Συνεργάτης της επιστήμης στο μάρκετινγκ
Westchester Community College
Πληροφορία κλειδί
Τοποθεσία πανεπιστημιούπολης
Valhalla, Ηνωμένες Πολιτείες
Γλώσσες
Αγγλικά
Μορφή μελέτης
Στην Πανεπιστημιούπολη
Διάρκεια
2 χρόνια
Βήμα
Πλήρης απασχόληση
Δίδακτρα
USD 2.290 / per semester *
Προθεσμία εφαρμογής
Ζητήστε πληροφορίες
Πρωιμότερη ημερομηνία έναρξης
Ζητήστε πληροφορίες
* Πλήρης διδασκαλία ανά κάτοικο εξάμηνο. $ 5.885 - πλήρες ωράριο διδασκαλίας ανά εξάμηνο μη κάτοικο
Υποτροφίες
Εξερευνήστε ευκαιρίες για υποτροφίες για να βοηθήσετε στη χρηματοδότηση των σπουδών σας
Εισαγωγή
Περιγραφή προγράμματος
Ο Συνεργάτης της Επιστήμης στο Μάρκετινγκ παρέχει μια ισορροπία της πρακτικής εμπειρίας και των ακαδημαϊκών για να προετοιμάσει τους μαθητές για μια καριέρα 21ου αιώνα στο μάρκετινγκ σε μια ποικιλία βιομηχανιών. Το πρόγραμμα συνδυάζει πρακτικά έργα πραγματικού κόσμου, ένα βασικό σύνολο γενικών μαθημάτων εκπαίδευσης με εξειδικευμένα μαθήματα μάρκετινγκ στη συμπεριφορά των καταναλωτών, διαφήμιση, επαγγελματική πώληση και στρατηγική διαχείριση μάρκετινγκ. Οι σπουδαστές θα συμμετάσχουν σε ομάδες για να αναπτύξουν νέες καινοτομίες προϊόντων και να δημιουργήσουν παρουσιάσεις πωλήσεων και σχέδια διαφημιστικών μέσων. Το πρόγραμμα σπουδών έχει σχεδιαστεί για να προετοιμάσει τους φοιτητές να μεταβούν σε SUNY και ιδιωτικά τετραετή κολέγια. Το πρόγραμμα προσφέρει στους φοιτητές την ευκαιρία να συμμετάσχουν στο American Marketing Association, το Marketing Club και να αποκτήσουν εμπειρία σε θέσεις πρακτικής άσκησης στον τομέα της μεταποίησης, των καταναλωτικών αγαθών, των υπηρεσιών, της λιανικής πώλησης, της διανομής, της διαφήμισης, της προώθησης, του άμεσου μάρκετινγκ, του ηλεκτρονικού εμπορίου, άλλων βιομηχανιών.
Εκπαιδευτικά αποτελέσματα προγράμματος
Μετά την επιτυχή ολοκλήρωση αυτού του προγράμματος, ο φοιτητής θα:
- Επιδείξτε την κατανόηση της αγοράς και των αναγκών των πελατών.
- Επιδείξτε την κατανόηση και την εφαρμογή του μίγματος μάρκετινγκ στην πραγματική λήψη αποφάσεων.
- Να καταδείξει την κατανόηση των ολοκληρωμένων επικοινωνιών μάρκετινγκ καθώς σχετίζεται με την εκτέλεση του σχεδίου μάρκετινγκ.
- Να επιδείξει γνώση της συμπεριφοράς των καταναλωτών και των επιπτώσεων του μάρκετινγκ στους καταναλωτές.
Απαιτήσεις προγράμματος
Απαιτήσεις γενικής εκπαίδευσης - 35 μονάδες
Οι φοιτητές υποχρεούνται να πληρούν έναν ορισμένο αριθμό πιστώσεων στις συγκεκριμένες κατηγορίες που παρουσιάζονται παρακάτω. Όπου συγκεκριμένα μαθήματα δεν περιλαμβάνονται σε αυτές τις κατηγορίες, πρέπει να επιλεγούν μαθήματα από τη λίστα των μαθημάτων
Βασική επικοινωνία (6 μονάδες)
- ENG 101 - Σύνταξη και έρευνα
- COMM 109 - Επικοινωνία ομιλίας
Ανθρωπιστικές Επιστήμες (6 μονάδες)
- ENG 102 - Γραφή και Λογοτεχνία
- PHIL 160 - Ηθική
Μαθηματικά (7 μονάδες)
- MATH 140 - Στατιστικές
- Πρόσθετο μάθημα MATH στο κολέγιο - δείτε τα μαθήματα γενικής εκπαίδευσης SUNY
Φυσικές Επιστήμες (4 μονάδες)
- Φυσικές Επιστήμες - Απαιτείται μάθημα LAB - δείτε τα μαθήματα γενικής εκπαίδευσης SUNY
Κοινωνικές Επιστήμες (6 μονάδες)
- ECON 101 - Μακροοικονομική
- ECON 102 - Μικροοικονομική
Άλλοι Παγκόσμιοι Πολιτισμοί (3 μονάδες)
- Άλλοι πολιτισμοί του κόσμου - δείτε τα μαθήματα γενικής εκπαίδευσης SUNY
Αμερικανική Ιστορία ή Δυτικός Πολιτισμός (3 μονάδες)
Επιλέξτε ένα μάθημα από μία από τις ακόλουθες κατηγορίες:
- Αμερικανική Ιστορία - δείτε τα μαθήματα γενικής εκπαίδευσης SUNY
- Δυτικός Πολιτισμός - δείτε τα μαθήματα γενικής εκπαίδευσης SUNY
Πτυχίο Απαιτήσεις - 29 Credits
- ACC 119 - Χρηματοοικονομική Λογιστική
- ACC 120 - Διαχειριστική Λογιστική
- CIS 110 - Πληροφοριακά Συστήματα Πληροφορικής
- MGT 101 - Οργάνωση και διαχείριση επιχειρήσεων
- MKT 101 - Μάρκετινγκ
- MKT 203 - Διαφήμιση
- MKT 207 - Συμπεριφορά των καταναλωτών
- MKT 216 - Διαχείριση Μάρκετινγκ
Επιλογές μάρκετινγκ (3 μονάδες, βλ. Παρακάτω)
Επιλέξτε ένα από τα παρακάτω μαθήματα:
- MGT 103 - Επιχειρηματικότητα
- MKT 103 - Επαγγελματική Πώληση
- MKT 202 - Ψηφιακό μάρκετινγκ
- MKT 205 - Έρευνα Αγοράς
- MKT 239 - Πρακτική στην αγορά
Ελάχιστες συνολικές πιστώσεις - 64
Σχετικά με το Σχολείο
Ερωτήσεις
Παρόμοια Μαθήματα
Σύντομο διαδικτυακό μάθημα Digital Marketing: A Strategic Perspective
- New Haven, Ηνωμένες Πολιτείες
Συνεργάτης Επιστήμης στο Marketing Concentration
- Riverside, Ηνωμένες Πολιτείες
Ηλεκτρονικό πιστοποιητικό ψηφιακού μάρκετινγκ και επικοινωνιών
- USA Online, Ηνωμένες Πολιτείες