Πτυχιούχος Πιστοποιητικό στη Διαχείριση Μάρκετινγκ
Fanshawe College
Πληροφορία κλειδί
Τοποθεσία πανεπιστημιούπολης
London, Καναδάς
Γλώσσες
Αγγλικά
Μορφή μελέτης
Εξ αποστάσεως εκπαίδευση, Στην Πανεπιστημιούπολη
Διάρκεια
1 έτος
Βήμα
Πλήρης απασχόληση, Μερικής απασχόλησης
Δίδακτρα
CAD 3.603 *
Προθεσμία εφαρμογής
Ζητήστε πληροφορίες
Πρωιμότερη ημερομηνία έναρξης
Ζητήστε πληροφορίες
* $ 2,045.92 / όρος: συνολική αμοιβή για καναδούς φοιτητές. $ 8,011.65 / όρος: συνολικές αμοιβές για διεθνείς φοιτητές ανά περίοδο. Το πραγματικό κόστος για το 2020/21 εξακολουθεί να καθορίζεται
Υποτροφίες
Εξερευνήστε ευκαιρίες για υποτροφίες για να βοηθήσετε στη χρηματοδότηση των σπουδών σας
Εισαγωγή
Βεβαιωθείτε ότι οι δυνατότητές σας ανταποκρίνονται στα όνειρα διαχείρισης
Αυτό το μονοετές πιστοποιητικό μεταπτυχιακών σπουδών έχει σχεδιαστεί για πτυχιούχους πανεπιστημίων και κολλεγίων που αναζητούν μια καριέρα στον τομέα της διαχείρισης της εμπορίας.
Ο συνδυασμός των μαθημάτων ψηφιακού μάρκετινγκ που προσφέρονται θα σας προσφέρει ένα ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στη σημερινή αγορά εργασίας. Το Fanshawe είναι το μοναδικό κολέγιο που συνεργάζεται με το Google, τον Οργανισμό Επαγγελματικών Μάρκετινγκ του Search Engine Marketing και το WordTracker, το οποίο σας δίνει μοναδικές ευκαιρίες για την ανάπτυξη δεξιοτήτων μάρκετινγκ μηχανών αναζήτησης και διεξαγωγή πραγματικών εκστρατειών μάρκετινγκ μηχανών αναζήτησης στο Διαδίκτυο.
Θα αποφοιτήσετε με ανώτερες αναλυτικές δεξιότητες λήψης αποφάσεων και επικοινωνίας και θα είστε έτοιμοι για μια επιτυχημένη καριέρα στις πωλήσεις, την έρευνα μάρκετινγκ, τη διαφήμιση και την προώθηση, τον προγραμματισμό εκδηλώσεων, το άμεσο μάρκετινγκ, το ψηφιακό μάρκετινγκ, το marketing marketing, , τις δημόσιες σχέσεις και / ή τις πωλήσεις των μέσων ενημέρωσης.
Σχετικά με το πρόγραμμα διαχείρισης μάρκετινγκ
Στο πρόγραμμα, θα ασχοληθείτε βαθιά με το ρόλο του μάρκετινγκ στην προώθηση της αξίας για τις επιχειρήσεις μέσω των διαδικτυακών και των προσωπικών στρατηγικών που θα μάθετε εκθέτοντας σε επιχειρηματικά ζητήματα πραγματικού βίου. Θα συμβουλεύεστε να διαχειριστείτε, να αναπτύξετε και να δικαιολογήσετε στρατηγικές μάρκετινγκ και να παρουσιάσετε τις δημιουργικές σας ιδέες στους συνομηλίκους σας και σε πραγματικούς επιχειρηματικούς πελάτες. Διατίθεται 100% σε απευθείας σύνδεση ή σε παραδοσιακή μορφή στην τάξη με εισδοχή Σεπτεμβρίου και Ιανουαρίου.
Αν σκέφτεστε να ολοκληρώσετε το δίπλωμά σας online, μπορείτε να αξιολογήσετε την ετοιμότητά σας με τον www.amiready.ca, τον δείκτη της Online Finesshawe's Readiness Indicator, ένα μέτρο του βαθμού στον οποίο η εξ αποστάσεως εκπαίδευση και / ή μάθηση σε ένα πλούσιο σε τεχνολογία περιβάλλον είναι η κατάλληλη για εσύ. Έχουμε επίσης μια εύχρηστη λίστα ελέγχου για να σας καθοδηγήσουμε κατά μήκος του δρόμου για να γίνετε σε απευθείας σύνδεση μαθητευόμενος.
Οι μαθητές στην τάξη μπορούν επίσης να υποβάλουν αίτηση για την ευκαιρία να αναπτύξουν περαιτέρω τις δεξιότητές τους για συμβουλευτικές υπηρεσίες μάρκετινγκ, με την επιλογή να αντικαταστήσουν δύο μαθήματα για το εντατικό πρόγραμμα συμβουλευτικών υπηρεσιών της κοινότητας, που εργάζονται με πραγματικούς επιχειρηματίες ζωντανούς πελάτες.
Αλλες πληροφορίες
Οι φοιτητές που εισέρχονται στο Επίπεδο 1 της Διαχείρισης Μάρκετινγκ τον Ιανουάριο αναμένεται να προχωρήσουν στο Επίπεδο 2 του προγράμματος κατά τη θερινή περίοδο. Οι υποψήφιοι που υποβάλλουν αίτηση στην ηλεκτρονική έκδοση του προγράμματος θα πρέπει να επιλέξουν τον Κωδικό Campus LCL (LCL-London-Online). Οι υποψήφιοι που υποβάλλουν αίτηση στην Ηλεκτρονική έκδοση του προγράμματος θα πρέπει να εξασφαλίσουν ότι διαθέτουν την κατάλληλη τεχνολογική ικανότητα για την ολοκλήρωση του προγράμματος, συμπεριλαμβανομένης της πρόσβασης σε υπολογιστή, απαιτούμενου λογισμικού και πρόσβασης στο διαδίκτυο για κάθε μάθημα του προγράμματος. Οι φοιτητές που παρακολουθούν την Ηλεκτρονική έκδοση του προγράμματος δεν θα χρειαστεί να πληρώσουν μια συνδρομή εργαστηρίου CONNECT. Για όλους τους άλλους φοιτητές, ένας φορητός υπολογιστής πρόκειται να αγοραστεί από τον φοιτητή, περίπου $ 1000.00. Το κόστος του φορητού υπολογιστή περιλαμβάνεται στα Γενικά Έξοδα που αναφέρονται στο Πρόγραμμα Αμοιβών. Ένα κόστος σύνδεσης CONNECT ύψους 50,00 δολαρίων ανά ακαδημαϊκό όρο περιλαμβάνεται στα πρόσθετα τέλη προγράμματος που αναφέρονται στο χρονοδιάγραμμα των τελών. Αυτή η χρέωση συμβάλλει στην κάλυψη των εξόδων που συνδέονται με την παράδοση του προγράμματος CONNECT για κινητά υπολογιστικά. Οι σπουδαστές δεν θα πρέπει να αγοράζουν φορητό υπολογιστή ή λογισμικό μέχρι να δημοσιεύσει το κολλέγιο τις προτεινόμενες ρυθμίσεις, μοντέλα, τίτλους λογισμικού και εκδόσεις για το εν λόγω ακαδημαϊκό έτος.
Μια μερική, online έκδοση αυτού του προγράμματος είναι διαθέσιμη.
Μαθησιακά αποτελέσματα
Ο απόφοιτος έχει αποδείξει αξιόπιστα την ικανότητα:
- Αναπτύξτε ένα μείγμα προώθησης * για την εμπορία * ενός προϊόντος * ή μιας υπηρεσίας που βασίζεται σε μια προσδιορισμένη αγορά-στόχο.
- Ανάπτυξη στρατηγικών τιμολόγησης που λαμβάνουν υπόψη την εκτιμώμενη αξία, τις ανταγωνιστικές πιέσεις και τους εταιρικούς στόχους.
- Ανάπτυξη στρατηγικών για την αποτελεσματική διανομή προϊόντων * και υπηρεσιών.
- Προσδιορίστε στρατηγικές για την ανάπτυξη νέων προϊόντων * και υπηρεσιών που είναι συνεπείς με τις εξελισσόμενες ανάγκες της αγοράς.
- Αξιολογήστε τα αποτελέσματα των δραστηριοτήτων μάρκετινγκ * χρησιμοποιώντας κριτήρια που σχετίζονται με τις προϋπολογιζόμενες πωλήσεις, το κόστος και τα κέρδη.
- Δημιουργία ενός σχεδίου μάρκετινγκ *, συμπεριλαμβανομένων των στόχων μάρκετινγκ, μίγματος μάρκετινγκ *, στρατηγικών, προϋπολογισμούς και κριτηρίων αξιολόγησης.
- Επικοινωνήστε με το μάρκετινγκ * με πληροφορίες πειστικά και με ακρίβεια σε προφορικές, γραπτές και γραφικές * μορφές.
- Προετοιμασία και παράδοση μιας παρουσίασης πωλήσεων.
- Αξιολογήστε τη βιωσιμότητα του μάρκετινγκ * ενός προϊόντος * ή μιας υπηρεσίας σε μια διεθνή αγορά ή αγορές.
- Διεξαγωγή πρωτογενούς έρευνας σχετικά με τις συνθήκες της αγοράς, προκειμένου να προσδιοριστούν τα υπάρχοντα και τα δυνητικά επίπεδα δραστηριότητας για συγκεκριμένα προϊόντα * και υπηρεσίες.
- Εφαρμόστε τις γνώσεις και τις δεξιότητες των ανθρώπινων πόρων και της ηγεσίας για να βελτιώσετε την απόδοση με άτομα και ομάδες ώστε να συμβάλλετε στην επιτυχημένη λειτουργία μάρκετινγκ * μιας επιχείρησης.
- Χρησιμοποιήστε τεχνικές διαχείρισης μάρκετινγκ στο σχεδιασμό, τη διεύθυνση και τον έλεγχο μιας επιχείρησης.
- Ανάπτυξη προσωπικών στρατηγικών επαγγελματικής ανάπτυξης και σχεδίων για την ενίσχυση της ηγεσίας, των δεξιοτήτων διαχείρισης και της εμπειρίας μάρκετινγκ *.
- Ανάπτυξη στρατηγικών για τη σύναψη σχέσεων εργασίας με πελάτες, πελάτες και καταναλωτές * που διατηρούν και ενισχύουν την πίστη τους στην οργάνωσή τους.
- Εφαρμόστε τις αρχές της επιχειρηματικής δεοντολογίας και της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης.
- Προετοιμάστε το στοιχείο μάρκετινγκ * ενός επιχειρηματικού σχεδίου.
ΚΥΚΛΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ
Επίπεδο 1
Πάρτε όλα τα παρακάτω υποχρεωτικά μαθήματα:
Ομάδα 1
- MGMT-6065 Στρατηγική για την παγκόσμια αγορά
- COMP-5062 Web Design για Βελτιστοποίηση
- MGMT-6066 CRM Μια προσέγγιση διαχείρισης
- MGMT-6067 Πωλήσεις επιχειρήσεων προς επιχειρήσεις
- MGMT-5074 Google Analytics
- COMM-6019 Προηγμένη Επαγγελματική Επικοινωνία
Ομάδα 2
Οι μαθητές θα εγγραφούν σε ένα από τα παρακάτω μαθήματα:
- MKTG-6015 ή INNV-6001
- MKTG-6015 Μάρκετινγκ μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα και εκδήλωση
- INNV-6001 Εφαρμογές Καινοτομίας
Ομάδα 3
- Πάρτε MGMT-5057 ή MGMT-6117
- MGMT-5057 Μάρκετινγκ μηχανών αναζήτησης & Google Adwords
- MGMT-6117 Search Engine Marketing-Project
Πρόσθετες απαιτήσεις
Πάρτε μία από τις ακόλουθες ομάδες:
Ομάδα 1
- Επικοινωνίες μάρκετινγκ MKTG-6016
- MKTG-6018 Συμπεριφορά πελατών
Ομάδα 2
- MGMT-5038 Κοινοτική συμβουλευτική 1
Πρόσθετες απαιτήσεις
Πάρτε μία από τις ακόλουθες ομάδες:
Ομάδα 1
- MGMT-5050 Νέο μάρκετινγκ μέσων
- MKTG-6017 Πρωτοβάθμια έρευνα μάρκετινγκ
Ομάδα 2
- MGMT-5039 Κοινοτική συμβουλευτική 2
Κατοικία Προγράμματος
Οι φοιτητές πρέπει να ολοκληρώσουν τουλάχιστον 10 μονάδες σε αυτό το πρόγραμμα στο Fanshawe College για να καλύψουν την απαίτηση Fanshawe College προγράμματος και να αποφοιτήσουν από αυτό το πρόγραμμα.
mohamed_hassan / Pixabay
Απαιτήσεις εισδοχής
- Ένα δίπλωμα ή ένα τριετές δίπλωμα κολλεγίου ή ένα πτυχίο
(Σημείωση: το ελάχιστο μέσο όρο «C +» ή το σωρευτικό 2,5 GPA)
ή
- Ένας αποδεκτός συνδυασμός συναφούς εργασιακής εμπειρίας και μεταδευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, όπως κρίνεται από το κολλέγιο *
ή
- Πέντε χρόνια εργασιακής εμπειρίας στον τομέα Marketing / Business όπως κρίνεται από το College ως ισοδύναμο *
Σημείωση:
* Οι υποψήφιοι μπορεί να υποχρεούνται να υποβάλουν ένα βιογραφικό σημείωμα και μια συνοδευτική επιστολή που περιλαμβάνει λεπτομέρειες της εργασιακής εμπειρίας.
Απαιτήσεις Αγγλικής Γλώσσας
Οι υποψήφιοι των οποίων η πρώτη γλώσσα δεν είναι Αγγλικά θα πρέπει να επιδεικνύουν επάρκεια στα Αγγλικά με μία από τις ακόλουθες μεθόδους:
- Μια βαθμίδα 12 κολέγιο Stream ή Πανεπιστημιακό Stream Αγγλικό πιστωτικό από ένα δευτεροβάθμιο σχολείο του Οντάριο, ή ισοδύναμο, ανάλογα με τις απαιτήσεις εισαγωγής του προγράμματος
- Δοκιμή της εξέτασης της αγγλικής ως ξένης γλώσσας (TOEFL) με ελάχιστο βαθμό 88 για τη δοκιμή στο Διαδίκτυο (iBT), με τα αποτελέσματα των δοκιμών εντός των δύο τελευταίων ετών
- Διεθνές Σύστημα Δοκιμών Αγγλικής Γλώσσας (IELTS) Ακαδημαϊκό τεστ με συνολικό σκορ 6,5 χωρίς βαθμολογία μικρότερη από 6,0 σε οποιαδήποτε από τις τέσσερις ζώνες, με αποτελέσματα δοκιμών κατά τα δύο τελευταία έτη
- Δοκιμασία Καναδικής Ακαδημαϊκής Αγγλικής Γλώσσας (CAEL) με συνολική βαθμολογία 70 χωρίς βαθμολογία μικρότερη από 60 σε οποιαδήποτε από τις τέσσερις ζώνες, με αποτελέσματα δοκιμών μέσα στα δύο τελευταία χρόνια
- Pearson Test of English Academic (PTE) με ελάχιστο σκορ 59, με αποτελέσματα τεστ κατά τα τελευταία δύο χρόνια
- Μια δοκιμή αγγλικής γλώσσας Cambridge (FCE / CAE / CPE) με συνολική βαθμολογία στην αγγλική κλίμακα Cambridge 176 χωρίς γλωσσική δεξιότητα μικρότερη από 169, με αποτελέσματα δοκιμών κατά τα δύο τελευταία έτη
- Αξιολόγηση Αγγλικής Γλώσσας (ELE) στο Fanshawe College με ελάχιστο σκορ 75% σε όλα τα τμήματα του τεστ, με τα αποτελέσματα των δοκιμών τα τελευταία δύο χρόνια
- Fanshawe College ESL4 / GAP5 φοιτητές: Ελάχιστη βαθμολογία 80% σε ESL4 / GAP5 Επίπεδο 9 ή 75% σε ESL4 / GAP5 Επίπεδο 10
Προτεινόμενη ακαδημαϊκή προετοιμασία
Συνιστάται ιδιαίτερα οι σπουδαστές να είναι ικανοί στους ακόλουθους τομείς πριν από την είσοδο στο πρόγραμμα:
- Μαθηματικά
- Εργασιακή επικοινωνία
- Εφαρμογές υπολογιστών, ιδίως Microsoft Word, Excel και PowerPoint
Προχωρημένη στάση
Οι υποψήφιοι μπορούν να υποβάλουν αίτηση για προχωρημένο κύρος με βάση προηγούμενα ακαδημαϊκά επιτεύγματα σε άλλο ίδρυμα και / ή αξιολόγηση προηγούμενης εκμάθησης και αναγνώρισης (PLAR). Η προηγμένη μόνιμη ικανότητα πληροί τον αιτούντα για άμεση είσοδο σε ένα δεύτερο ή υψηλότερο επίπεδο του προγράμματος.
Κριτήρια επιλογής αιτούντων
Όπου ο αριθμός των επιλέξιμων αιτούντων υπερβαίνει τους διαθέσιμους χώρους του προγράμματος, τα Κριτήρια Επιλογής Αιτούντος θα είναι:
- Προτίμηση για μόνιμους κατοίκους του Οντάριο.
- Παραλαβή της αίτησης μέχρι την 1η Φεβρουαρίου (Μετά από αυτή την ημερομηνία, το Fanshawe College θα εξετάσει τους υποψηφίους με βάση την αρχή εξυπηρέτησης, μέχρι να ολοκληρωθεί το πρόγραμμα).
- Επίτευξη των απαιτήσεων εισδοχής.
Ευκαιρίες καριέρας
Οι πτυχιούχοι του προγράμματος Marketing Marketing προετοιμάζονται για μια καριέρα μάρκετινγκ σε όλους τους τομείς (π.χ. μεταποίηση, λιανική, υγειονομική περίθαλψη, εκπαίδευση, μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα, κυβέρνηση) και σε πολλούς τομείς (π.χ. διαχείριση, αθλητική και εκδήλωση μάρκετινγκ, ψηφιακό μάρκετινγκ, μάρκετινγκ μηχανών αναζήτησης, έρευνα αγοράς).
Οι απόφοιτοι ταιριάζουν σε μια ποικιλία θέσεων, συμπεριλαμβανομένου του ειδικού ψηφιακού μάρκετινγκ, του Ερευνητή Αγοράς, του Ειδικού Διαχείρισης Πελατειακών Σχέσεων (CRM), του Ειδικού Μάρκετινγκ, του Αναλυτή Μάρκετινγκ, του Ειδικού Διαφήμισης, του Διαχειριστή Μάρκας, του Διαχειριστή Κατηγοριών, του Εκτελεστικού Λογαριασμού και του Σχεδιασμού Εκδηλώσεων.
Εισαγωγές
Διδακτέα ύλη
ΚΥΚΛΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ
Επίπεδο 1
Παρακολουθήστε όλα τα παρακάτω υποχρεωτικά μαθήματα:
- MKTG-6017 ---- Πρωτοβάθμια έρευνα μάρκετινγκ
- COMP-5062 ---- Σχεδίαση Ιστού για Βελτιστοποίηση
- MGMT-6066 ---- CRM A Management Approach
- MGMT-5074 ---- Google Analytics
- COMM-6019 ---- Προηγμένη Επαγγελματική Επικοινωνία
- MKTG-5006 ---- Διοίκηση Μάρκετινγκ
Επίπεδο 2
Παρακολουθήστε όλα τα παρακάτω υποχρεωτικά μαθήματα:
Ομάδα 1
- MGMT-6067 ---- Πωλήσεις από επιχείρηση σε επιχείρηση
- MGMT-6065 ---- Στρατηγική παγκόσμιας αγοράς
- MGMT-5050 ---- Marketing νέων μέσων
Ομάδα 2
Πάρτε MGMT-6191 ή MGMT-6117
- MGMT-6191 ---- SEM & Google Ads
- MGMT-6117 ---- Search Engine Marketing-Project
Πρόσθετες απαιτήσεις
Οι μαθητές θα εγγραφούν σε μία από τις ακόλουθες ομάδες:
Ομάδα 1
- INNV-6001 ---- Εφαρμογές Καινοτομίας
- MKTG-6018 ---- Συμπεριφορά πελατών
Ομάδα 2
- MKTG-6015 ---- Μη κερδοσκοπικό και μάρκετινγκ εκδηλώσεων
- MKTG-6018 ---- Συμπεριφορά πελατών
Ομάδα 3
- MGMT-5092 ---- Γύροι εργοδοτών
Πρόγραμμα Κατοικία
Οι μαθητές πρέπει να ολοκληρώσουν τουλάχιστον 10 μονάδες σε αυτό το πρόγραμμα στο Fanshawe College για να ανταποκριθούν στην απαίτηση διαμονής του προγράμματος και να αποφοιτήσουν από αυτό το πρόγραμμα
Αποτέλεσμα προγράμματος
Ο απόφοιτος έχει αποδείξει αξιόπιστα την ικανότητα:
- Διαμορφώστε ένα σχέδιο μάρκετινγκ που θα ανταποκρίνεται στις ανάγκες ή τους στόχους μιας επιχείρησης ή οργανισμού.
- Αναπτύξτε ένα ολοκληρωμένο σχέδιο επικοινωνίας μάρκετινγκ για ένα προϊόν, ιδέα, αγαθό ή/και υπηρεσία με βάση μια προσδιορισμένη ανάγκη ή στόχο της αγοράς.
- Διαμόρφωση στρατηγικών για την ανάπτυξη νέων ή/και τροποποιημένων προϊόντων, εννοιών, αγαθών και υπηρεσιών που ανταποκρίνονται στις εξελισσόμενες ανάγκες της αγοράς.
- Ανάπτυξη στρατηγικών για την αποτελεσματική και αποτελεσματική τοποθέτηση/διανομή προϊόντων, εννοιών, αγαθών και υπηρεσιών που ανταποκρίνονται στις εξελισσόμενες αγορές.
- Αξιολογήστε τον αντίκτυπο της χρήσης διαφορετικών στρατηγικών μάρκετινγκ για ένα προϊόν, ιδέα, αγαθό ή/και υπηρεσία, στα οικονομικά, την απόδοση επένδυσης (ROI) και τους επιχειρηματικούς στόχους ενός οργανισμού.
- Αξιολογήστε τη βιωσιμότητα μιας ιδέας, προϊόντος, αγαθού ή/και υπηρεσίας σε τοπικές, εθνικές ή διεθνείς αγορές.
- Διεξαγωγή έρευνας αγοράς για την παροχή των πληροφοριών που απαιτούνται για τη λήψη αποφάσεων μάρκετινγκ.
- Κοινοποιούν τις πληροφορίες μάρκετινγκ πειστικά και με ακρίβεια σε προφορικές, γραπτές, γραφικές και διαδραστικές μορφές μέσων.
- Σχεδιάστε, προετοιμάστε και παραδώστε μια παρουσίαση ή προώθηση πωλήσεων που καλύπτει τις ανάγκες του πελάτη.
- Αναπτύξτε στρατηγικές με πελάτες, πελάτες, καταναλωτές και άλλους για την ανάπτυξη και τη διατήρηση σχέσεων.
- Ανάπτυξη στρατηγικών και σχεδίων μάθησης και ανάπτυξης για την ενίσχυση της επαγγελματικής ανάπτυξης στον τομέα.
- Εφαρμόστε επιχειρηματικές στρατηγικές για τον εντοπισμό και την ανταπόκριση σε νέες ευκαιρίες σταδιοδρομίας που μπορεί να περιλαμβάνουν πρωτοβουλίες για συμβάσεις απασχόλησης και αυτοαπασχόλησης.
- Συμμετέχουν και συνεισφέρουν σε ένα πλαίσιο οργανωτικών πολιτικών και πρακτικών, κατά τη διεξαγωγή των εργασιών του οργανισμού.
- Εφαρμόστε τις αρχές της επιχειρηματικής ηθικής και της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης στις επιχειρηματικές αποφάσεις.
- Χρησιμοποιήστε τις τεχνικές διαχείρισης του σχεδιασμού, της οργάνωσης, της διεύθυνσης και του ελέγχου των λειτουργιών και των δραστηριοτήτων μάρκετινγκ σε απάντηση στις επιχειρηματικές ανάγκες του οργανισμού.
Εκθεσιακός χώρος
Ευκαιρίες καριέρας
Οι απόφοιτοι του προγράμματος Marketing Management του Fanshawe μπορούν να επιλέξουν να συνεχίσουν τη σταδιοδρομία τους σε πολλούς τομείς (π.χ. μεταποίηση, λιανικό εμπόριο, υγειονομική περίθαλψη, εκπαίδευση, μη κερδοσκοπικός οργανισμός, κυβέρνηση) και τομείς (π.χ. πωλήσεις, διαχείριση λιανικής, διαφήμιση, διαχείριση επωνυμίας, μάρκετινγκ αθλημάτων και εκδηλώσεων, ψηφιακό μάρκετινγκ, μάρκετινγκ μηχανών αναζήτησης, έρευνα αγοράς). Οι απόφοιτοι είναι κατάλληλοι για διάφορες θέσεις, όπως:
- ειδικός στο ψηφιακό μάρκετινγκ
- ερευνητής αγοράς
- ειδικός στη διαχείριση πελατειακών σχέσεων (CRM).
- ειδικός στο μάρκετινγκ
- αναλυτής μάρκετινγκ
- ειδικός στη διαφήμιση
- υπεύθυνος καταστήματος
- διαχειριστής κατηγορίας
- στέλεχος λογαριασμού
- οργανωτή εκδηλώσεων
Ακολουθούν μερικά παραδείγματα ευκαιριών σταδιοδρομίας για αποφοίτους του προγράμματος Διαχείρισης Μάρκετινγκ του Fanshawe:
Συντονιστής Μάρκετινγκ
Υπεύθυνος για τη δημιουργία και την υλοποίηση βασικών καμπανιών μάρκετινγκ.
Υπεύθυνος μάρκετινγκ και διαφήμισης
Αναλάβετε έναν παθιασμένο και δημιουργικό ηγετικό ρόλο σε ένα τμήμα διαφήμισης και μάρκετινγκ.
Συνεργάτης Marketing και Εκδηλώσεων
Ένας ιδανικός ρόλος για ένα άτομο που είναι εξαιρετικά οργανωμένο και έμπειρο στην υποστήριξη ενός ευρέος φάσματος πρωτοβουλιών μάρκετινγκ, επικοινωνίας και επιχειρηματικής ανάπτυξης.
English Language Requirements
Πιστοποιήστε την επάρκειά σας στα αγγλικά με το Duolingo English Test! Το DET είναι ένα βολικό, γρήγορο και προσιτό διαδικτυακό τεστ αγγλικών που γίνεται αποδεκτό από περισσότερα από 4.000 πανεπιστήμια (όπως αυτό) σε όλο τον κόσμο.
Σχετικά με το Σχολείο
Ερωτήσεις
Παρόμοια Μαθήματα
Επαγγελματικό Ανώτερο Τεχνικό Μάθημα Διοίκησης Ψηφιακού Μάρκετινγκ
- Porto, Πορτογαλία
Μεταπτυχιακό Δίπλωμα Εμπορικής Διοίκησης και Μάρκετινγκ
- Porto, Πορτογαλία
Μεταπτυχιακές σπουδές στις Σύγχρονες Πολυτελείς Επιχειρήσεις και Μάρκετινγκ
- São Paulo, Βραζιλία