Θερινό μάθημα Γραφιστικής στο Branding
IED – Istituto Europeo di Design Barcelona
Πληροφορία κλειδί
Τοποθεσία πανεπιστημιούπολης
Barcelona, Ισπανία
Γλώσσες
Αγγλικά
Μορφή μελέτης
Ανάμεικτο
Διάρκεια
3 εβδομάδες
Βήμα
Μερικής απασχόλησης
Δίδακτρα
EUR 3.150
Προθεσμία εφαρμογής
Ζητήστε πληροφορίες
Πρωιμότερη ημερομηνία έναρξης
Jul 2024
Εισαγωγή
Ο τομέας του σχεδιασμού οπτικής ταυτότητας για επιχειρήσεις, προϊόντα, εκδηλώσεις και υπηρεσίες έχει αλλάξει σημαντικά. Σήμερα, οι επωνυμίες είναι πιο δυναμικές, μεταβαλλόμενες, προσαρμοστικές και εξελισσόμενες από ποτέ. Δεν είναι πλέον ένα στατικό στοιχείο και όλο και περισσότερες συσκευές και πλατφόρμες αναδύονται στις οποίες μπορούν να αναπτύξουν συστήματα οπτικής ταυτότητας. Αυτό απαιτεί στρατηγική προσέγγιση και αποτελεσματικό σχεδιασμό ικανό να συμβαδίζει με αυτές τις τάσεις.
Το μάθημα Summer Graphic Design in Branding διερευνά τη σχέση μεταξύ οπτικών διεπαφών και εμπειρίας χρήστη και προσπαθεί να κατανοήσει πώς συνδέονται με έντυπα και ψηφιακά μέσα, μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ψηφιακές πλατφόρμες διάδοσης και προώθησης και πώς όλα αυτά εφαρμόζονται στα περιβάλλοντα γύρω μας .
Ιδανικοί μαθητές
Προφίλ μαθητή
Αυτό το μάθημα απευθύνεται ειδικά σε άτομα που ενδιαφέρονται να αποκτήσουν γνώση των κύριων εργαλείων που χρησιμοποιούνται στη δημιουργία έργων σχεδίασης και οπτικής επικοινωνίας και να μάθουν τις βασικές έννοιες που χρησιμοποιούνται στον κόσμο του γραφικού σχεδιασμού και ιδιαίτερα στην οπτική ταυτότητα, το branding και την κουλτούρα της επωνυμίας.
Απευθύνεται επίσης σε σχεδιαστές από άλλους τομείς, πτυχιούχους και προπτυχιακούς φοιτητές στις καλές τέχνες, την επικοινωνία, τη φωτογραφία, τις εκδόσεις, τη διαφήμιση ή την εκτύπωση, και επιχειρηματίες που επιδιώκουν να διευρύνουν τις γνώσεις τους για τη στρατηγική γραφιστική. Φοιτητές και πτυχιούχοι Γραφιστικής και οπτικής και διαδραστικής επικοινωνίας.
Ορισμένες εντολές των Adobe Photoshop, Illustrator, InDesign ή/και Acrobat θα εκτιμηθούν θετικά. Οι μαθητές δεν θα διδαχθούν πώς να χρησιμοποιούν αυτά τα εργαλεία κατά τις ώρες της τάξης, αλλά θα τους ζητηθεί να παράγουν τα έργα τους χρησιμοποιώντας το λογισμικό της επιλογής τους.
Εισαγωγές
Εκθεσιακός χώρος
Διδακτέα ύλη
Μεθοδολογία
Το μάθημα βασίζεται σε μελέτες περιπτώσεων και άλλες μεθοδολογίες έργου, όπως το Visual Design Thinking.
Αυτό το καλοκαιρινό μάθημα αφορά ουσιαστικά την παρατήρηση, την ανάλυση, τη σύγκριση, τη δημιουργία και την ανάπτυξη στρατηγικών, πόρων και μεθοδολογιών για το σχεδιασμό συστημάτων οπτικής ταυτότητας. Ισχύει για την εταιρική ταυτότητα, την επωνυμία, τον εντοπισμό δρόμου, τον σχεδιασμό εκδηλώσεων, τον σχεδιασμό προϊόντων, τις εκθέσεις, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και τα ψηφιακά μέσα.
Ενισχύει τη δημιουργικότητα, ενισχύει τις νέες τάσεις σχεδιασμού και εκπαιδεύει τον τρόπο σκέψης των σχεδιαστών (συνειδητά), ενθαρρύνοντάς τους να προβάλλουν και να σχεδιάζουν υπεύθυνα έχοντας κατά νου το παρόν και το μέλλον.
Μορφή
Μικτό, 8 εβδομάδες online, 1 εβδομάδα επιτόπου. Πρόγραμμα επιτόπου: Δευτέρα, Τετάρτη και Παρασκευή από τις 9:30 π.μ. έως τις 3 μ.μ. Τρίτη και Πέμπτη από τις 9:30 π.μ. έως τις 3 μ.μ. και από τις 4 μ.μ. έως τις 6:30 μ.μ.
Αποτέλεσμα προγράμματος
Στόχοι
- Παροχή εισαγωγής στα διάφορα στάδια ενός έργου σχεδιασμού και οπτικής επικοινωνίας προσανατολισμένου στα συστήματα οπτικής ταυτότητας.
- Εργασία με διαφορετικές τεχνικές αναπαράστασης, δημιουργία μοντέλων (ομοιώματα), κατάρτιση εισαγωγικών και κατανόηση του τρόπου διαχείρισης, παραγωγής και υλοποίησης ενός έργου.
- Διερεύνηση νέων κριτηρίων σχεδιασμού με βάση μια μελέτη περίπτωσης και άλλες μεθοδολογίες έργου (οπτική σκέψη σχεδίασης) και ανάλυση των διαφορετικών ιδεών που καταλήγουν οι μαθητές για την επίλυση του ίδιου προβλήματος σε ένα συγκεκριμένο έργο.
- Μαθαίνοντας για τα υλικά, τα εργαλεία, τις στρατηγικές, τις τεχνικές και την τεχνολογία που συνδέονται με τη Γραφιστική και την Οπτική Επικοινωνία.
- Ανάπτυξη δημιουργικών ιδεών και ικανότητας να σκεφτόμαστε αισθητικά ευχάριστες, λειτουργικές και αποτελεσματικές λύσεις σχεδιασμού και επικοινωνίας για έργα επωνυμίας.
- Ανάπτυξη των δεξιοτήτων που απαιτούνται για την παρουσίαση ενός καλού επαγγελματικού έργου.
- Ερμηνεύοντας τις τάσεις και συμβαδίζοντας με τις τεχνολογικές και καινοτόμες ανακαλύψεις.