Μετά την αποφοίτηση στη διαχείριση μάρκετινγκ
IPAM
Πληροφορία κλειδί
Επιλέξτε τοποθεσία
Τοποθεσία πανεπιστημιούπολης
Lisbon, Πορτογαλία
Γλώσσες
Πορτογαλικά
Μορφή μελέτης
Στην Πανεπιστημιούπολη
Διάρκεια
10 μήνες
Βήμα
Μερικής απασχόλησης
Δίδακτρα
Ζητήστε πληροφορίες
Προθεσμία εφαρμογής
Ζητήστε πληροφορίες
Πρωιμότερη ημερομηνία έναρξης
Ζητήστε πληροφορίες
Υποτροφίες
Εξερευνήστε ευκαιρίες για υποτροφίες για να βοηθήσετε στη χρηματοδότηση των σπουδών σας
Εισαγωγή
Αυτό το πρόγραμμα σχεδιάστηκε για να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις που θέτει το νέο επιχειρηματικό οικοσύστημα στους οργανισμούς, καθώς, καθώς το Μάρκετινγκ είναι η κεντρική λειτουργία της επιχείρησης, η κατανόηση της εξέλιξής της θα καθορίσει μια καλύτερη ατομική απόδοση των επαγγελματιών που εμπλέκονται άμεσα ή έμμεσα στο Μάρκετινγκ και ως εκ τούτου, από τους οργανισμούς όπου συνεργάζονται.
Παρουσιάζοντας τα τρέχοντα θέματα και ένα όραμα της νέας εταιρείας 4.0, αυτό το πρόγραμμα βασίζεται στην ανταλλαγή εμπειριών μιας σχολής που αποτελείται από διάσημους επαγγελματίες στους τομείς που διδάσκουν και με εκτεταμένη εθνική και διεθνή εμπειρία σε κορυφαίους οργανισμούς.
Επιδιώκει επίσης να παρέχει στους επαγγελματίες τις δεξιότητες που τους επιτρέπουν να εφαρμόζουν τις έννοιες στην πράξη στις πραγματικές καταστάσεις των οργανισμών, όσον αφορά το σχεδιασμό και την παραγωγή ενός σχεδίου μάρκετινγκ.
Βασικά πλεονεκτήματα
- Συμβάλλει στην κατανόηση του τι είναι πραγματικά το μάρκετινγκ σήμερα και τις δυνατότητές του να αξιοποιήσει την επιχείρηση.
- Επιτρέπει την απόκτηση ή εμβάθυνση γνώσεων και δεξιοτήτων σε τρέχοντα θέματα, απαραίτητα για μια διαφορετική επαγγελματική απόδοση.
- Προωθεί την πρακτική εφαρμογή των εννοιών του μάρκετινγκ και της διαχείρισης στις πραγματικές καταστάσεις των οργανισμών.
- Βοηθά στον εντοπισμό και την κατανόηση των αλλαγών στην αγορά και διατυπώνει τις κατάλληλες απαντήσεις.
- Αναπτύσσει μεθοδολογίες για την ανάλυση και επίλυση προβλημάτων με συστηματικό τρόπο και με διεπιστημονική άποψη.
- Δυνατότητα ανάπτυξης ενός αποκλειστικού δικτύου επαφών μεταξύ συναδέλφων, δασκάλων, ομιλητών, επιχειρηματιών και ιδρυμάτων.
Στόχοι
- Προσδιορίστε τις πηγές αλλαγής, τις τάσεις, τα βασικά στοιχεία της επιχείρησης και του μάρκετινγκ σήμερα.
- Προσδιορίστε πώς ένας οργανισμός ανταποκρίνεται στην εστίαση των πελατών, στην ψηφιακή, κοινωνική και σχεσιακή λογική με διαφορετικούς ενδιαφερόμενους.
- Κατανοήστε τις μεθοδολογίες ανάλυσης αγοράς και την εφαρμογή τους σε οργανισμούς.
- Αναπτύξτε τις μαλακές δεξιότητες που απαιτούνται από έναν κορυφαίο διευθυντή.
Εισαγωγές
Ιδανικοί μαθητές
- Επαγγελματίες χωρίς βασική εκπαίδευση στο Marketing, προερχόμενοι από κάθε είδους οργανισμό ή τομέα δραστηριότητας, που επιθυμούν να αναπτύξουν γνώσεις και δεξιότητες με ολοκληρωμένο τρόπο στον χώρο.
- Διευθυντές, επιχειρηματίες ή αυτοαπασχολούμενοι επαγγελματίες που επιθυμούν να ενημερώσουν και να ανανεώσουν τις επιχειρηματικές τους δεξιότητες και τις δεξιότητες μάρκετινγκ, προκειμένου να ενισχύσουν τη σύνδεση της επιχείρησής τους με αγορές-στόχους, διευρύνοντας τον αριθμό και την αξία των ευκαιριών.
- Υπεύθυνος για επιχειρηματικές μονάδες, διαχειριστές πελατών, διαχειριστές προϊόντων, διαχειριστές επωνυμίας, διευθυντές πωλήσεων, διευθυντές αγορών, υπεύθυνοι επικοινωνίας, δημόσιες σχέσεις, μεταξύ άλλων.
- Σύμβουλοι μάρκετινγκ που επιθυμούν να αποκτήσουν ή να ενημερώσουν γνώσεις και δεξιότητες που τους επιτρέπουν να προσφέρουν υπηρεσίες με μεγαλύτερη προστιθέμενη αξία.
- Επιχειρηματίες, επιχειρηματίες και σύμβουλοι.
- Επαγγελματίες που επιθυμούν να εμβαθύνουν και να διευρύνουν τις γνώσεις τους στον τομέα, με σκοπό την επαγγελματική εξέλιξη ή επανεκπαίδευση.
Εκθεσιακός χώρος
Ευκαιρίες καριέρας
Στόχοι - Μεταπτυχιακό Marketing Management - Λισαβόνα
- Διαχειριστείτε τη λειτουργία μάρκετινγκ σε ένα πλαίσιο 5.0, δηλαδή διαδραστικό, ψηφιακό, με επίκεντρο τον πελάτη και σε σχέση με πολλούς ενδιαφερόμενους
- Χαρακτηρίστε το τρέχον επιχειρηματικό πλαίσιο, τις τάσεις και άλλα βασικά στοιχεία των επιχειρήσεων και του Μάρκετινγκ σήμερα
- Συσχετίστε το Μάρκετινγκ με άλλους οργανωτικούς τομείς
- Αναπτύξτε τις προσωπικές δεξιότητες που είναι απαραίτητες για έναν κορυφαίο μάνατζερ
- Κατανόηση των μεθοδολογιών ανάλυσης αγοράς και της εφαρμογής τους σε οργανισμούς
- Κινητοποιήστε και συντονίστε τον οργανισμό για να είναι πιο ανταγωνιστικός στην αγορά
- Αναπτύξτε δεξιότητες όσον αφορά την πρόσληψη συμβούλων και την έρευνα αγοράς.
- Αναπτύξτε ηγετικές ικανότητες
Στόχοι - Μεταπτυχιακό Marketing Management - Πόρτο
Ενδιαφερόμενα μέρη
Προσδιορίστε πώς ένας οργανισμός ανταποκρίνεται στην εστίαση στον πελάτη, στην ψηφιακή, κοινωνική και σχεσιακή λογική με διαφορετικούς ενδιαφερόμενους. Προσδιορίστε την καλύτερη πρόταση αξίας της προσφοράς σας, διαφοροποιώντας την από τους ανταγωνιστές, διατηρήστε και κερδίστε νέους πελάτες.
Προσδιορίστε τις τάσεις
Προσδιορίστε τις πηγές αλλαγής, τις τάσεις, τα βασικά στοιχεία της επιχείρησης και του Μάρκετινγκ σήμερα και γνωρίστε τις ανάγκες και τις επιθυμίες των καταναλωτών που είναι κατάλληλες για το προϊόν/την υπηρεσία/το έργο σας.
Μεθοδολογίες ανάλυσης αγοράς
Κατανόηση των μεθοδολογιών ανάλυσης αγοράς και της εφαρμογής τους σε οργανισμούς. Προσδιορίστε τις πηγές αλλαγής, τις τάσεις, τα βασικά στοιχεία της επιχείρησης και του Μάρκετινγκ σήμερα.
δεξιότητες
Αναπτύξτε τις μαλακές δεξιότητες που είναι απαραίτητες για έναν κορυφαίο μάνατζερ.
Σχετικά με το Σχολείο
Ερωτήσεις
Παρόμοια Μαθήματα
Μεταπτυχιακό Δίπλωμα στη Διοίκηση Μάρκετινγκ
- Zürich, Ελβετία
Μεταπτυχιακές σπουδές στο Trade Marketing Management - Βιομηχανία, Λιανικό εμπόριο και Υπηρεσίες
- São Paulo, Βραζιλία
Σύντομα προγράμματα
- Marbella, Ισπανία