Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα για την Έρευνα Αγοράς (PGPMR)
Northpoint Centre of Learning
Πληροφορία κλειδί
Τοποθεσία πανεπιστημιούπολης
India Online, Ινδία
Γλώσσες
Αγγλικά
Μορφή μελέτης
Στην Πανεπιστημιούπολη
Διάρκεια
11 μήνες
Βήμα
Πλήρης απασχόληση
Δίδακτρα
INR 600.000
Προθεσμία εφαρμογής
Ζητήστε πληροφορίες
Πρωιμότερη ημερομηνία έναρξης
Ζητήστε πληροφορίες
Υποτροφίες
Εξερευνήστε ευκαιρίες για υποτροφίες για να βοηθήσετε στη χρηματοδότηση των σπουδών σας
Εισαγωγή
Northpoint Centre of Learning
Το πρόγραμμα αυτό σχεδιάζεται και διεξάγεται σε συνεργασία με τον Nielsen, Παγκόσμιο ηγέτη στην Παγκόσμια πληροφόρηση και μέτρηση, έρευνα αγοράς, πληροφορίες και δεδομένα για το τι παρακολουθούν, ακούν και αγοράζουν οι άνθρωποι. Το έργο της έρευνας αγοράς (MR) είναι να παρέχει στη διοίκηση σχετικές, ακριβείς, αξιόπιστες, έγκυρες και τρέχουσες πληροφορίες. Το ανταγωνιστικό περιβάλλον μάρκετινγκ και το συνεχώς αυξανόμενο κόστος που αποδίδεται στην κακή λήψη αποφάσεων προϋποθέτει ότι η έρευνα αγοράς παρέχει σωστές πληροφορίες. Οι σωστές αποφάσεις δεν βασίζονται μόνο στην αίσθηση του εντέρου, στη διαίσθηση ή ακόμα και στην καθαρή κρίση. Οι διαχειριστές μάρκετινγκ κάνουν πολλές στρατηγικές και τακτικές αποφάσεις στη διαδικασία εντοπισμού και ικανοποίησης των αναγκών των πελατών. Λαμβάνουν αποφάσεις σχετικά με τις πιθανές ευκαιρίες, την επιλογή της αγοράς, τον κατακερματισμό της αγοράς, τον προγραμματισμό και την εφαρμογή προγραμμάτων μάρκετινγκ, τις επιδόσεις και τον έλεγχο του μάρκετινγκ. Οι αποφάσεις αυτές περιπλέκονται από τις αλληλεπιδράσεις μεταξύ των ελεγχόμενων μεταβλητών εμπορίας του προϊόντος, της τιμολόγησης, της προώθησης και της διανομής. Περαιτέρω επιπλοκές προστίθενται από ανεξέλεγκτους περιβαλλοντικούς παράγοντες όπως οι γενικές οικονομικές συνθήκες, η τεχνολογία, οι δημόσιες πολιτικές και οι νόμοι, το πολιτικό περιβάλλον, ο ανταγωνισμός και οι κοινωνικές και πολιτισμικές αλλαγές. Ένας άλλος παράγοντας σε αυτό το μίγμα είναι η πολυπλοκότητα των καταναλωτών. Η έρευνα αγοράς βοηθά τον υπεύθυνο μάρκετινγκ να συνδέσει τις μεταβλητές μάρκετινγκ με το περιβάλλον και τους καταναλωτές. Βοηθά στην απομάκρυνση της αβεβαιότητας παρέχοντας σχετικές πληροφορίες σχετικά με τις μεταβλητές μάρκετινγκ, το περιβάλλον και τους καταναλωτές. Ελλείψει σχετικών πληροφοριών, η ανταπόκριση των καταναλωτών στα προγράμματα μάρκετινγκ δεν μπορεί να προβλεφθεί αξιόπιστα ή με ακρίβεια. Το Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών της Northpoint Post στην έρευνα αγοράς με τον συνεργάτη και τον ηγέτη της βιομηχανίας μας, Nielsen, σας αναπτύσσει ως έναν υπεύθυνο διευθυντή και έναν εμπειρογνώμονα γνώσεων.
Κύρια σημεία του μαθήματος:
- Πρόγραμμα ταχείας παρακολούθησης κατοικιών 11 μηνών
- Εκτός από την έρευνα αγοράς, το μάθημα καλύπτει το μάρκετινγκ, τη διοίκηση επιχειρήσεων
- Εκτεταμένα πρακτικά προγράμματα κατά τη διάρκεια πρακτικής άσκησης με Nielsen και οργανισμούς πελατών Πιστοποίηση που προσφέρεται κατά την επιτυχή ολοκλήρωση του προγράμματος
- Τοποθετήσεις με το Nielsen σε αρχικό πακέτο Rs 6 lakhs pa μετά την επιτυχή ολοκλήρωση του προγράμματος *
- Ελάχιστη βαθμολογία 60% σε κάθε ενότητα, σχέδια διατριβής, όλα τα μαθήματα πρακτικής άσκησης κατά τη διάρκεια του μαθήματος, καθώς και 90% παρακολούθηση στην πανεπιστημιούπολη και στις πρακτικές πρακτικές, καθώς και μη καταχώριση πειθαρχικών παραπτωμάτων κατά τη διάρκεια της διάρκειας του μαθήματος
Αιρετότητα
Οι υποψήφιοι από όλα τα ρέματα με ελάχιστο 50% μπορούν να υποβάλουν αίτηση. Οι υποψήφιοι που εμφανίζονται για το τελικό έτος εξετάσεις (ακαδημαϊκό έτος 2017-18) μπορούν επίσης να υποβάλουν αίτηση. Οι καλές βαθμολογίες σε ανταγωνιστικές εξετάσεις όπως CAT / CET ή ισοδύναμες εξετάσεις θα αποτελέσουν ένα επιπλέον πλεονέκτημα. Παρόλο που η επαγγελματική πείρα και οι βαθμολογίες CAT / CET δεν είναι υποχρεωτικές, θα είναι ένα επιπλέον πλεονέκτημα.
Διαδικασία επιλογής
Οι υποψήφιοι που θα είναι υποψήφιοι θα κληθούν για γραπτή δοκιμασία στα γραφεία του Nielsen στη Βομβάη, Δελχί, Τσενάι, Μπανγκαλόρ, Καλκούτα και Μπαρόδα. Αν ο υποψήφιος ολοκληρώσει τη γραπτή δοκιμασία, θα προσκληθεί για ομαδική συζήτηση και προσωπική συνέντευξη στο Campus Northpoint, Khandala. Η γραπτή εξέταση θα δοκιμάσει τη μαθηματική, γλωσσική και αναλυτική ικανότητα.
Κριτήρια τοποθέτησης
Οι φοιτητές λαμβάνουν βοήθεια από το Κέντρο με τη Nielsen για την εκπλήρωση των ακόλουθων κριτηρίων: Επιτυχής ολοκλήρωση του μαθήματος με ελάχιστη βαθμολογία 60% σε κάθε ενότητα, σχέδιο διατριβής και όλα τα προγράμματα πρακτικής άσκησης που προσφέρονται κατά τη διάρκεια της παρακολούθησης κατά 90% κατά τη διάρκεια της πανεπιστημιούπολης και κατά τη διάρκεια πρακτικής άσκησης Δεν υπάρχουν στοιχεία για οποιοδήποτε παράπτωμα / πειθαρχικό ζήτημα Εκκαθάριση της τελικής διαδικασίας επιλογής Nielsen Σε περίπτωση που κάποιο από τα παραπάνω κριτήρια δεν τηρηθεί, η Northpoint θα αποσύρει οποιαδήποτε βοήθεια για την τοποθέτηση. Αφού επιλέξετε, θα σας ζητηθεί να αποδεχτείτε την προσφορά που σας έχει απευθύνει ο Nielsen. Είναι αυτονόητο ότι οποιοσδήποτε φοιτητής βαθμολογεί λιγότερο από το 50% του αθροίσματος μετά την εφαρμογή του πιστωτικού συστήματος θα έχει αποτύχει στο πρόγραμμα και δεν θα εκδοθεί πιστοποιητικό ολοκλήρωσης.
Σχετικά με το Σχολείο
Ερωτήσεις
Παρόμοια Μαθήματα
Μεταπτυχιακές σπουδές στη Στρατηγική Ψηφιακού Μάρκετινγκ
- Porto, Πορτογαλία
Προηγμένη Στρατηγική Διοίκηση Μάρκετινγκ
- London, Ηνωμένο Βασίλειο
Στρατηγικό Μάρκετινγκ
- London, Ηνωμένο Βασίλειο