πιστοποιητικό στην εφαρμοσμένη τουρισμού & εκδήλωση διαχείρισης
ISB International School Of Business Dublin
Πληροφορία κλειδί
Τοποθεσία πανεπιστημιούπολης
Dublin, Ιρλανδία
Γλώσσες
Αγγλικά
Μορφή μελέτης
Στην Πανεπιστημιούπολη
Διάρκεια
1 εξάμηνο
Βήμα
Πλήρης απασχόληση
Δίδακτρα
Ζητήστε πληροφορίες
Προθεσμία εφαρμογής
Ζητήστε πληροφορίες
Πρωιμότερη ημερομηνία έναρξης
Sep 2023
Υποτροφίες
Εξερευνήστε ευκαιρίες για υποτροφίες για να βοηθήσετε στη χρηματοδότηση των σπουδών σας
Εισαγωγή
Αυτό το πρόγραμμα είναι σχεδιασμένο για προπτυχιακούς φοιτητές των επιχειρήσεων που έχουν ιδιαίτερο ενδιαφέρον για τον τουρισμό και το Event Management. Πρόκειται για ένα πρόγραμμα σπουδών στο εξωτερικό για χρονικό διάστημα τριών μηνών. Οι μαθητές μελετούν αυτά τα θέματα στο πλαίσιο της Ιρλανδίας το οποίο προστίθεται σε προηγούμενες γνώσεις τους σε αυτούς τους τομείς. Συνεχίζουν να αξιοποιήσει τις γνώσεις και τις δεξιότητές τους στους τομείς της διαχείρισης, της επικοινωνίας και της οικονομίας σε ένα πολυ-πολιτισμικό πλαίσιο.
- Τουριστικό Μάρκετινγκ
- Διαχείρισης & Οργανισμοί
- Οργάνωση Εκδηλώσεων
- Κοινωνικές και οικονομικές πτυχές της Ιρλανδίας
- Επιχειρηματικές Δεξιότητες Επικοινωνίας
- Τουρισμός & Event Project Management
Τουριστικό Μάρκετινγκ
Ο στόχος αυτής της ενότητας είναι να μπορέσουν οι διεθνείς μαθητές να εφαρμόζουν μια ευρεία κατανόηση της θεωρίας και της πρακτικής του τουριστικού μάρκετινγκ σε ένα ξένο περιβάλλον εργασίας.
Με την επιτυχή ολοκλήρωση αυτής της ενότητας, οι σπουδαστές θα πρέπει να είναι σε θέση να:
- Προσδιορίστε τα κύρια στοιχεία του μίγματος μάρκετινγκ, η διαδικασία κατάτμησης και στρατηγικές αποφάσεις για τον τουρισμό εμπόρους.
- Αναγνωρίζει τη διαφορά μεταξύ των 7P του μάρκετινγκ υπηρεσιών από τα 4P του μάρκετινγκ των προϊόντων και των συνδεδεμένων χαρακτηριστικά και τις προκλήσεις του μάρκετινγκ υπηρεσιών.
- Επικοινωνούν με την εφαρμογή ενός πρωτότυπου και κατάλληλη στρατηγική μάρκετινγκ και επικοινωνίας της εκστρατείας για έναν τουριστικό προορισμό.
- Συζητήστε τις ιδιαιτερότητες του περιβάλλοντος τουριστικού μάρκετινγκ στην Ιρλανδία και να εξηγήσει πώς θα μπορούσε να εφαρμοστεί σε ένα διεθνές περιβάλλον.
Διαχείρισης & Οργανισμοί
Ο στόχος αυτής της ενότητας είναι η εξοικείωση των διεθνών εκπαιδευομένων με τη θεωρία, τις αρχές, τις πρακτικές, τους ρόλους και τις λειτουργίες της διαχείρισης και των οργανώσεων στην ιρλανδική επιχειρηματικό περιβάλλον.
Με την επιτυχή ολοκλήρωση αυτής της ενότητας, οι σπουδαστές θα πρέπει να είναι σε θέση να:
- Προσδιορίστε διάφοροι ορισμοί και θεωρίες της διαχείρισης, αναγνωρίζουν λεπτές αποχρώσεις τους και να εκτιμήσουν την ιστορική τους εξέλιξη και τις βασικές αρχές της εταιρικής εφαρμογή τους.
- Ετικέτα, την περιγραφή και την εφαρμογή εργαλείων διαχείρισης, όπως PESTEL και Ανάλυση SWOT, θυρωρός Πέντε Δυνάμεων και των εννοιών της αλυσίδας αξίας / εφοδιασμού.
- Ορίστε και να συζητήσουν, χρησιμοποιώντας σαφή εταιρική παραδείγματα, σημαντικούς επιστημονικούς κλάδους διαχείρισης, όπως: οργανωτικές δομές και την κουλτούρα, ηγεσία, ομαδική εργασία, την ηθική και την εταιρική κοινωνική ευθύνη, τη λήψη αποφάσεων και την επίλυση των συγκρούσεων.
- Εξηγήστε πώς η εφαρμογή της παραδοσιακής διαχείρισης των λειτουργιών, εργαλείων και κλάδους επηρεάζεται από την οργανωτική δομή, τον πολιτισμό και εσωτερικά και εξωτερικά περιβάλλοντα.
Οργάνωση Εκδηλώσεων
Ο στόχος αυτής της ενότητας είναι η εξοικείωση των διεθνών εκπαιδευομένων με τη θεωρία, τις αρχές και τις πρακτικές της διαχείρισης εκδήλωση. Με την επιτυχή ολοκλήρωση αυτής της ενότητας, οι σπουδαστές θα πρέπει να είναι σε θέση να:
- Περιγράφουν τα γεγονότα περιβάλλον, συμπεριλαμβανομένων των κατηγοριών των γεγονότων, την προέλευσή τους και την ανάπτυξη και τη σχέση τους με τους, και τις επιπτώσεις για τους ενδιαφερόμενους.
- Συζητήστε τα βασικά στάδια, τα στάδια και τα στοιχεία του σχεδιασμού εκδήλωση και διαδικασία διαχείρισης από τη μελέτη σκοπιμότητας για να υποβάλετε αξιολόγηση εκδήλωση.
- Ετοιμάστε μια επιλογή από τα έγγραφα που σχετίζονται με εκδήλωση, συμπεριλαμβανομένων σχεδίου εκδήλωση (s), αναφορές μετά την εκδήλωση και προτάσεις εκδήλωση.
- Επικοινωνούν μια προτεινόμενη εμπορική και δημιουργική στρατηγική για το σχεδιασμό και την εκτέλεση ενός γεγονότος, της βιομηχανίας.
Κοινωνικές και οικονομικές πτυχές της Ιρλανδίας
Αυτή η ενότητα έχει σχεδιαστεί για να ενημερώσει και να ενισχύσει την κοινωνικο-πολιτιστική εκτίμηση της Ιρλανδίας από διεθνείς σπουδαστές, και να τους δώσει τη δυνατότητα να χρησιμοποιήσει σταθερές οικονομικά εργαλεία για να διερευνήσει και να αξιολογήσει τις θεμελιώδεις πτυχές της ιρλανδικής οικονομίας.
Με την επιτυχή ολοκλήρωση αυτής της ενότητας, οι σπουδαστές θα πρέπει να είναι σε θέση να:
- Συζητήστε τις κοινωνικο-πολιτιστικές, πολιτικές και οικονομικές διαστάσεις της σύγχρονης Ιρλανδίας, εντοπίζοντας ομοιότητες και αντιθέσεις με τη χώρα του μαθητή προέλευσης
- Αναγνώριση των κύριων πολιτισμών, επιρροές και τα γεγονότα που διαμόρφωσαν την κοινωνία, την πολιτική και την οικονομία της σύγχρονης Ιρλανδίας
- Εξηγήστε την προέλευση της σύγκρουσης στη Βόρεια Ιρλανδία και την πρόοδο που έχει σημειωθεί από τη δεκαετία του 1990
- Εξηγήστε το ρόλο της ιρλανδικής γλώσσας στη σύγχρονη Ιρλανδία, και αξιολογούν τα αίτια της μείωσης της χρήσης του
- Εξηγήστε τα βασικά εργαλεία που χρησιμοποιούνται από τους οικονομολόγους να αναλύσει ορισμένες πτυχές μιας εθνικής οικονομίας, και να διερευνήσουν τη δυνατότητα εφαρμογής τους σε πτυχές της ιρλανδικής οικονομίας
- Συζητήστε τα αίτια και τις συνέπειες της ανόδου της Ιρλανδίας στην οικονομική προσκήνιο ως μια οικονομία της Celtic Tiger και την επακόλουθη κατάρρευση της
- Εξετάσει και να συζητήσουν σημαντικά σύγχρονα θέματα και τις επιλογές σε σχέση με την ιρλανδική κοινωνική και οικονομική πολιτική
Business Skills Επικοινωνιών
Ο στόχος αυτής της ενότητας είναι να επιτρέψει σε διεθνείς φοιτητές να επικοινωνούν στην αγγλική γλώσσα, με σαφήνεια και κύρος, την εφαρμογή γραπτή, δεξιότητες ηλεκτρονικών, λεκτική και μη λεκτική επικοινωνία σε μια σειρά από ρυθμίσεις επιχειρηματικών και καταστάσεις.
Με την επιτυχή ολοκλήρωση αυτής της ενότητας, οι σπουδαστές θα πρέπει να είναι σε θέση να:
- Αναπτύξουν την κατανόηση των αρχών της αποτελεσματικής επικοινωνίας μέσω θεωρητικές και πρακτικές εφαρμογές της αγγλικής γλώσσας στην επικοινωνία των επιχειρήσεων
- Αξιολογεί πρωτογενών μη ακαδημαϊκά κείμενα επιχειρηματικό προσανατολισμό και ανεξάρτητα δημιουργήσει μια μετρημένη και αρθρωτό ανταπόκριση
- Δημιουργήστε, σενάριο και να παραδώσει ένα ακροατήριο εστιασμένη παρουσίαση των επιχειρήσεων, χρησιμοποιώντας κατάλληλο λεξιλόγιο, γραφήματα, διαγράμματα και άλλα οπτικά / ηλεκτρονικά βοηθήματα
- Επικοινωνεί με σαφήνεια και συνοπτικά στη γραπτή επαγγελματικά αγγλικά, τηρώντας τις σχετικές διάταξη, συμβάσεις και τις μορφές των μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, επιστολές, αναφορές και διαφημιστικά φυλλάδια
- Επικοινωνούν σωστά και πειστικά στην προφορική αγγλική γλώσσα, συμπεριλαμβανομένων των υπό συζήτηση, συζήτηση, συνεντεύξεις, συναντήσεις και διαπραγματεύσεις
- Διάκριση μεταξύ ποικίλες μητρώων γλώσσας στο πλαίσιο της επιχείρησης (τυπική, άτυπη, αυτοσχέδια) για την προγραμματισμένη και un-προβλέψει τη ζωή, όπως οι εμπορικές σενάρια, όπως επιχειρηματικές διαπραγματεύσεις και εικονικές pitching προϊόν
- Επικοινωνούν αποτελεσματικά μέσα σε μια ομάδα
Τουρισμός & Event Project Management
Αυτή η ενότητα έχει σχεδιαστεί για να αποτελούν ουσιώδες στοιχείο το οποίο διευκολύνει τους μαθητές στην εδραίωση των βασικών σκέλη του Τουρισμού και του προγράμματος διαχείρισης συμβάντων σε μια ενοποιητική έργου.
Με την επιτυχή ολοκλήρωση αυτής της ενότητας, οι σπουδαστές θα πρέπει να είναι σε θέση να:
- Αναγνωρίστε και να εφαρμόσει το σταυρό πειθαρχική σημασία της μάθησης που επιτεύχθηκε στις άλλες ενότητες Τουρισμού και πρόγραμμα διαχείρισης συμβάντων.
- Μετάφραση της ακαδημαϊκής θεωρίας υποστήριξη Τουριστικό Marketing και Διαχείρισης Event σε ένα εφαρμοσμένο χαρακτήρα, δημιουργώντας μια ρεαλιστική βιομηχανικό πρότυπο Tourist Event.
- Επικοινωνούν μια πρόταση που προσδιορίζει μια εκστρατεία μάρκετινγκ και λεπτομερή σχεδιασμό εκδήλωση για ένα ρεαλιστικό πρότυπο της βιομηχανίας Τουρισμού Event.
- Εξηγήστε πώς επιλέγεται πρέπει και μπορεί να εφαρμοστεί τουριστικό μάρκετινγκ και τις στρατηγικές διαχείρισης εκδήλωση μαζί αποτελεσματικά σε ένα περιβάλλον βιομηχανία.
Σχετικά με το Σχολείο
Ερωτήσεις
Παρόμοια Μαθήματα
Πιστοποιητικό στη Διαχείριση Εκδηλώσεων (Online)
- Online Canada
- Toronto, Καναδάς
ACS (Attestation of College Studies) - Διαχείριση Εκδηλώσεων και Εκδηλώσεων
- Montreal, Καναδάς