Συνεργάτης της Πληροφορικής
Snow College (Community College)
Πληροφορία κλειδί
Τοποθεσία πανεπιστημιούπολης
Ephraim, Ηνωμένες Πολιτείες
Γλώσσες
Αγγλικά
Μορφή μελέτης
Στην Πανεπιστημιούπολη
Διάρκεια
2 χρόνια
Βήμα
Πλήρης απασχόληση
Δίδακτρα
Ζητήστε πληροφορίες
Προθεσμία εφαρμογής
Ζητήστε πληροφορίες
Πρωιμότερη ημερομηνία έναρξης
Sep 2024
* Δίδακτρα Resident Utah: $ 1.663. Φροντίδα μη κατοίκων: $ 6.073. (Κόστος ανά Εξάμηνο 2018 - 2019 Ακαδημαϊκό Έτος)
Υποτροφίες
Εξερευνήστε ευκαιρίες για υποτροφίες για να βοηθήσετε στη χρηματοδότηση των σπουδών σας
Εισαγωγή
Μαθήματα Πληροφορικής
- CS 1030 Αρχές Πληροφορικής
- Βασικά στοιχεία προγραμματισμού CS 1400
- CS 1405 Θεμελιώδες Εργαστήριο Προγραμματισμού
- CS 1410 Αντικειμενοστρεφής Προγραμματισμός
- CS 1415 Εργαστήριο Αντικειμενοστραφής Προγράμματος
- CS 1810 Ανάπτυξη ιστού I
- CS 1820 Ανάπτυξη ιστού II
- Δομές δεδομένων CS 2420
- CS 2450 Εισαγωγή στη Μηχανική Λογισμικού
- Ψηφιακά κυκλώματα CS 2700
- CS 2810 Οργανισμός Υπολογιστών / Αρχιτεκτονική
- CS 2830 Ανάπτυξη ιστού III
- Λειτουργικά συστήματα CS 2860
Επιστήμες Υπολογιστών Καριέρα
Οι σπουδαστές που κερδίζουν πτυχίο στην επιστήμη των υπολογιστών θα πρέπει να μπορούν να εργαστούν στους ακόλουθους τομείς:
Διδασκαλία
Τα μαθήματα επιστήμης των υπολογιστών που κερδίζουν πτυχίο και πιστοποίηση στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση είναι συνήθως επιλέξιμα για να είναι δάσκαλοι υψηλής τεχνολογίας των πληροφοριών. Με ένα μεταπτυχιακό δίπλωμα, τα μαθήματα επιστημών υπολογιστών είναι επιλέξιμα να διδάξουν σε ένα διετές κολέγιο. Αυτά τα επίπεδα συνήθως υπογραμμίζουν τη διδασκαλία του προγραμματισμού. Με ένα διδακτορικό δίπλωμα, οι ειδικότητες επιστήμης υπολογιστών μπορούν να διδάξουν σε ένα τετραετές κολέγιο ή πανεπιστήμιο. Οι καθηγητές κολλεγίων μπορούν να επιλέξουν έναν τομέα ειδίκευσης, ο οποίος συνήθως σχετίζεται με τις διδακτορικές τους σπουδές. Αναμένεται επίσης να κάνουν έρευνα.
Ερευνα
Η επιστημονική έρευνα στην επιστήμη των υπολογιστών συνδυάζεται συνήθως με τη διδασκαλία σε ένα τετραετές κολέγιο ή πανεπιστήμιο. Επιπλέον, πολλές εταιρείες, συμπεριλαμβανομένων κυβερνητικών οργανισμών, προσλαμβάνουν επιστήμονες υπολογιστών για να κάνουν έρευνα.
Μηχανική λογισμικού
Οι μηχανικοί λογισμικού σχεδιάζουν και υλοποιούν λύσεις λογισμικού σε πραγματικά προβλήματα. Δουλεύουν για διάφορους εργοδότες, συνήθως εταιρίες λογισμικού.
Μηχανικός ηλεκτρονικών υπολογιστών
Οι μηχανικοί υπολογιστών σχεδιάζουν και υλοποιούν λύσεις υλικού σε πραγματικά προβλήματα. Γενικά εργάζονται για εταιρείες παραγωγής υπολογιστών.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ της ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ
Πληροφορίες Τεχνολόγοι παρέχουν υποστήριξη σε άτομα, ομάδες, οργανισμούς και επιχειρήσεις σε όλους τους τομείς που χρησιμοποιούν υπολογιστές και σχετική τεχνολογία. Μπορούν να απασχολούνται άμεσα ή ως σύμβουλοι. Συνιστούν, εγκαθιστούν και διατηρούν υπολογιστή και σχετικό υλικό καθώς και λογισμικό.
Σχετικά με το Σχολείο
Ερωτήσεις
Παρόμοια Μαθήματα
AAS στη Σχεδίαση & Ανάπτυξη Ιστοσελίδων
- Lewiston, Ηνωμένες Πολιτείες
Συνεργάτης Επιστήμης στην Πληροφορική Υπολογιστών
- Santa Clara, Ηνωμένες Πολιτείες
Πιστοποιητικό Λογισμικού Εσωτερικού και Αρχιτεκτονικού Σχεδιασμού
- Online USA