Στην Ασία
Institute For Asia Strategy And Knowledge (I-ASK)
Πληροφορία κλειδί
Τοποθεσία πανεπιστημιούπολης
Kuala Lumpur, Μαλαισία
Γλώσσες
Αγγλικά
Μορφή μελέτης
Στην Πανεπιστημιούπολη
Διάρκεια
2 ημέρες
Βήμα
Πλήρης απασχόληση
Δίδακτρα
SGD 2.800 / per course *
Προθεσμία εφαρμογής
Ζητήστε πληροφορίες
Πρωιμότερη ημερομηνία έναρξης
Jan 2025
* Συμπεριλαμβανομένων των Μεσημεριανό & κοκτέιλ τσαγιού & κλεισίματος
Υποτροφίες
Εξερευνήστε ευκαιρίες για υποτροφίες για να βοηθήσετε στη χρηματοδότηση των σπουδών σας
Εισαγωγή
Αξιολόγηση ευκαιριών αγοράς στην Ασία
Επισκόπηση Μαθημάτων
Σε αυτό το εντατικό διήμερο σεμινάριο θα μάθετε πώς να τμηματοποιήσετε τις αγορές στην Ασία και να προβλέψετε τις εξελίξεις της αγοράς για να οδηγήσετε τις επιδόσεις της επιχείρησης. Αυτό το μάθημα σας διδάσκει να προσδιορίσετε με δυναμικό τρόπο τα υψηλά δυνητικά τμήματα της αγοράς και να καθορίσετε νέες κατευθύνσεις για την επιχείρησή σας, ώστε να ξεπεράσουν τους ανταγωνιστές τους στην Ασία. Στο μάθημα θα μάθετε να εφαρμόζετε ισχυρές μεθόδους για την παρακολούθηση της απόδοσης της επιχείρησής σας και τη δημιουργία αποτελεσμάτων.
Γιατί θα παρευρεθείτε;
Οι εκτιμήσεις ευκαιριών αγοράς οδηγούν τα αποτελέσματα δείχνοντας ποιες αγορές πρέπει να στοχεύουν και υποδεικνύοντας τη σωστή κατανομή των πόρων της εταιρείας σας. Η διαφορά μεταξύ της νίκης και της απώλειας στην Ασία εξαρτάται από την ικανότητα της εταιρείας σας να εντοπίζει μια ευκαιρία, να αναλαμβάνει μια νέα αγορά και να ενεργεί αποφασιστικά για να κερδίσει τις επιχειρήσεις στα σωστά τμήματα της αγοράς. Αυτό το διήμερο σεμινάριο θα σας δώσει τις δεξιότητες για να κατηγοριοποιήσετε τις αγορές στην Ασία, να εντοπίσετε ελκυστικές αγορές και να ενεργήσετε όταν το χρονοδιάγραμμα είναι κατάλληλο για την είσοδο στην αγορά.
Θέλεις να
- Προβλέψτε και προβλέψτε ευκαιρίες αναδυόμενων αγορών στην Ασία;
- Το τμήμα των αγορών σαφώς και ποσοτικοποιεί τις προοπτικές των κορυφαίων πελατών;
- Ευθυγραμμίστε τους πόρους και τα περιουσιακά στοιχεία της εταιρείας σας με δυνατότητες αγοράς;
- Προσδιορίστε το σωστό χρονοδιάγραμμα για μια πιθανή είσοδο στην αγορά;
- Σκεφτείτε και ενεργήστε στρατηγικά στην προσέγγιση των αγορών-στόχων;
- Παρακολουθήστε και αξιολογήστε την απόδοσή σας από τον ανταγωνισμό;
Σχετικά με το Σχολείο
Ερωτήσεις
Παρόμοια Μαθήματα
Διαδικτυακό μάθημα Fashion Branding & Communication
- London, Ηνωμένο Βασίλειο
Σύντομο μάθημα UCT Digital Marketing
- Online South Africa
AI Prompt Engineer Course
- Milan, Ιταλία