φοιτητές θα λάβουν αναθέσεις εργασίας που θα στηριχθούν στην εκμάθηση στην τάξη μέσω της επέκτασης και την πρόκληση στο μυαλό να δει και να κυριαρχήσει στο καθημερινό περιβάλλον.
Ανακάλυψη και έρευνα
- Συρματοποίηση
- Αρχιτεκτονική πληροφοριών
- Σχεδίαση, ανάπτυξη και δοκιμή μέσω της εκκίνησης.
- Class
- Πρωτότυπα
- Ιστορίες χρηστών και ταξίδια
- Ένα πιο εμπεριστατωμένο μάθημα Sketch και XD
Σχετικά με το Σχολείο
Ερωτήσεις
Παρόμοια Μαθήματα
Πιστοποιητικό αλληλεπίδρασης ανθρώπου-υπολογιστή
- Medford, Ηνωμένες Πολιτείες
Δίπλωμα Σχεδιασμού Διαδραστικών Μέσων (Co-op και Non Co-op έκδοση)
- Ottawa, Καναδάς
- North York, Ηνωμένες Πολιτείες
Συνεργάτης Τεχνών (AA) στο Interaction & UI/UX Design
- San Francisco, Ηνωμένες Πολιτείες