Θερινό μάθημα μάρκετινγκ μόδας
IED – Istituto Europeo di Design Milan
Πληροφορία κλειδί
Τοποθεσία πανεπιστημιούπολης
Milan, Ιταλία
Γλώσσες
Αγγλικά
Μορφή μελέτης
Στην Πανεπιστημιούπολη
Διάρκεια
3 εβδομάδες
Βήμα
Πλήρης απασχόληση
Δίδακτρα
EUR 2.600 / per course *
Προθεσμία εφαρμογής
Ζητήστε πληροφορίες
Πρωιμότερη ημερομηνία έναρξης
03 Jul 2024
* κόστος εγγραφής € 600 + κόστος μαθημάτων € 2.000
Εισαγωγή
Το μάθημα σας δίνει μια συνολική εικόνα των πιο σημαντικών χαρακτηριστικών του μάρκετινγκ, της διαχείρισης και του merchandising για τη βιομηχανία λιανικής μόδας με έμφαση στην ιταλική εμπειρία.
Κατά τη διάρκεια του μαθήματος τριών εβδομάδων, μαθαίνετε για τη σημασία της δημιουργίας επωνυμίας και του μάρκετινγκ και εξερευνάτε συγκεκριμένα χαρακτηριστικά του μάρκετινγκ μόδας, όπως διαχείριση σχέσεων με πελάτες, ψηφιακό μάρκετινγκ μόδας, συμπεριφορά καταναλωτή, δημιουργικό λιανικό εμπόριο, στρατηγική μάρκετινγκ.
Πρόγραμμα
Από Δευτέρα έως Πέμπτη κατά τις δύο πρώτες εβδομάδες και από Δευτέρα έως Παρασκευή κατά την 3η εβδομάδα, σε βάση πλήρους απασχόλησης (πρωί και απόγευμα) το μάθημα έχει διάρκεια 75 ωρών σε 3 εβδομάδες
Μεθοδολογία και δομή: Αυτό το μάθημα είναι μια γενική επισκόπηση του μάρκετινγκ και το προκαταρκτικό μέρος είναι μια εισαγωγή στην ιταλική βιομηχανία μόδας.
Κατά τη διάρκεια των τριών εβδομάδων, θα εστιάσετε στο μάρκετινγκ, το σχεδιασμό και το merchandising σε ένα σεμινάριο με επαγγελματίες του κλάδου που μοιράζονται την εμπειρία τους στον τομέα της εξειδίκευσής τους, κάτι που σας επιτρέπει να είστε σε επαφή με την τρέχουσα σκέψη και τις τελευταίες εξελίξεις στο πεδίο.
Παραδοσιακές μεθοδολογίες και τεχνικές όπως η ανάλυση και διαχείριση επωνυμίας, η έρευνα τάσεων, καθώς και η διανομή, η διαφήμιση και το merchandising θα καλυφθούν σε βάθος και θα συμπληρωθούν με επισκέψεις σε εκθεσιακούς χώρους και χώρους λιανικής. Μαζί με τους συμμαθητές σας, θα ολοκληρώσετε επίσης προσωπικά έργα επιτόπου σε διάφορες περιοχές του Μιλάνου, προκειμένου να προετοιμαστείτε για το τελικό έργο και την παρουσίασή σας.
Αυτό το μάθημα θα σας επιτρέψει να κατανοήσετε τη δημιουργική διαδικασία προκειμένου να πραγματοποιήσετε συγκεκριμένους στόχους του έργου και θα σας διδάξει να αναπτύξετε μια στρατηγική επικοινωνίας σύμφωνα με τους στόχους και τον προϋπολογισμό που έχετε ορίσει.
Ιδανικοί μαθητές
Το μάθημα απευθύνεται σε φοιτητές ή επαγγελματίες από άλλους κλάδους και που ενδιαφέρονται για τον τομέα του μάρκετινγκ μόδας και δεν έχουν προηγούμενη γνώση ή εμπειρία στον κλάδο. Οι υποψήφιοι πρέπει να επιδεικνύουν ισχυρά κίνητρα και την ικανότητα να εργάζονται σε ομάδες.
Εκθεσιακός χώρος
Διδακτέα ύλη
ΣΧΕΔΙΟ ΜΕΛΕΤΗΣ
Fashion Marketing, Marketing Intelligence, Fashion Brand Management
Το μάθημα διαρθρώνεται σε 3 διαφορετικές ενότητες: το πρώτο μέρος καλύπτει κάθε στάδιο του σχεδιασμού μιας στρατηγικής μάρκετινγκ, με ιδιαίτερη έμφαση στις ιδιαιτερότητες του τομέα της μόδας. το δεύτερο μέρος επικεντρώνεται στη μεθοδολογία της παρατήρησης συμπεριφοράς και τη μοναδική συμβολή της στη συλλογή δεδομένων. ένα τρίτο βήμα επικεντρώνεται στην επωνυμία και τη διαχείριση επωνυμίας, παρέχοντάς σας τα βασικά εργαλεία και μεθοδολογίες για να κατανοήσετε, να τοποθετήσετε και να αναπτύξετε μια επωνυμία μόδας στο περιβάλλον μάρκετινγκ.
Τάσεις της Μόδας και Κοινωνικά Φαινόμενα
Το μάθημα σας εξηγεί πώς να επιλύσετε και να προβλέψετε τις επιχειρησιακές ενέργειες και να αναλύσετε τον τρόπο εφαρμογής τους στον κόσμο της μόδας ξεκινώντας από τη μελέτη των διαφορετικών φαινομένων και κοινωνικών διαδικασιών. Αυτή η διαδικασία ανάλυσης θα σας οδηγήσει να μάθετε ποιες είναι οι μελλοντικές αλλαγές των διαφορετικών καταναλωτικών σεναρίων και ποιο είδος μετασχηματισμού συμβαίνει στη σχέση μεταξύ ανθρώπων και προϊόντων.
Σύστημα μόδας
Γενική εισαγωγή στην ιταλική αγορά, μέσα από την ανάλυση της οργανωτικής δομής στις ιταλικές εταιρείες μόδας. Θα δοθεί επίσης ιδιαίτερη έμφαση στην εξήγηση ολόκληρου του αγωγού και των διαφορετικών βημάτων που πρέπει να ακολουθηθούν για τη δημιουργία και την παραγωγή μιας συλλογής.
Επικοινωνία και Διαφήμιση
Στόχος αυτού του μαθήματος είναι να δώσει μια γενική εισαγωγή στον κεντρικό ρόλο που παίζει η επικοινωνία στη βιομηχανία της μόδας. Επιπλέον, θα σας επιτρέψει να αναπτύξετε εννοιολογικές, οπτικές και γραπτές δεξιότητες επικοινωνίας και να εξερευνήσετε μια σειρά τεχνικών στην καλλιτεχνική διεύθυνση, το στυλ, το σχέδιο λιανικής, τη γραφή μόδας και τη διαφήμιση.
Σύστημα διανομής
Μέσα από αυτό το μάθημα αναλύετε το σύστημα διανομής στη βιομηχανία της μόδας, γνωρίζοντας τα διαφορετικά κανάλια διανομής, τις στρατηγικές αγοράς τους και το σύστημα οργάνωσης.
Visual Merchandising
Το μάθημα παρουσιάζει τις βασικές αρχές του οπτικού merchandising. Μαθαίνεις να προσεγγίζεις το οπτικό merchandising ως εργαλείο για την υποστήριξη των λιανικών πωλήσεων δημιουργώντας περιβάλλοντα για την ενίσχυση της ανάπτυξης, των ευκαιριών και την επικοινωνία της εικόνας της επωνυμίας.
Τεχνικές Πωλήσεων
Αυτό το μάθημα διερευνά τις βασικές αρχές των διαδικασιών πώλησης και διαπραγμάτευσης. Κατά τη διάρκεια του μαθήματος, εξερευνάτε τον ρόλο του πωλητή, τα μοντέλα πωλήσεων και τις μεθοδολογίες. Επιπλέον, θα δοθεί ιδιαίτερη έμφαση στη βελτίωση της ικανότητας οικοδόμησης σχέσεων, διατήρησης πελατών, αποτελεσματικής διαπραγμάτευσης και κλεισίματος συμφωνιών.
Digital Media Marketing
Το μάθημα σας εισάγει στο μάρκετινγκ των ψηφιακών μέσων με στόχο να αναπτύξετε τις δεξιότητές σας όσον αφορά τον προσανατολισμό, την ανάλυση, το σχεδιασμό στρατηγικής, την αξιολόγηση, την εμπλοκή, την ικανότητα να ορίσετε ένα σωστό brief. Οι στόχοι θα επιτευχθούν με τη μελέτη και τη συζήτηση της θεωρίας, την ανακάλυψη βέλτιστων πρακτικών και την ανάλυση των αποτελεσμάτων.