Νοημοσύνη και έρευνες αγοράς στην Ασία
Institute For Asia Strategy And Knowledge (I-ASK)
Πληροφορία κλειδί
Τοποθεσία πανεπιστημιούπολης
Kuala Lumpur, Μαλαισία
Γλώσσες
Ζητήστε πληροφορίες
Μορφή μελέτης
Στην Πανεπιστημιούπολη
Διάρκεια
2 ημέρες
Βήμα
Πλήρης απασχόληση
Δίδακτρα
SGD 2 / per course
Προθεσμία εφαρμογής
Ζητήστε πληροφορίες
Πρωιμότερη ημερομηνία έναρξης
Jan 2025
Υποτροφίες
Εξερευνήστε ευκαιρίες για υποτροφίες για να βοηθήσετε στη χρηματοδότηση των σπουδών σας
Εισαγωγή
Νοημοσύνη και έρευνες αγοράς στην Ασία
Επισκόπηση Μαθημάτων
Σε αυτό το διήμερο σεμινάριο που θα συνεργαστεί με ένα από τα παγκόσμια 's κύρια στρατηγική στοχαστές να χτίσει την αγορά και τις δεξιότητες της έρευνας αγοράς για τη βελτίωση της επιχείρησής σας ' s απόδοση. Αυτό το μάθημα διδάσκει μια δομημένη προσέγγιση για τη συλλογή, ανάλυση και οι βασικές πληροφορίες για τη λήψη αποφάσεων διαχείρισης. Παρουσιάζει τα συστατικά ενός συστήματος πληροφοριών για την αγορά και σας δείχνει πώς να διεξάγουν έρευνα αγοράς που θα οδηγήσουν την εταιρεία σας 's στρατηγικής και παρέχει άμεση, προσφυγή πληροφορίες για αποφάσεις τακτικής.
 
 
Γιατί πρέπει να σας παρακολουθούν;
Ήχος στρατηγική μάρκετινγκ εξαρτάται από την ανώτερη ευφυΐα της αγοράς. Στις περισσότερες εταιρείες, βασικές πληροφορίες της αγοράς είναι εσφαλμένα συλλέγονται και αναλύονται.Σε αυτό το διήμερο σεμινάριο που εκπαιδεύει στο νεότερο έρευνα αγοράς και τις τάσεις νοημοσύνη για να ανυψώσει την ικανότητά σας να μεταφέρει πληροφορίες για την αγορά σε ρεαλιστικές στρατηγικές για την επίτευξη της εταιρείας σας 's βραχυπρόθεσμα και μακροπρόθεσμο όραμα και να μείνει μπροστά από τον ανταγωνισμό σας στην Ασία.
Θέλετε να
 
- Προσδιορισμός των αναγκών πληροφόρησης και τη βελτίωση της κατανομής της αγοράς πληροφοριών εντός της εταιρείας σας;
- Κατανόηση των συστατικών ενός συστήματος πληροφοριών για την αγορά;
- Σχεδιάστε μια σύντομη έρευνα και να σχεδιάσουν μια έρευνα αγοράς;
- Επιλογή των κατάλληλων μεθοδολογιών για τη διεξαγωγή έρευνας αγοράς;
- Χρησιμοποιήστε το Διαδίκτυο στην πηγή και να οικοδομήσουν τα δεδομένα της αγοράς;
- Χρησιμοποιήστε τις πληροφορίες της αγοράς, ως μέρος της διαδικασίας σχεδιασμού;
- Δημιουργία προφίλ ανταγωνιστή και να προβλέψει τις επόμενες κινήσεις τους;
Σχετικά με το Σχολείο
Ερωτήσεις
Παρόμοια Μαθήματα
Βασικά στοιχεία προηγμένης στρατηγικής λειτουργιών και διαχείρισης ποιότητας
- London, Ηνωμένο Βασίλειο
Προηγμένη Διαχείριση Έργων και Στρατηγική Ποιότητα
- London, Ηνωμένο Βασίλειο
Προηγμένη Οικονομική και Στρατηγική του Δημόσιου Τομέα
- London, Ηνωμένο Βασίλειο