Ανταγωνιστικής κατασκοπείας στην Ασία
Institute For Asia Strategy And Knowledge (I-ASK)
Πληροφορία κλειδί
Τοποθεσία πανεπιστημιούπολης
Kuala Lumpur, Μαλαισία
Γλώσσες
Ζητήστε πληροφορίες
Μορφή μελέτης
Στην Πανεπιστημιούπολη
Διάρκεια
2 ημέρες
Βήμα
Πλήρης απασχόληση
Δίδακτρα
Ζητήστε πληροφορίες
Προθεσμία εφαρμογής
Ζητήστε πληροφορίες
Πρωιμότερη ημερομηνία έναρξης
Jan 2025
Υποτροφίες
Εξερευνήστε ευκαιρίες για υποτροφίες για να βοηθήσετε στη χρηματοδότηση των σπουδών σας
Εισαγωγή
Ανταγωνιστικής κατασκοπείας στην Ασία
Επισκόπηση Μαθημάτων
Σε αυτό το διήμερο σεμινάριο που θα συνεργαστεί με ένα από τα παγκόσμια 's κύρια στρατηγική στοχαστές να αποκτήσουν ανταγωνιστικό δεξιότητες νοημοσύνης σας και να προσθέσετε πραγματική αξία στην επιχείρησή σας ' s απόδοση των επιχειρήσεων. Το μάθημα επικεντρώνεται σε μια δομημένη προσέγγιση για τη συλλογή, αποθήκευση και παροχή βασικών πληροφοριών για τη λήψη αποφάσεων διαχείρισης. Περιγράφει τα βασικά συστατικά ενός συστήματος πληροφοριών ανταγωνιστή εντός της εταιρείας και δείχνει όπου η νοημοσύνη ανταγωνιστή ταιριάζει στο να παράσχει μια ενοποιημένη εικόνα, που μπορούν να βοηθήσουν στην ανάπτυξη της στρατηγικής και παρέχουν άμεση πληροφόρηση για τις αποφάσεις τακτικής.
 
 
Γιατί πρέπει να σας παρακολουθούν;
Ήχος αποφάσεις μάρκετινγκ βασίζεται στη διαθεσιμότητα των πληροφοριών της αγοράς, προκειμένου να αναπτύξουν στρατηγικές, να αποφασίσει σχετικά με την τακτική ή τη μέτρηση των επιδόσεων.Ωστόσο, σε πολλές εταιρείες, οι βασικές πληροφορίες δεν είναι σωστά συλλέγονται, αναλύονται και αξιοποιούνται. Σε αυτό το διήμερο σεμινάριο που εκπαιδεύει για τις νεότερες τάσεις στη νοημοσύνη ανταγωνιστή να σας εξοπλίσει με τα εργαλεία για να μεταφέρει πληροφορίες για την αγορά σε κρίσιμη στρατηγικές που βοηθά την εταιρεία σας να μείνει μπροστά από τους ανταγωνιστές σας στην Ασία.
 
 
Θέλετε να
 
- Προσδιορισμός των πληροφοριακών αναγκών εντός του οργανισμού σας;
- Συλλέξτε πληροφορίες με τον πιο αποτελεσματικό τρόπο (εσωτερική και εξωτερική);
- Μετατρέψτε πληροφορίες που συγκεντρώθηκαν σε πολύτιμες πληροφορίες;
- Κοινοποιήσει τα ευρήματά σας στα ανώτερα διευθυντικά στελέχη και την παροχή δια του παρόντος μια σταθερή βάση για την εταιρική στρατηγική αποφάσεις;
- Δημιουργία προφίλ ανταγωνιστή και να προβλέψει τις επόμενες κινήσεις τους;
- Αξιοποίηση των ανταγωνιστών "αδυναμία και να υπονομεύσει τις δυνάμεις τους;
- Αντισταθμίσει τις δυσμενείς ενέργειες ανταγωνιστή χρησιμοποιώντας νοημοσύνη;
Σχετικά με το Σχολείο
Ερωτήσεις
Παρόμοια Μαθήματα
Αποδιοργανωτική στρατηγική με το μάθημα Clayton Christensen
- Online
Μάθημα στην Εμπορική και Διαχείριση Πωλήσεων
- Spain Online, Ισπανία
Πρόγραμμα Διαχείρισης Αγροτικών Επιχειρήσεων
- Rosario, Αργεντινή